Pimeä kausi ja synkkyys on tulossa kuin keskiajalla konsanaan. Koska suuri osa forumilaisten Mersuista on myös sieltä kotoisin

, valohoitoa on syytä antaa.
Eilen oli oiva keli ropata vehjettä taivasalla. Siis pari lämppärin merkkivaloa vaihtoon. Piti siis ottaa säätimien taustapuu pois.
Kas, sisäilman kierron katkaisijasta oli katkennut yksi letku, joka menee flektin katkaisijalle (mitä virkaa muuten ylipäätään on niin isolla rypäleellä alipaineletkuja katkaisimessa, joka ohjaa puhaltimen nopeutta...

).
Juu, uusi letku löytyi mukavasti tallinhyllystä, joten kiinni se. Konsoli nippuun ja kauppaan. Jo vain alkoi eco-mittari näyttää taas kuten pitääkin eli ajateltu savotta alkaa etsiä falskausta konehuoneesta jäi tarpeettomaksi.
Siitä mietintää: kuinka ristiin rastiin menevä verkosto tuo alipainehässäkkä kaikkiaan on.
Vuoto sekoitti eco-mittaria ja perstuntumalla sillö oli vaikutusta vähän koneen käyntiinkin. Keskuslukitusta vuoto taas ei haittannut, ei myöskään valojen korkeussäätöä.
Näin ollen ei ainakaan lämppärin alipainevermeet ole täysin itsenäisesti toimivia. Olisi hauska saada joskus "kytkentäkaavio" noista alipainevermeistä noin yleensä

.