

Eihän tuosta tarvitse emännän kanssa kiistellä, mittaa kellolla kaksi kiihdytystä toinen lämä pohjassa ja toinen sen kaks senttiä kaasua painamalla....Pietu71 kirjoitti:lambdaa ei oo ollu mun aikana,piuhat on maton alla.kiihtyvyys häippäs muutaman päivän pienen nykimisen jälkeen,ja se nykiminen oli semmosta verkkaista,2 sek kiihty,1 sek laiska,1 sek kiihty,2 sek laiskaa.sulake on ehjä ja vaihdettukin varmuuden vuoksi.kaaviosta katottu että ecukin saa syöttönsä.tosiaanki putken tukkosuus vois lujaa vaikuttaa huippunopeuteenkin.noin yli 4000 kierroksen jälkeen on tehot aikalailla tallessa kun kiihtyy tosi mukavasti vielä 150 kmh jälkeenkin.tuota mulla kaasutellessa pullistuu silmin nähden lisäilma luistilta ylöspäin tuleva putki joka menee siihen lisäbensa suuttimen alle.oiskos normaalii.jaa niin asiaa vois kuvailla sillai että painaa 2 cm kaasua niin auto kiihtyy mitä kiihtyy mutta syvemmälle painamisella 'ei oo vaikutusta'.emäntä on tosin erimieltä
Ilmanputsari? Joku huuhkajanpesä imutorvessa?Pietu71 kirjoitti: siis perimmmäinen syy laiskuuteen siis on imua ei tuu jotta läppä laskis ja kone sais ruokaa.mistä moinen on ny kyse?:
Kyllä kait se jo aikaisemmin tapahtuu.Gee kirjoitti: - Päteekö 103 ke-jetroniciin samat toiminnot, että vasta 80 C tulee lambda mukaan säätöön ja sitä ennen hoituu seoksen säätö ilmamäärämittarin perusteella.
Siis onko mahdollista, että tämä alipainevuoto aiheuttaa moottoriin toimintahäiriöitä? Eikö siinä alipaineessa ole sen verran reserviä, että pieni vuoto ei haittaa?Jani kirjoitti:Pitäisi pysyä korkeus paikallaan.Pietu71 kirjoitti:ajovalot mulla muute laskee alas heti sammuttamisen jälkeen,pitäskö alipaineen säilyä ja valot jäädä säädettyyn kohtaan?kenties 1 vuotokohta lisää?
Olisko vaikka jakopään ajoituksessa. Tarkista ajoitus kampiakseli / nokka.Pietu71 kirjoitti:puoli vuotta jo asiaa ihmetellessä menny.pää syy laiskuuteen on jo "selvä"eli vaikka kaasun heittää selälleen niin imua ei tuu ja läppä ei laske joten ruokaa ei mee koneelle...oi miksi?.
Kiristin jakopäässä ei toimi oikein / laahaimet on kuluneet / Ketju venynyt / riittämätön öjynpaine / ketju asennettu väärin. Tässä muutama syy moiseen ongelmaan.Pietu71 kirjoitti:no kai nekin pitää tässä vielä tarkistaa jos ois vaikka ketju hypänny hampaan verran![]()
nokka akselin hammas rattaalla kyllä ketju tuntuu'löysältä'. että eiköhan sekin oo venähtäny.
tossa muute tajusin että samalla kun vedot häippäs niin myös moottori jarrutus muuttu aikalailla olemattomaks,tää kaasuvivussa oleva mikrokytkin toimii koska sen nykäsyn tuntee kyllä ku alkaa moottori jarruttaa.