Apua kytkimen ilmaukseen.
Apua kytkimen ilmaukseen.
Auto on 123 koppanen ja koneena on 2.8 twincam. ALuksi kytkin luisti ja vaihdoin sinne asetelman ja levyn. Nyt ei irroita kunnolla! Miten Sylinteri ilmataan. Ja onko muilla ollut samanlaisia ongelmia ,kun on vaihtanut kytkimenosia.
hm..
Meikä on ilmannut kytkimen onnistuneesti seuraavanlaisesti; ilmausruuvi vain auki kytkimen työsylinteristä ja antaa ilman tulla pois omalla painollaan. Täytyy muistaa pitää huoli, että säiliössä riittää nestettä.
w115,123,124,126,140, 210 yms.
lisää
tarvikeliikkeestä saa ostaa jarrujen ilmaukseen tarkoitetun apuvälineen.
Sisältää korkin , letkun , venttiilin. Tällä saadaan otettua renkasta painetta,
ja ilmaus sujuu nopeasti - hyödyllinen apuväline.
Sisältää korkin , letkun , venttiilin. Tällä saadaan otettua renkasta painetta,
ja ilmaus sujuu nopeasti - hyödyllinen apuväline.
1973 450 SL, 1980 200, 1993 E 300D-24, 1994 C 180, 1997 C 230 T, 2003 E 240 T, 2010 C 200 T
-
- Vakiokalustoa
- Viestit: 73
- Liittynyt: Ti 19.08.2003 13:47
- Paikkakunta: Riihimäki / .................Espoo
Haynes neuvoo vetämään letkun (oikean) etujarrun ilmausnipasta kytkimen työsylinterin vastaavaan. Sitten vain avataan ilmausnipat ja poljetaan jarrua niin kauan ettei jarrunestesäiliöön enää nouse kuplia.
Tässä systeemissä on ainakin se hyvä puoli, että ilma poistuu luonnollista tietä - eli yläkautta.
Tässä systeemissä on ainakin se hyvä puoli, että ilma poistuu luonnollista tietä - eli yläkautta.
C220CDI -13
C220CDI -04
Exät: 200 TD -82/85, 300 TD -84, E250TD -94
-----------------------------------
<Hemu> d__<o.o>__b
<raveli> hemu, miten sä sait tuon b:n väärinpäin?
C220CDI -04
Exät: 200 TD -82/85, 300 TD -84, E250TD -94
-----------------------------------
<Hemu> d__<o.o>__b
<raveli> hemu, miten sä sait tuon b:n väärinpäin?