Kattoluukku
Kattoluukku
Kattoluukusta on vaijeri poikki.
Mistähän saisi tietoa, miten sen luukun kuuluisi toimia? Kuuluuko sen nousta takareunasta katon päälle vai onko myös malleja, joissa koko luukku painuu taaksepäin katon sisään?
Kysymys on farkusta. Onko siinä jotain erityisniksejä, joita pitää ottaa huomioon vaijeria asennettaessa?
Mistähän saisi tietoa, miten sen luukun kuuluisi toimia? Kuuluuko sen nousta takareunasta katon päälle vai onko myös malleja, joissa koko luukku painuu taaksepäin katon sisään?
Kysymys on farkusta. Onko siinä jotain erityisniksejä, joita pitää ottaa huomioon vaijeria asennettaessa?
M-B S124 250 TD -86
Samassa aihepiirissä kun liikutaan, missäs mahtaa olla vika, kun ei nouse luukun takareuna ja muutenkin ton luukun avaaminen on semmosta kikkailua, että pitää sitä nappia vemputtaa vähän joka suuntaan, ennenkun suostuu lähtemään auki. Jos väkisin yrittää väärässä asennossa kuuluu helvatinmoista pauketta. Joku vissiin hyppii yli ja on tainnu hyppiä jo aiemmin, eli kai jotkut rajat pielessä vai??
Kahta en vaihda - merkkiä ja vaihdetta.


1990 300 E aut. Rauchsilber | 1979 220 D aut. Kaledoniengrün


1990 300 E aut. Rauchsilber | 1979 220 D aut. Kaledoniengrün
Jaahas... Milläs ne takapään saranat saa näkyviin? Tai siis miten yleensä mitään siitä luukusta saa näkyviin? Moottori on takapäässä tiedetään ja vaijereita kulkee, mutta miten sen sisäverhoilun saa siitä pois eestä?
Kahta en vaihda - merkkiä ja vaihdetta.


1990 300 E aut. Rauchsilber | 1979 220 D aut. Kaledoniengrün


1990 300 E aut. Rauchsilber | 1979 220 D aut. Kaledoniengrün