Mulla on kanssa tämän Espoon A-katsastajien kanssa ollut pelkkää huonoa sanottavaa. Ekan kerran kun vein emännän autoa sinne leimalle (ajoaika loppumassa ja hain sille vikakorttia) läpi meni kuin väärä raha, etuiskarit ihan loppu, etujarrupalat loppu, samoin levyt. Ainoa mistä sanottiin oli rekisterikilven valot ja silloinkin huomautettiin, että jos olisi kolme polttimoa ollut rikki olisi tullut hylsy. No onhan ne ajoturvallisuuden puolesta paljon tärkeämmät kuin alustaosat. Kylläkin ajoin kaikesta huolimatta suoraan varaosaliikkeen kautta talleille kulkinetta korjaamaan.
Toinen tapaus samasta oli lähinnä palveluun liittyvä, kun viime syksynä hain kaverin vaimolle kulkineen Saksasta ja olin sen maahantulokatsastusta suorittaas, olisi aika tarvinnut tilata noin viikkoa aiempaa ja varata siihen useampi tunti aikaa.

Tänne meninkin vain sitä varten, ettei läheinen Finnoon asema ollut juuri silloin auki
Sitten taas täysin toisenlainen on juurikin tuo Finnoon asema. Aina kun sinne olen mennyt katsastamaan autoa, olen saanut täyden tiedon autosta ja sen kunnosta, eikä ole mitään virkaintoista, turhanpäiväisistä asioista naputtamista, vaan aina ihan asiasta sanottu, jos on tarvis. Olen jopa joskus käynyt siellä heidän ravistuslaitteessa etsimässä, mikä nivel on rikki, kun kolisee. Että löytyy heiltä jopa tälläistäkin palvelua