Kiitoksia Timo L.
Kiitoksia Timo L.
Alkoi Eberissä kello toimimaan, vika tosiaan oli sulakkeessa mutta ei niissä pääsulakkeissa jotka minullakin tuossa jälkiasennusvekottimessa sijaitsevat repsikan lokasuojan päällä vaan sulakerasian puolella oli sulake napsahtanut niin tyylikkäästi poikki ettei sitä edes huomannut, ropailtuani sulakkeita kömähti vaan nuo coupen turvavyönojentimet, on näköjään herätevirta otettu samalta sulakkeelta eberillekin, no uusi sulake siihen ja eeberissäkin syttyi vanha tuttu valo.....Sattumalta muuten tuossa kuvassa täsmälleeen samanlainen coupe kuin omanikin, no vanteet eroaa:)
- Henri Junkkala
- Perustaja
- Viestit: 1290
- Liittynyt: Ma 10.03.2003 22:07
- Paikkakunta: Pitkäjärvi
- Viesti:
Re: Kiitoksia Timo L.
Joltain saksalaiselta sivulta muistaakseni rippasin ja kutistin.Boss kirjoitti:Sattumalta muuten tuossa kuvassa täsmälleeen samanlainen coupe kuin omanikin, no vanteet eroaa:)
Jos sulla on digikuva omastasi niin voisin vaikka tehdä siitä avatarin, siinä ei kauaa nokka tuhise.
Helppo tehdä itsekin jos on jokin kuvankäsittelyohjelma käytössä; rajaa auton, kutistaa kuvan 150pikselin levyiseksi ja tarvittaessa kirkastaa/terävöittää hiukan.
H
2009 Mercedes-Benz Atego 816 robottivaihteistolla ja ilmajousilla
2003 Mercedes-Benz 209.316 C209 CLK 270 CDI, 2D HT Coupé, 722.640 automaatti, lähes "Vollausstattung"
1993 Mercedes-Benz 124.106 VF124 E250D Lang , Italiassa rakennetusta 5-ovisesta ruumisautosta tehty 5,7 metrinen camokuvioinen paku, superturboprojekti työn alla
1994 Cadillac Fleetwood Eureka 6-door Limousine, 5,7L LT-1 V8, 4L60E automatic, 14-bolt GM diff
1995 Harley-Davidson XLHF 1210 "Fatster" custom build
EX-W123,2xC123,W124,S124,2xW201,W140 jne jne
"Ihmisen elämä on just niin hauskaa kuin mitä siitä itte tekee"
Pitääpä ottaa kuva
jahka kerkiää ja saa auton puunattua kuvauskuntoon....100km päivässä ryssänrekkojen seassa kun ajelee niin ei auto oikein kiillossa kestä...välillä käy mielessä hankkia joku tonnin datsuni työautoksi ettei tarvis kiusata vanhusta mutta mukavuus on tähän asti voittanut 

Re: Kiitoksia Timo L.
Eipä kiittämistä, mukava että voin olla avuksi.Boss kirjoitti:Alkoi Eberissä kello toimimaan, vika tosiaan oli sulakkeessa mutta ei niissä pääsulakkeissa jotka minullakin tuossa jälkiasennusvekottimessa sijaitsevat repsikan lokasuojan päällä vaan sulakerasian puolella oli sulake napsahtanut niin tyylikkäästi poikki ettei sitä edes huomannut,

Näissä merkeissä
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
2000 E 430 T 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
2000 E 430 T 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
- Henri Junkkala
- Perustaja
- Viestit: 1290
- Liittynyt: Ma 10.03.2003 22:07
- Paikkakunta: Pitkäjärvi
- Viesti:
Re: Pitääpä ottaa kuva
Vähän sama juttu, katso vaikka miten avatarissa aluvanteet kiiltää... Öh... Vanteissa sentin paskakerros ja loppuautossa 3 milliä kauttaaltaanBoss kirjoitti:jahka kerkiää ja saa auton puunattua kuvauskuntoon....100km päivässä ryssänrekkojen seassa kun ajelee niin ei auto oikein kiillossa kestä...välillä käy mielessä hankkia joku tonnin datsuni työautoksi ettei tarvis kiusata vanhusta mutta mukavuus on tähän asti voittanut

H
2009 Mercedes-Benz Atego 816 robottivaihteistolla ja ilmajousilla
2003 Mercedes-Benz 209.316 C209 CLK 270 CDI, 2D HT Coupé, 722.640 automaatti, lähes "Vollausstattung"
1993 Mercedes-Benz 124.106 VF124 E250D Lang , Italiassa rakennetusta 5-ovisesta ruumisautosta tehty 5,7 metrinen camokuvioinen paku, superturboprojekti työn alla
1994 Cadillac Fleetwood Eureka 6-door Limousine, 5,7L LT-1 V8, 4L60E automatic, 14-bolt GM diff
1995 Harley-Davidson XLHF 1210 "Fatster" custom build
EX-W123,2xC123,W124,S124,2xW201,W140 jne jne
"Ihmisen elämä on just niin hauskaa kuin mitä siitä itte tekee"
Re: Pitääpä ottaa kuva
Sama vika, enkä ole sen takia valmiista autosta viitsinyt kuviakaan ottaa...Henri Junkkala kirjoitti: Vanteissa sentin paskakerros ja loppuautossa 3 milliä kauttaaltaan
H
Viimeiset neljä kilometriä kotipolusta hiekkatietä, jonka rakennusmateriaali tuntuu kerääntyvän kaikki meikäläisen kulkineiden pintaan, alustaan ja muihin koloihin
