Kiitoksia Timo L.

Kaikki Mersujen tekniikkaan liittyvä keskustelu.
Vastaa Viestiin
Avatar
Boss
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1491
Liittynyt: Pe 04.04.2003 11:06

Kiitoksia Timo L.

Viesti Kirjoittaja Boss »

Alkoi Eberissä kello toimimaan, vika tosiaan oli sulakkeessa mutta ei niissä pääsulakkeissa jotka minullakin tuossa jälkiasennusvekottimessa sijaitsevat repsikan lokasuojan päällä vaan sulakerasian puolella oli sulake napsahtanut niin tyylikkäästi poikki ettei sitä edes huomannut, ropailtuani sulakkeita kömähti vaan nuo coupen turvavyönojentimet, on näköjään herätevirta otettu samalta sulakkeelta eberillekin, no uusi sulake siihen ja eeberissäkin syttyi vanha tuttu valo.....Sattumalta muuten tuossa kuvassa täsmälleeen samanlainen coupe kuin omanikin, no vanteet eroaa:)
Avatar
Henri Junkkala
Perustaja
Perustaja
Viestit: 1290
Liittynyt: Ma 10.03.2003 22:07
Paikkakunta: Pitkäjärvi
Viesti:

Re: Kiitoksia Timo L.

Viesti Kirjoittaja Henri Junkkala »

Boss kirjoitti:Sattumalta muuten tuossa kuvassa täsmälleeen samanlainen coupe kuin omanikin, no vanteet eroaa:)
Joltain saksalaiselta sivulta muistaakseni rippasin ja kutistin.
Jos sulla on digikuva omastasi niin voisin vaikka tehdä siitä avatarin, siinä ei kauaa nokka tuhise.

Helppo tehdä itsekin jos on jokin kuvankäsittelyohjelma käytössä; rajaa auton, kutistaa kuvan 150pikselin levyiseksi ja tarvittaessa kirkastaa/terävöittää hiukan.

H

2009 Mercedes-Benz Atego 816 robottivaihteistolla ja ilmajousilla
2003 Mercedes-Benz 209.316 C209 CLK 270 CDI, 2D HT Coupé, 722.640 automaatti, lähes "Vollausstattung"
1993 Mercedes-Benz 124.106 VF124 E250D Lang , Italiassa rakennetusta 5-ovisesta ruumisautosta tehty 5,7 metrinen camokuvioinen paku, superturboprojekti työn alla
1994 Cadillac Fleetwood Eureka 6-door Limousine, 5,7L LT-1 V8, 4L60E automatic, 14-bolt GM diff
1995 Harley-Davidson XLHF 1210 "Fatster" custom build

EX-W123,2xC123,W124,S124,2xW201,W140 jne jne

"Ihmisen elämä on just niin hauskaa kuin mitä siitä itte tekee"
Avatar
Boss
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1491
Liittynyt: Pe 04.04.2003 11:06

Pitääpä ottaa kuva

Viesti Kirjoittaja Boss »

jahka kerkiää ja saa auton puunattua kuvauskuntoon....100km päivässä ryssänrekkojen seassa kun ajelee niin ei auto oikein kiillossa kestä...välillä käy mielessä hankkia joku tonnin datsuni työautoksi ettei tarvis kiusata vanhusta mutta mukavuus on tähän asti voittanut :)
Avatar
Timo L.
Moderator Admin
Moderator Admin
Viestit: 14214
Liittynyt: Ti 11.03.2003 19:16
Paikkakunta: Savonlinna

Re: Kiitoksia Timo L.

Viesti Kirjoittaja Timo L. »

Boss kirjoitti:Alkoi Eberissä kello toimimaan, vika tosiaan oli sulakkeessa mutta ei niissä pääsulakkeissa jotka minullakin tuossa jälkiasennusvekottimessa sijaitsevat repsikan lokasuojan päällä vaan sulakerasian puolella oli sulake napsahtanut niin tyylikkäästi poikki ettei sitä edes huomannut,
Eipä kiittämistä, mukava että voin olla avuksi. :-)
Näissä merkeissä
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
2000 E 430 T 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
Avatar
Henri Junkkala
Perustaja
Perustaja
Viestit: 1290
Liittynyt: Ma 10.03.2003 22:07
Paikkakunta: Pitkäjärvi
Viesti:

Re: Pitääpä ottaa kuva

Viesti Kirjoittaja Henri Junkkala »

Boss kirjoitti:jahka kerkiää ja saa auton puunattua kuvauskuntoon....100km päivässä ryssänrekkojen seassa kun ajelee niin ei auto oikein kiillossa kestä...välillä käy mielessä hankkia joku tonnin datsuni työautoksi ettei tarvis kiusata vanhusta mutta mukavuus on tähän asti voittanut :)
Vähän sama juttu, katso vaikka miten avatarissa aluvanteet kiiltää... Öh... Vanteissa sentin paskakerros ja loppuautossa 3 milliä kauttaaltaan :-(

H

2009 Mercedes-Benz Atego 816 robottivaihteistolla ja ilmajousilla
2003 Mercedes-Benz 209.316 C209 CLK 270 CDI, 2D HT Coupé, 722.640 automaatti, lähes "Vollausstattung"
1993 Mercedes-Benz 124.106 VF124 E250D Lang , Italiassa rakennetusta 5-ovisesta ruumisautosta tehty 5,7 metrinen camokuvioinen paku, superturboprojekti työn alla
1994 Cadillac Fleetwood Eureka 6-door Limousine, 5,7L LT-1 V8, 4L60E automatic, 14-bolt GM diff
1995 Harley-Davidson XLHF 1210 "Fatster" custom build

EX-W123,2xC123,W124,S124,2xW201,W140 jne jne

"Ihmisen elämä on just niin hauskaa kuin mitä siitä itte tekee"
Vieras

Re: Pitääpä ottaa kuva

Viesti Kirjoittaja Vieras »

Henri Junkkala kirjoitti: Vanteissa sentin paskakerros ja loppuautossa 3 milliä kauttaaltaan :-(

H
Sama vika, enkä ole sen takia valmiista autosta viitsinyt kuviakaan ottaa...

Viimeiset neljä kilometriä kotipolusta hiekkatietä, jonka rakennusmateriaali tuntuu kerääntyvän kaikki meikäläisen kulkineiden pintaan, alustaan ja muihin koloihin :cry:
Vastaa Viestiin