Onko alkuperäisessä Jenkki version 300 td w124.. turbolla imuilma haivenia poskipellissä...?! Kuultu on,että niitä ei olisi... epäilen??....itsellä haivenia kyl ei oo ja auto on Jenkki malli..
Vastauksia..vastauksia...
Siis onko varmasti näin et myös JENKKI versioissa ritilä on kyljessä... jäi vähä viel ä epäselväksi... ja vaikuttaako se paljokin tehoissa..? kun sitä ei ole.. ... Sitä mä vaa mietin et kun, jos siihen on vaihettu joskus se poskipelti... niin miks just vaparin pelti...IHMETYTTÄÄ SUURESTI ....??? Turbospesialistit...
Riku kirjoitti:Siis onko varmasti näin et myös JENKKI versioissa ritilä on kyljessä... jäi vähä viel ä epäselväksi... ja vaikuttaako se paljokin tehoissa..? kun sitä ei ole.. ... Sitä mä vaa mietin et kun, jos siihen on vaihettu joskus se poskipelti... niin miks just vaparin pelti...IHMETYTTÄÄ SUURESTI ....??? Turbospesialistit...
Olen joskus täällä lukenut: nähnyt amerikan poikain kyselyjä superturboista ja siinä yhdeydessä oli kuva turbomersusta rapakon takaa, jossa ei ollu kiduksia. Uskoisin et jenkkimallis niitä ei ole.
kiitti tiedosta... tuntuu silti vähä oudolta...eikös Mersut oo alunpittään tullu sieltä Saksanmaalta.. ainakin olettasin ..vai onko niitä valmistettu Jenkeissäkin.. tiedähäntä
Vai jotta poskipellissä... Minkä ikäinen auto sinulla on? Näyttäisi siltä, että 1. sarjan autoissa ritilää ei ole ollut, mutta 2. ja 3. sarjassa kyllä:
Näissä merkeissä
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
2000 E 430 T 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
Lieneekö sitten näin, että 300D 24V ja 250D 20V vaparimalleissa ko. kidukset myös löytyy. Tälläisiä havaintoja ainakin muutamista myynti-ilmoituksista olen mielestäni tehnyt.