Jukka N. kirjoitti:Se että kirmaan innosta kirkuen vaihteeksi auton kimppuun tuosta päättymättömästä puusepänvirasta
Siis tuleeko magneettiventtiilien "boxien" kansien alle jonkinlaiset tiivisteet. Meinaten jos tulee, niin pitää kipaista kauppaan ennen kuin alan enempiä askartelemaan.
Ei tule, jos en väärin muista.
Senkus nostat sen mötikän huitsin Nevadaan ja nakkaat uudet sisuskalut tilalle, jonka jälkeen mötti takaisin paikoilleen.
Sitä möttiä nostaessa kantsii olla varovainen, etteivät kelat lähde irti levystä saati piuhat mene poikki. Sepä on meinaan sen verran ahdas väli

että kannattaa toisella kädellä hieman tulipeltiä vääntää ja toisella nostaa mötikkää. Jos ei ole noustakseen, niin voimaa ei kannata käyttää tolkuttomasti.
Ja niistä kahdesta pyöreästä namiskuukkelista (jotka paljastuvat myöhemmin venttiilien sisuskaluiksi)

kannattaa nostaa, se ehkäisee ainakin niiden kelojen tuhoutumisen nostaessa. Ja sitten kun niitä sisuskaluja alkaa repimään irti, kannattaa siinäkin kohdassa pitää kelasta kiinni ettei tule mukana.
[size=84]Kalustoa: MB SLK230A Kompressor AMG-Styling -99 Brillantsilber, MB C230TA Kompressor -98 Obsidianschwarz, Volvo Amazon 121 "GT" -70
Varakalustoa: MB 260SE -88 Perlmuttgrau (telakalla), Honda Civic LSi Sedan -93[/size]