
Eli, mielipiteitä muilta, kiitos.
Mullakin on tuossa hallin nurkassa 140hp Massikan turbo. Se on ihan vaan garret to4.jpk kirjoitti:Minkäkokoinen puimurin kone,teho? 140 heppaisessa 6 litraisessa,samoin 7.1 litraisessa vielä "pieni" turbo.mazza kirjoitti:no juh. voi muuten mersustaki saada ikävän ajaa, TOSI ISOLLA turbolla ja kuluneella tomaatilla jossa tukkonen turbiini
Jaaagentti74 kirjoitti:ei sillä alustalla ajeta vaan LUONTEELLA
agentti74 kirjoitti:mää oon ollu stoneheadin kyydissä takajouset oli poikki ja takakelkka melkein irti ja vauhtia 200kmh hyvin taittu,on videon pätkääkin tilanteesta.no ehkä tätä on vähä väritetty mutta oli kyllä tosi paska alusta.
mahtaa hinta pompata projektissa jos aletaan uutta konetta ja laatikkoa laittamaan. vois kyllä ettiä myös tyhjää koriaMauri H. kirjoitti:No multa saat valmiin koneen turboineen ja muiden kalujen kanssa. Vahva automaattikin löytyy.
kyllähän tuo herlevin mersulla näytti jo pallot hyvin viime kesänä liukastelevanagentti74 kirjoitti:jonkun tarttis joskus kuvata +400 heppasen mersun takapyörää kun kunnolla repäsee liikekannalle taitaa vaeltaa,kun on miljoonan kumin varassa.
"ahhahhahhaahh, "superturbo", voi lolMauri H. kirjoitti:Jotain sellaista huhua on kuultu että mestari joskus liikkuu meidän tavallisten turboporukan juttuja lukemassamazza kirjoitti:liikkuuko muuten herlevi näillä sivuilla?
Aivan varmasti on, onhan sillä itsellään samat kujeet kuin meillä muutamalla muullakinmazza kirjoitti:"ahhahhahhaahh, "superturbo", voi lolMauri H. kirjoitti:Jotain sellaista huhua on kuultu että mestari joskus liikkuu meidän tavallisten turboporukan juttuja lukemassamazza kirjoitti:liikkuuko muuten herlevi näillä sivuilla?". liekköhän tommoset mietteet ku lueskelee?
jeh, itellekki ois sitte joskus myöhemmin tarkotus teijän joukkoon liittyä, mut varmasti näi alkuu se 250-300hv saa olla ihan riittävä, opiskelijarahoillaMauri H. kirjoitti:Aivan varmasti on, onhan sillä itsellään samat kujeet kuin meillä muutamalla muullakinmazza kirjoitti:"ahhahhahhaahh, "superturbo", voi lolMauri H. kirjoitti:Jotain sellaista huhua on kuultu että mestari joskus liikkuu meidän tavallisten turboporukan juttuja lukemassamazza kirjoitti:liikkuuko muuten herlevi näillä sivuilla?". liekköhän tommoset mietteet ku lueskelee?
Oikeastaan koko villityksen aloittanut, erään toisen hemmon kanssa.
aika paljon kummiski projektin hinta tippuu ku valmiiks tallista löytyy turbo, cooleri yms... ja suku on kautta aikojen mersukansaa, apua ja osia löytyy miljoonittainAki P kirjoitti:Voit niillä opiskelija rahoilla unohtaa superturbot tai edes ne 250HP. Tai sitten pitää olla hyvät tulot opiskelijaksi.![]()
No riippuu millaiset ne cooleri ja turbo on, ja ne loppujen lopuksi muodostaa aika pienen osan kuluista (joita siis on).mazza kirjoitti:aika paljon kummiski projektin hinta tippuu ku valmiiks tallista löytyy turbo, cooleri yms... ja suku on kautta aikojen mersukansaa, apua ja osia löytyy miljoonittainAki P kirjoitti:Voit niillä opiskelija rahoilla unohtaa superturbot tai edes ne 250HP. Tai sitten pitää olla hyvät tulot opiskelijaksi.![]()
.
on muutes nuo mannet kestäviä, vieläki on suvussa yks w123 300D jonka mittarissa on 1,5miljoonaa ja vielä n..7v sitte oli semmonen paskanruskee toinen 123 joka sit lopulta ku tuli 2 miljoonaa täyteen, vietiin romuttamolle.mazza kirjoitti:aika paljon kummiski projektin hinta tippuu ku valmiiks tallista löytyy turbo, cooleri yms... ja suku on kautta aikojen mersukansaa, apua ja osia löytyy miljoonittainAki P kirjoitti:Voit niillä opiskelija rahoilla unohtaa superturbot tai edes ne 250HP. Tai sitten pitää olla hyvät tulot opiskelijaksi.![]()
.