Päivitelläämpä tätä.
Testasin autoa toisella moottorinohjauksen eculla, mutta sillä ei ollut mitään vaikutusta. Laitoin entisen takaisin.
Tilasin Kurth Classicilta kunnostetun ETA:n. Sen asennuksen jälkeen auto alkoi käymään nätisti tyhjäkäyntiä. Nyt vaivana on "enää", että kun kaasua painaa niin ASR-valo syttyy heti ja auto menee limp-modeen. Autolla pystyy nyt kuitenkin ajamaan, toisin kuin vanhalla ETA:lla (joka siis kävi toissa talvena korjauksessa tuolla Kurth Classicilla, mutta eipä se näköjään kunnossa ollut sieltä palattuaankaan).
Vaatiiko uusi ETA jotain adaptointia että se lähtisi toimimaan oikein? Pientä lenkkiä kävin ajamassa, mutta yleiselle tielle ei asiaa kun autossa ei ole leimaa, eikä sitä voi leimatakkaan kun on vikatilassa. Jotain ohjetta löysin, että ensin vikakoodien nollaus (joita ei ole), sen jälkeen virrat päälle ja kaasu pohjaan 5 sekunnin ajaksi, sen jälkeen virrat pois, auto käyntiin ja 40 min vaihtelevaa ajoa. Päteeköhän tämä myös tässä 104.992 -mallissa? Täytyy sitten käydä siirtokilvet hakemassa konttorilta jos mieli pidemmälle adaptaatioajolle lähteä.
C124 E320 käynnistyy mutta sammuu heti
Re: C124 E320 käynnistyy mutta sammuu heti
-MB S212 250 CGI -10
-MB C124 E320 Coupe -94
-BMW M3 -08
-Husqvarna R320 AWD -14
-MB C124 E320 Coupe -94
-BMW M3 -08
-Husqvarna R320 AWD -14