Omassa 300CE 24V oli nämä kiinteät pallot kuten ne taitaa niissä järkeensä olla.
On joku muukin niitä tavallisella vaihdettavan pallon omaavia tukivarsia noiden tilalle koittanut vaihtaa mutta ihan lopullista selostusta miten homma onnistunut en ole löytänyt.
Joku on kirjoitellut että on poistanut jarrukilvestä palaa pallon kohdilta ja hionut vielä hieman tukivarren päätäkin jotta ei jarrulevyt ota tukivarren päähän kiinni.
Mulla on nyt tämä kokeilu ihan konkreettisesti meneillään ja voin kertoa että jarrukilpihän ei sinne väliin tuolle kohtaa tosiaan mahdu ja pikkusen on tukivarren päätäkin hiastu. Tunkilla homma näyttää tässä vaiheessa hyvältä mutta kun auton laittaa pyörillee ja ajaa niin kääntyessä aika rohina alkaa. Eli jotain on keksittävä lisää.
Huomioitavaa on että samalla olen vaihtanut myös jarrulevyn uuteen niinpä kuluneesta levystä ei tule helpotusta välykseen jarrulevyn ja tukivarren pään välissä.
Meinaan kokeilla siirtää jarrulevyä muutaman millin ulospäin laittamalla " spacerit" jarrulevyn ja navan väliin.
Levystä vois sorvauttaa sisäpuolelta vielä millin pois jos ei edellinen vielä riitä. Vanhan jkulahtaneen jarrupalan tarviin uloimmaksi tai sitten pitää hioa palaa ohemmaksi.
Nuukuuttani en tähän kokeiluun ryhtynyt vaan olin tuolloin vielä tietämätön näistä haasteista kun Autodocista rekkarilla tilasin ja tuommoisia se ehdotteli niin tuli tilattua. En nyt heti luovuta ja uusia tilaa