Onko mitään mahdollisuutta, että amatööri voisi tutkia vian ja jopa korjata sen? KVG ei tarjonnut mitään järkevää.

Tai sitten ostaa edullisen wallboxin ja käyttää toista auton mukana tullutta johtoa. (@-Mars-) Vai oliko tuo kuva omalta pihalta, kuvan tilanteessahan sen wallboxin voi laittaa vaikka sähköpömpelin viereen. Wallboxista uskaltaa ottaa sen 16 A vaiheelta ja jos auto lataa kahdella tai kolmella vaiheella niin latausnopeuskin ihan eri.
Tietenkin pitää järkeä käyttää, ei riitä kylmäainevaltuudet mutta ei tuossa laturissa juuri muuta tarvita kuin yleismittari, sellainen malli vielä joka pystyy mittaamaan pilottisignaalin taajuuden.MJPfin kirjoitti: ↑Pe 01.09.2023 09:51 Ei se rakettitiedettä ole, ja useimmista saa ulos vikakoodeja jos osaa lukea niitä.
Mutta ilman mitään koulutusta ja sähkölaitteiden tuntemusta on aika turha niitä alkaa aukomaan. Ei juuri muuta voi kuin katsoa tuleeko virta minne asti, ja siihenkin tarvii yleismittaria.
Yhtään syvällisemmin jos tarvitsee tutkia niin alkaa olemaan työkalupakki normi kansalaiselta tyhjä.
Kannattaa muistaa sitten vastuu kysymykset, sorkit laturia ja talo palaa, auto palaa jne. Kannattavuus / seuraus pitää mielessä.
Jos sähköstä ei ymmärrä enempää kuin että se on sinistä valoa joka sattuu niin on parempi jättää koskematta.
Missäpäin tuo on ? voisin ottaa sen tutkittavaksi ihan mielenkiinnosta ja katsoa miten aukeaa.
Miksi oletat että joku pelleilisi tuon purkin kanssa? Mistä tietä mitä kaikkia ammattitutkintoja ja pätevyyksiä x_ismolla on?etrade kirjoitti: ↑Ma 11.09.2023 04:24 Heittäkää nuo roskiin, tai mielummin Kuusankoskelle. Riihimäellä on ainakin laitos.
Pienoisjännitteellä, eli heikkovirralla voi pelleillä, mutta verkkovirralla, eli pienjännitteellä saa vaikka sätkyn.
Maksaako vakuutusyhtiö DIY räpellykset?
Ei tarvi kylmälupia, jos käyttää järkeä sähkön suhteen.