CDI,n ohjelmointi, halpaa, huijausta, vai customia
Re: CDI,n ohjelmointi, halpaa, huijausta, vai customia
poistoon
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
Viimeksi muokannut w211E, Ke 08.11.2023 18:01. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
- Mersumaanikko
- Viestit: 5315
- Liittynyt: Ke 22.07.2015 10:48
- Paikkakunta: Mökillä
Re: CDI,n ohjelmointi, halpaa, huijausta, vai customia
Alipanepumpppu on ainakin rinkulan sisälläw211E kirjoitti: ↑Ti 16.05.2023 15:16 https://aijaa.com/gIEe0x
2003 om646 mikä tuo on tulee ilmanputsarin putkelta letku tuohon? joku aliapaine hässäkkä mutta mikä?
Ei kyllä kuulu millään tavalla tämän otsikon alle
Mökkillä
'
'
Re: CDI,n ohjelmointi, halpaa, huijausta, vai customia
poistoon
Viimeksi muokannut w211E, Ke 08.11.2023 18:00. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
- Mersumaanikko
- Viestit: 5315
- Liittynyt: Ke 22.07.2015 10:48
- Paikkakunta: Mökillä
Re: CDI,n ohjelmointi, halpaa, huijausta, vai customia
Etkö kysynyt varatessa ?
Löytynee eri tehoisia
Mökkillä
'
'
Re: CDI,n ohjelmointi, halpaa, huijausta, vai customia
poistoon
Viimeksi muokannut w211E, Ke 08.11.2023 18:00. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Re: CDI,n ohjelmointi, halpaa, huijausta, vai customia
poistoon
Viimeksi muokannut w211E, Ke 08.11.2023 17:59. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Re: CDI,n ohjelmointi, halpaa, huijausta, vai customia
Anteeksi, tämä on jäänyt huomaamatta.Tom_ kirjoitti: ↑Ke 26.04.2023 19:53 Mistähän löytäs vaihteiston ohjelmointia? Autona vito 120cdi hybridiahdin +350hp 800nm. (Ongelma) on kun automaatti tuuppa aina mahdollisuuksien mukaan isompaa, varsinkin ku ajaa loivaan ylämäkeen,(ongelma ennemmän omassa ajotyylissä). Tällä ahtimella kun ahdin herää ~2000rpm ja vaihteisto hakee ~1500rpm jatkuvasti, sais myös nopeutta lisää. Mistähän mahtas löytyä, boxina egs53
Kuvittelisin, että tässä ei ole vikana vaihteiston -, vaan moottorin ohjelma.
Moottorin ohjelmassa "sisällä" kulkeva suorituskyky (syöttö/vääntö) on liian kaukana todellisesta tilanteesta, tai vaihteisto on vikatilassa, jolloin se lappaa suurimman vaihteen sisään mahdollisimman nopeasti.
Ensiksi testeri kiinni ja sitten tarvittaessa yhteys ohjelman tekijään.
.
tuikku (niukunauku) tutka.net
p.Ö5Ö 3444ÖÖ5
tuikku (niukunauku) tutka.net
p.Ö5Ö 3444ÖÖ5
Re: CDI,n ohjelmointi, halpaa, huijausta, vai customia
.
Ensimmäisen sukupolven Delphiläisistä (CRD1) Mersuissa on "suutinkartta" 90,n milliin asti valmiina.
Jos auto on kunnossa, niin tuolla syöttömäärällä pitäisi ainakin 500nm/210hv lähteä.
Automaattina tällä moottoritekniikalla 200cdi = 220cdi mekaanisesti.
Manuaalien voimansiirroissa on eroja.
Ensimmäisen sukupolven Delphiläisistä (CRD1) Mersuissa on "suutinkartta" 90,n milliin asti valmiina.
Jos auto on kunnossa, niin tuolla syöttömäärällä pitäisi ainakin 500nm/210hv lähteä.
Automaattina tällä moottoritekniikalla 200cdi = 220cdi mekaanisesti.
Manuaalien voimansiirroissa on eroja.
.
tuikku (niukunauku) tutka.net
p.Ö5Ö 3444ÖÖ5
tuikku (niukunauku) tutka.net
p.Ö5Ö 3444ÖÖ5
Re: CDI,n ohjelmointi, halpaa, huijausta, vai customia
poistoon
Viimeksi muokannut w211E, Ke 08.11.2023 17:59. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Re: CDI,n ohjelmointi, halpaa, huijausta, vai customia
poistoon
Viimeksi muokannut w211E, Ke 08.11.2023 17:58. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Re: CDI,n ohjelmointi, halpaa, huijausta, vai customia
poistoon
Viimeksi muokannut w211E, Ke 08.11.2023 17:58. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Re: CDI,n ohjelmointi, halpaa, huijausta, vai customia
Mikä 642 231hv/540nm vs 265hv/620nm versioitten eron tekee loppupeleissä? Pelkkä softako(menikö nuo väännöt oikein..)
Molempien lopputulos softattuna n. 285hv/650nm? Downpipe/ cooleriko tuossa ensimmäiset pullonkaulat on
Molempien lopputulos softattuna n. 285hv/650nm? Downpipe/ cooleriko tuossa ensimmäiset pullonkaulat on
Re: CDI,n ohjelmointi, halpaa, huijausta, vai customia
265 heppaisessa on ainakin eri ahdin, siitä lähtee jonkin verran enemmän voimaa
Tähdelliset: S211 E270CDI, W124 230E turbo, C123 230CE (kv), W123 240D x2, W123 220D
Star C4 Tampereella, sopii vuosimalleihin '93-'20. Yhteys YV.
Star C4 Tampereella, sopii vuosimalleihin '93-'20. Yhteys YV.
Re: CDI,n ohjelmointi, halpaa, huijausta, vai customia
.
Molempiin tapauksiin, tulee lisää noin 50hv ja 100nm.
Ero säilyy entisenlaisena.
Kyllä ne on ihan eri moottoreita, joissa on vähän samoja osia.
Saattaisippa uudemman suuttimet ja ahdin käydä vaikkapa viriosiksi vanhempaan, en ole kuitenkaan varma, kun en ole itse kokeillut.
Molempiin tapauksiin, tulee lisää noin 50hv ja 100nm.
Ero säilyy entisenlaisena.
Kyllä ne on ihan eri moottoreita, joissa on vähän samoja osia.
Saattaisippa uudemman suuttimet ja ahdin käydä vaikkapa viriosiksi vanhempaan, en ole kuitenkaan varma, kun en ole itse kokeillut.
.
tuikku (niukunauku) tutka.net
p.Ö5Ö 3444ÖÖ5
tuikku (niukunauku) tutka.net
p.Ö5Ö 3444ÖÖ5
Re: CDI,n ohjelmointi, halpaa, huijausta, vai customia
.
Sitten vähän asiaa W213,sta
200/220 cdi softa - asiat alkaa selviintymään.
Toimiva softa on jo ollut 200cdi,ssä koekäytössä jonkin aikaa.
Siis kaikki toimii, kuten kuuluukin, kaikki saastelaitteet päällä ja toiminnassa, hiukkasloukku tekee puhdistuspoltot jne jne ...
Kulutusmittari näyttää yhtä oikein tai väärin - ihan miten vaan, kuten ennenkin, huoltonäytöt napsahtaa edelleen kohdilleen.
Suuttimien ohjainkartastot on edelleen vakiot, kaikki. Lisäsyöttöä ei ole tehty suutinkarttaa vääntämällä. Muutokset on tehty ainoastaan ns "nilkka suorana" osastolle. Kaikki normiajut menee edelleenkin tehtaan tehtaan arvoissa.
Yhtäkään purkkia tai purnukkaa ei tarvi ostaa eikä irroittaa, ei yhtäkään.
Kaikki muutokset tehdään vaan softaan.
Varsinainen "ongelma" ei ole siinä CPC-yksikössä, vaan aivan jossain muualla.
Jos haluaa, että auto todellakin toimii, CPC-yksikköä ei voi poistaa, eikä astää toimimasta.
Luulisin, tai oikeastaan olen aika varmakin, että sama ratkaisumalli, joka toimii nelipyttyisessä mallissa, toimii myöskin siinä uudessa suorassa kutosessakin.
Jotain on vielä keskenkin, tai päättämättä.
Teho asia. Alkaako arkuus jo tavata vanhan miehen, mutta voipi olla, että nyt vaikeuksien välttämiseksi, ainakin aluksi lähdetään hiukan perinteisemmillä tehonlisäyksillä liikkeelle, siis jotain luokkaa 50-70hv tehonlisäys. Mutta ei ole vielä päätettynä.
Nyt, ensikerran yli kahteen kymmeneen vuoteen taitaa tulla pieni hinnankorotus, puhutaan varmaan noin satasen noususta, tätäkin pitää vielä miettiä.
Jonkinlainen kryptaus (salaus) ohjelmaan nyt tulee, kopioinnin hillitsemiseksi, tämä olisi todellakin pitänyt tehdä jo silloin Delphiläisten aikaan. Siis tulee, mutta mikä, se on vielä päättämättä.
Nyt kun urakka on kääntynyt jo loppusuoralle on oikeastaan kiitoksen paikka.
Haluisin, tai en, huomaan kyllä ikääntymisen mukanaaan tuomat rajoitteet joka asiaan, hoksottimet ei vaan toimi, niinkuin ennen, eikä tuosta parkinssonista ole ollut ainakaan mitään eteua. Tämä uusi softa olisi jäänyt valmistumatta ilman JS-engineering,n apua. Jannen apu, ahkeruus ja terävät kommentit, sekä loputon kärsivällisyys pukkia vanhaa miestä eteenpäin aiheen piirissä ovat se syy, että softa on valmistunut. Ja toimii.
Monta kertaa piti yrittää, ennenkuin ratkaisu löytyi, tosiaan auto saattaa pelata useamman viikonkin, ennenkuin suksi tökkää. Sellaisten asioiden ratkaisu vaatii aikaa ja sinniä. Aikanaan luulin, että Delphiläiset oli hankalia, mutta kyllä nyt Boschillakin on ruuvattu vaikeuskerrointa aikatavalla.
Uskoisin, että parin- kolmen viikon päästä jo voisi uskaltaa aloittaa varsinaisen softan myynnin.
Sitten vähän asiaa W213,sta
200/220 cdi softa - asiat alkaa selviintymään.
Toimiva softa on jo ollut 200cdi,ssä koekäytössä jonkin aikaa.
Siis kaikki toimii, kuten kuuluukin, kaikki saastelaitteet päällä ja toiminnassa, hiukkasloukku tekee puhdistuspoltot jne jne ...
Kulutusmittari näyttää yhtä oikein tai väärin - ihan miten vaan, kuten ennenkin, huoltonäytöt napsahtaa edelleen kohdilleen.
Suuttimien ohjainkartastot on edelleen vakiot, kaikki. Lisäsyöttöä ei ole tehty suutinkarttaa vääntämällä. Muutokset on tehty ainoastaan ns "nilkka suorana" osastolle. Kaikki normiajut menee edelleenkin tehtaan tehtaan arvoissa.
Yhtäkään purkkia tai purnukkaa ei tarvi ostaa eikä irroittaa, ei yhtäkään.
Kaikki muutokset tehdään vaan softaan.
Varsinainen "ongelma" ei ole siinä CPC-yksikössä, vaan aivan jossain muualla.
Jos haluaa, että auto todellakin toimii, CPC-yksikköä ei voi poistaa, eikä astää toimimasta.
Luulisin, tai oikeastaan olen aika varmakin, että sama ratkaisumalli, joka toimii nelipyttyisessä mallissa, toimii myöskin siinä uudessa suorassa kutosessakin.
Jotain on vielä keskenkin, tai päättämättä.
Teho asia. Alkaako arkuus jo tavata vanhan miehen, mutta voipi olla, että nyt vaikeuksien välttämiseksi, ainakin aluksi lähdetään hiukan perinteisemmillä tehonlisäyksillä liikkeelle, siis jotain luokkaa 50-70hv tehonlisäys. Mutta ei ole vielä päätettynä.
Nyt, ensikerran yli kahteen kymmeneen vuoteen taitaa tulla pieni hinnankorotus, puhutaan varmaan noin satasen noususta, tätäkin pitää vielä miettiä.
Jonkinlainen kryptaus (salaus) ohjelmaan nyt tulee, kopioinnin hillitsemiseksi, tämä olisi todellakin pitänyt tehdä jo silloin Delphiläisten aikaan. Siis tulee, mutta mikä, se on vielä päättämättä.
Nyt kun urakka on kääntynyt jo loppusuoralle on oikeastaan kiitoksen paikka.
Haluisin, tai en, huomaan kyllä ikääntymisen mukanaaan tuomat rajoitteet joka asiaan, hoksottimet ei vaan toimi, niinkuin ennen, eikä tuosta parkinssonista ole ollut ainakaan mitään eteua. Tämä uusi softa olisi jäänyt valmistumatta ilman JS-engineering,n apua. Jannen apu, ahkeruus ja terävät kommentit, sekä loputon kärsivällisyys pukkia vanhaa miestä eteenpäin aiheen piirissä ovat se syy, että softa on valmistunut. Ja toimii.
Monta kertaa piti yrittää, ennenkuin ratkaisu löytyi, tosiaan auto saattaa pelata useamman viikonkin, ennenkuin suksi tökkää. Sellaisten asioiden ratkaisu vaatii aikaa ja sinniä. Aikanaan luulin, että Delphiläiset oli hankalia, mutta kyllä nyt Boschillakin on ruuvattu vaikeuskerrointa aikatavalla.
Uskoisin, että parin- kolmen viikon päästä jo voisi uskaltaa aloittaa varsinaisen softan myynnin.
.
tuikku (niukunauku) tutka.net
p.Ö5Ö 3444ÖÖ5
tuikku (niukunauku) tutka.net
p.Ö5Ö 3444ÖÖ5
Re: CDI,n ohjelmointi, halpaa, huijausta, vai customia
Hienoa työtä taasen kun uudempiin saa porukka softia, onneksi ei tarvitse itse noiden kanssa painia.
Tossa Delphissä oli ihan tarpeeksi tekemistä että sai sellaisen kun haluaa. Järkevämpää olisi ollut maksaa siitä softasta maestrolle kuin opetella ite, mutta jotakin sitä tarvitsee ihmisen harrastaa.
Ja onhan sieltä nyt puukoteltu sellaisia asioita mitä noista yleensä ei muuteta, ja ihan hyvin ymmärrän miksi ei.
Se on valitettavan surullista että ihan sama miten niitä suojaa niin joku sen kuiten taas murtaa.
Niitä laiskoja paskoja jotka eivät osaa itse ja kopioi ja edelleen myy toisten tekemisiä on helvetisti liikaa.
Tossa Delphissä oli ihan tarpeeksi tekemistä että sai sellaisen kun haluaa. Järkevämpää olisi ollut maksaa siitä softasta maestrolle kuin opetella ite, mutta jotakin sitä tarvitsee ihmisen harrastaa.
Ja onhan sieltä nyt puukoteltu sellaisia asioita mitä noista yleensä ei muuteta, ja ihan hyvin ymmärrän miksi ei.
Se on valitettavan surullista että ihan sama miten niitä suojaa niin joku sen kuiten taas murtaa.
Niitä laiskoja paskoja jotka eivät osaa itse ja kopioi ja edelleen myy toisten tekemisiä on helvetisti liikaa.
Re: CDI,n ohjelmointi, halpaa, huijausta, vai customia
Kiitos vastauksesta. Molempien osalta puhutaan siis w212 sarjasta, enpäs arvannut että suuttimet on erit..tuikku kirjoitti: ↑Pe 26.05.2023 07:09 .
Molempiin tapauksiin, tulee lisää noin 50hv ja 100nm.
Ero säilyy entisenlaisena.
Kyllä ne on ihan eri moottoreita, joissa on vähän samoja osia.
Saattaisippa uudemman suuttimet ja ahdin käydä vaikkapa viriosiksi vanhempaan, en ole kuitenkaan varma, kun en ole itse kokeillut.
onko ahtimen eroista tarkempaa tietoa? Hybridi harkinnassa ja aihiota sille mietin, liekkö tuolla uudemmalla pääsis pitemmälle? Satakunta heppaa haaveissa entisten lisäksi.Tuolla nykyisellä se jää ainakin haaveeksi
Re: CDI,n ohjelmointi, halpaa, huijausta, vai customia
Osaisiko joku täällä kertoa mistä löytäisin Vito 109CDI 65kW EDC16C2/CP31 Ecun originaali kartat ja ilmaiseksi?
Re: CDI,n ohjelmointi, halpaa, huijausta, vai customia
Onko ecun numero/softanumero tiedossa? Mulla on noita muutamat jemmassa ja löytyy noita netistä hakemallakin
Tähdelliset: S211 E270CDI, W124 230E turbo, C123 230CE (kv), W123 240D x2, W123 220D
Star C4 Tampereella, sopii vuosimalleihin '93-'20. Yhteys YV.
Star C4 Tampereella, sopii vuosimalleihin '93-'20. Yhteys YV.
Re: CDI,n ohjelmointi, halpaa, huijausta, vai customia
YP voi poistaa jos menee ohi aiheen, mutta mielenkiinto heräsi että jos ohjelmoinnilla muokataan karttoja joita ecu käyttää niin onko ecu puolelta tarjolla menetelmä että datan voi salata ja kertoa salausavain eculle purkua varten vai miten homma toimii.
Kuitenkin jos kartat kirjoitetaan salattuna eculle niin eikös sille pidä kertoa miten se puretaan vai voiko tuonne väliin tehdä omia viritelmiä joista ecu taas ei tiedä ??
Siis tämä oman mielenkiin pohjalta kun esim. maksupäätteissä maksupääte tarjoaa erilaisia salausmenetelmiä joissa voi käyttää valmistajan sinulle laittamaa avainta tai viemällä erikseen oman avaimen päätteeseen.
Poistakaa jos tämä on jotain mitä ei haluta kilpailijoille paljastaa.
--Pasi
Re: CDI,n ohjelmointi, halpaa, huijausta, vai customia
Ei ole mahdollista salata kuvailemallasi tavalla. Ihan normaali kaikkien saatavilla oleva ohjelmointityökalu lukee ECU:sta joka tapauksessa kryptaamattoman HEX -tiedoston (ns. "kartat"). Ainoa tehokas tapa kopioinnin vaikeuttamiseen on bootloaderin muokkaaminen tavalla, että lukeminen on estetty. Käytännössä sama mitä MB/Bosch on tehnyt itsekkin uudemmissa Bosch MD1/MG1 ohjainlaitteissa (firmwaressa).748 kirjoitti: ↑Pe 02.06.2023 22:08 YP voi poistaa jos menee ohi aiheen, mutta mielenkiinto heräsi että jos ohjelmoinnilla muokataan karttoja joita ecu käyttää niin onko ecu puolelta tarjolla menetelmä että datan voi salata ja kertoa salausavain eculle purkua varten vai miten homma toimii.
Kuitenkin jos kartat kirjoitetaan salattuna eculle niin eikös sille pidä kertoa miten se puretaan vai voiko tuonne väliin tehdä omia viritelmiä joista ecu taas ei tiedä ??
Siis tämä oman mielenkiin pohjalta kun esim. maksupäätteissä maksupääte tarjoaa erilaisia salausmenetelmiä joissa voi käyttää valmistajan sinulle laittamaa avainta tai viemällä erikseen oman avaimen päätteeseen.
Poistakaa jos tämä on jotain mitä ei haluta kilpailijoille paljastaa.
--Pasi
WinOLS editorin "NOREAD", tms. "kryptaukset" on melkein yhtä tyhjän kanssa. Se saattaa sen verran muuttaa tilannetta, että ohjelmamuutosten kopiointi ei tapahdukkaan heti aamulla, vaan vasta iltapäivällä. Edes yhtään kokenut "reverse-engineer" selättää sen joka tapauksessa koska NOREAD tagi on pelkästään kyseisen em. editorin tukema, kaikilla muilla editoreilla ohjelma aukeaa joka tapauksessa ja on verrattavissa alkuperäiseen.
Re: CDI,n ohjelmointi, halpaa, huijausta, vai customia
Ok, Kiitos vastauksesta tämä selvensi asiaa...Motorbit kirjoitti: ↑Ma 05.06.2023 09:01
Ei ole mahdollista salata kuvailemallasi tavalla. Ihan normaali kaikkien saatavilla oleva ohjelmointityökalu lukee ECU:sta joka tapauksessa kryptaamattoman HEX -tiedoston (ns. "kartat"). Ainoa tehokas tapa kopioinnin vaikeuttamiseen on bootloaderin muokkaaminen tavalla, että lukeminen on estetty. Käytännössä sama mitä MB/Bosch on tehnyt itsekkin uudemmissa Bosch MD1/MG1 ohjainlaitteissa (firmwaressa).
WinOLS editorin "NOREAD", tms. "kryptaukset" on melkein yhtä tyhjän kanssa. Se saattaa sen verran muuttaa tilannetta, että ohjelmamuutosten kopiointi ei tapahdukkaan heti aamulla, vaan vasta iltapäivällä. Edes yhtään kokenut "reverse-engineer" selättää sen joka tapauksessa koska NOREAD tagi on pelkästään kyseisen em. editorin tukema, kaikilla muilla editoreilla ohjelma aukeaa joka tapauksessa ja on verrattavissa alkuperäiseen.
--Pasi
-
- Mersumaanikko
- Viestit: 5315
- Liittynyt: Ke 22.07.2015 10:48
- Paikkakunta: Mökillä
Re: CDI,n ohjelmointi, halpaa, huijausta, vai customia
Ja maksu pääteissä tms748 kirjoitti: ↑Ti 06.06.2023 08:50Ok, Kiitos vastauksesta tämä selvensi asiaa...Motorbit kirjoitti: ↑Ma 05.06.2023 09:01
Ei ole mahdollista salata kuvailemallasi tavalla. Ihan normaali kaikkien saatavilla oleva ohjelmointityökalu lukee ECU:sta joka tapauksessa kryptaamattoman HEX -tiedoston (ns. "kartat"). Ainoa tehokas tapa kopioinnin vaikeuttamiseen on bootloaderin muokkaaminen tavalla, että lukeminen on estetty. Käytännössä sama mitä MB/Bosch on tehnyt itsekkin uudemmissa Bosch MD1/MG1 ohjainlaitteissa (firmwaressa).
WinOLS editorin "NOREAD", tms. "kryptaukset" on melkein yhtä tyhjän kanssa. Se saattaa sen verran muuttaa tilannetta, että ohjelmamuutosten kopiointi ei tapahdukkaan heti aamulla, vaan vasta iltapäivällä. Edes yhtään kokenut "reverse-engineer" selättää sen joka tapauksessa koska NOREAD tagi on pelkästään kyseisen em. editorin tukema, kaikilla muilla editoreilla ohjelma aukeaa joka tapauksessa ja on verrattavissa alkuperäiseen.
--Pasi
se salaus on enmänkin tietolikkenteen salusta
ettei kukkan pääsis siihen väliin kun sitä tehdään,
autossa se ohjelma on kokoajan siellä ecussa mistä sitä sitten voi haluavat kaikessa rauhassa ajankanssa koittaa lukea eri konstein,
hyvä salus olis että ohjelmaa on jossain tehtaan serverillä tms
ja vain silloin käytettävissä kun kone käy
Mökkillä
'
'
Re: CDI,n ohjelmointi, halpaa, huijausta, vai customia
Mikä on hyvä loggaus ohjelma chryslerille? 300c om642 kyseessä. Autotuner ja delphi kokeiltu.
Re: CDI,n ohjelmointi, halpaa, huijausta, vai customia
Kuinka saan vaihteen pysymään esimerkiksi 3:lla niin ettei vaihda pienemmälle tehoa mitates?
Re: CDI,n ohjelmointi, halpaa, huijausta, vai customia
Aktivoimalla lootaan M moden ja poistamalla pakkovaihdon.
Tai dynomode kaiketi toimisi myös, olettaen että cyslerissä on se?
Tai dynomode kaiketi toimisi myös, olettaen että cyslerissä on se?
Re: CDI,n ohjelmointi, halpaa, huijausta, vai customia
Mahdollisesti jos saat muutettua koodausta ja laskettua checksummin uusiksi.
Re: CDI,n ohjelmointi, halpaa, huijausta, vai customia
Perustakaa oma threadi niin voi olla jollekulle myöhemmin hyötyäkin, täällä se mene ohi aiheesta...
W212 350CDI -09
W219 320CDI -07
Ex:W220 320CDI -01
Ex: W211 320CDI -04
Ex: W210 270CDI -01
W219 320CDI -07
Ex:W220 320CDI -01
Ex: W211 320CDI -04
Ex: W210 270CDI -01