Clk 230 kompressori cabriolet
Re: Clk 230 kompressori cabriolet
Hommat edistyy
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
Re: Clk 230 kompressori cabriolet
Nicee
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
Re: Clk 230 kompressori cabriolet
Helmat paikallaa, etulippa odottaa vielä et saan sen liimattua paikallee
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
Re: Clk 230 kompressori cabriolet
Tulis jo kesä
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
Re: Clk 230 kompressori cabriolet
Etulippa laitettu nyt liimaukseenn
Samal säädin alustan takaantakin niin alas kuin menee. Ei riitä siltikään, jää tosi korkeeks. Ei vissii auta ku ottaa toinen säätölautanen pois sielt.
Käsi menee heittämäl renkaan ja kaaren väliin
Samal säädin alustan takaantakin niin alas kuin menee. Ei riitä siltikään, jää tosi korkeeks. Ei vissii auta ku ottaa toinen säätölautanen pois sielt.
Käsi menee heittämäl renkaan ja kaaren väliin
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
Re: Clk 230 kompressori cabriolet
Pitäisi nähdä koko sivulinja, jotta tuosta saisi käsityksen
Re: Clk 230 kompressori cabriolet
Joo tiedän ettei kuva anna mitään selvitystä mutta auto on tallissa ja piha jäässä vielä niin ei pääse ulos ottas sivukuvaa
Mutta tosiaan säädöt on nyt niin alhaalla ku saa ja silti menee käsi tonne välii. Aiemmin oli h&r jouset ja vakio iskarit ja niillä oli matalempi kuin tällä setillä.
Re: Clk 230 kompressori cabriolet
Ok, katselin tuota oman sivulinjaa, kun kaupoilla käväsin. Niin kyllähän tuon 208 pitäisi alaspäin mennä, 209 on kuitenkin sama rakenne ja geometria taka-akselilla
Re: Clk 230 kompressori cabriolet
En nyt enää muista miten se taka pää oli tarkalleen rakennettu mutts voisko joku koiran luu ottaa vastaan.
209 olis säädettävää koiranluuta yms mut tähän 208 ei löydy
Re: Clk 230 kompressori cabriolet
En ole säädellyt, enkä asentanut tuota omaa settiä, niin paha lähteä antamaan neuvoja
Lähtökohtahan oli hyvä, jos se nyt on korkeampi, niin? Vertasitko uusia ja vanhoja jousia? Liekö tuohon settii vain törkätty säätöpala mukaan, jolloin se tuo vain lisää korkeutta
Lähtökohtahan oli hyvä, jos se nyt on korkeampi, niin? Vertasitko uusia ja vanhoja jousia? Liekö tuohon settii vain törkätty säätöpala mukaan, jolloin se tuo vain lisää korkeutta
Re: Clk 230 kompressori cabriolet
Jouset kyllä lyhyemmät ku aiemmat. Tohon tulee tietysti se säätöpalikka vielä mikä nostaa kokonaiskorkeutta. Iskaritkin oli saman pituset orkkisten kanssa kun lyttyyn painoinOrlov kirjoitti: ↑To 16.02.2023 10:35 En ole säädellyt, enkä asentanut tuota omaa settiä, niin paha lähteä antamaan neuvoja
Lähtökohtahan oli hyvä, jos se nyt on korkeampi, niin? Vertasitko uusia ja vanhoja jousia? Liekö tuohon settii vain törkätty säätöpala mukaan, jolloin se tuo vain lisää korkeutta
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
Re: Clk 230 kompressori cabriolet
Purin kaikki vanhat poppien johdot pois ja tilasin uudet 3 tie erkat oviin ja uuden vahvistimen. Tarkotus siis soittaa erkkoja ja subia samalla vahvistimella. Soitin pysyy toistaiseksi vanhana eli toi pioneerin 2 din soitin.
Re: Clk 230 kompressori cabriolet
Lähinnä ajattelin, jotta noi setin jouset voisivat olla ns madallusjouset, jotka madaltaa sen x määrän nimellisesti, vaikka 30mm. Siihen kun lisää säätöpalikan, niin madallus ei olekaan kuin 20mm tjs
Noilla h&r jousilla madallus oli/on edelleen sen 30mm. Jos tuosta nyt selkoa saa
Melko lyhyet nuo jouset kyllä on, antavat ainakin vaikutelman säätöpalikan käytöstä
Kokeilee ilman jousta, niin näkee pyöräntuennan liikevaran satavarmasti, ja sitten ilman iskaria, niin selviää kumpi siellä kantaa. Toki voihan se tuosta ajamalla laskeakin, tai sitten löystää tukivarret ja kiristelee ne oikeassa korkeudessa, nekin voivat tietty kantaa
https://stern-garage-shop.com/products/ ... -r170-r129
Säätöpalikkaa näihin löytyy kiitettävästi, itsellä kyllä noilla vakio vanteilla niitä tarvitse mihinkään. Eikä kyllä oikeastaan pysty alemmas laskemaan, jos meinaa vielä ajaakkin autolla
Noilla h&r jousilla madallus oli/on edelleen sen 30mm. Jos tuosta nyt selkoa saa
Melko lyhyet nuo jouset kyllä on, antavat ainakin vaikutelman säätöpalikan käytöstä
Kokeilee ilman jousta, niin näkee pyöräntuennan liikevaran satavarmasti, ja sitten ilman iskaria, niin selviää kumpi siellä kantaa. Toki voihan se tuosta ajamalla laskeakin, tai sitten löystää tukivarret ja kiristelee ne oikeassa korkeudessa, nekin voivat tietty kantaa
https://stern-garage-shop.com/products/ ... -r170-r129
Säätöpalikkaa näihin löytyy kiitettävästi, itsellä kyllä noilla vakio vanteilla niitä tarvitse mihinkään. Eikä kyllä oikeastaan pysty alemmas laskemaan, jos meinaa vielä ajaakkin autolla
Re: Clk 230 kompressori cabriolet
Tänään tuli kajarit ja vahvistin ja samantein ne paikalleen väkersin. Kontti vielä sekasin, se täytyy siistiä ja katsoa mihin se vahvari nyt lopuksi jää.
Ovissa kaiuttimet valmiina kaikin puolin ja jakosuotimet piilotettu kojetaulun alapuolella. Alkaahan sitä ääntäkin löytymään, toki säädöt tehtävä sitten kun pääsee auton kanssa pihalle tallista.
Ovissa kaiuttimet valmiina kaikin puolin ja jakosuotimet piilotettu kojetaulun alapuolella. Alkaahan sitä ääntäkin löytymään, toki säädöt tehtävä sitten kun pääsee auton kanssa pihalle tallista.
Re: Clk 230 kompressori cabriolet
Kovasti kesää odotellaan
Vaihdoin eteen molemmin puolin ylätukivarret kun pallonivelen kierteet antoi periksi. En jaksanu alkaa prässäilee niin meni samal koko varsi vaihtoon.
Sit kun toi taka pää jäi korkeeks niin otin taka jousien päältä 13mm vahvuiset kumipalat pois, joku ne on sinne joskus liimannut. Nyt pitää vaan odotella rt saa auton ulos jotta näkee sen kylkilinjan ja sit mietitää tarviiko viel säätää
Vaihdoin eteen molemmin puolin ylätukivarret kun pallonivelen kierteet antoi periksi. En jaksanu alkaa prässäilee niin meni samal koko varsi vaihtoon.
Sit kun toi taka pää jäi korkeeks niin otin taka jousien päältä 13mm vahvuiset kumipalat pois, joku ne on sinne joskus liimannut. Nyt pitää vaan odotella rt saa auton ulos jotta näkee sen kylkilinjan ja sit mietitää tarviiko viel säätää
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
Re: Clk 230 kompressori cabriolet
Nyt alkaa olee kohillaan alusta. Saa nähdä miten hakee vielä paikkansa kun pääsee ajamaan
Vetäsen viel myllyllä 1 steppinä pinnat ja laitan pinnoitteen päälle.
Vetäsen viel myllyllä 1 steppinä pinnat ja laitan pinnoitteen päälle.
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
Re: Clk 230 kompressori cabriolet
Hyvinhän se meni alas
Re: Clk 230 kompressori cabriolet
Ekat testi kilometrit takana ja kaikki ok. Vähä pakoputki kolahtaa johonkin takana.
Uusi maskikin tuli
Kaverille pistin kyselyä että koska kerettäs kulamt säätää kohillee
Uusi maskikin tuli
Kaverille pistin kyselyä että koska kerettäs kulamt säätää kohillee
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
Re: Clk 230 kompressori cabriolet
Ihan hemmetin komia tämä punanen avo 208! Mutta uus maski on ruma kun faan, ihan tavallinen avantgarde (kromeilla) olis mun valinta, mutta itsehän päätät.
MB E200D T -18
MB 300CE-24 Cabriolet -92
1959 Cadillac Coupe De Ville
1959 Mercury Montclair
http://garage59.blogspot.fi/
Ex: MB 190E 2.0 -90 | MB CLK240A Cabriolet -04 | MB 190E 2.3-16 -85 (W201)| MB 300D -91 (W124) | MB C180CDI TA Avantgarde (S204) -14 | MB 300CE-24 -92 (C124)| MB E320 Coupe -93 (C124)| MB C200CDI T Avantgarde (S204) -08 | MB 250D -93 (W124) | MB E270CDI -04 Avantgarde (S211) | MB C200CDI -01 (W203) | MB E220CDI T -04 (S211) | MB 250D "Oldskool" -91 (W124) | MB 200D -93 (W124) | MB 300CE "EVO X" -91 (C124) | MB 190E 2.6 Sportline -90 (W201)| MB 280SE -72 (W108)
MB 300CE-24 Cabriolet -92
1959 Cadillac Coupe De Ville
1959 Mercury Montclair
http://garage59.blogspot.fi/
Ex: MB 190E 2.0 -90 | MB CLK240A Cabriolet -04 | MB 190E 2.3-16 -85 (W201)| MB 300D -91 (W124) | MB C180CDI TA Avantgarde (S204) -14 | MB 300CE-24 -92 (C124)| MB E320 Coupe -93 (C124)| MB C200CDI T Avantgarde (S204) -08 | MB 250D -93 (W124) | MB E270CDI -04 Avantgarde (S211) | MB C200CDI -01 (W203) | MB E220CDI T -04 (S211) | MB 250D "Oldskool" -91 (W124) | MB 200D -93 (W124) | MB 300CE "EVO X" -91 (C124) | MB 190E 2.6 Sportline -90 (W201)| MB 280SE -72 (W108)
Re: Clk 230 kompressori cabriolet
Ei kromia missään tapauksessa. tilasin alkuun maskin missä ne pelkät vaaka raidat mutta sitä ei koskaan saatu maailmalle asti myyjältä. Tässähän oli sellainen jo mutta sitä oli maalailtu enemmän ja vähemmän niin on iha kauhee.
Ei omakaan silmä tätä uutta ihan täysin sulata. Katotaa jos sen vanhan sais fiksattuu viel jotenkin kuntoon
Re: Clk 230 kompressori cabriolet
Tavan avantgarde-maski siinä tuo vanha taitaa olla, mutta mustaksi maalattuna. Mun silmään musta maski pilaa auton kuin auton. Varsinkin punasessa kontrasti on liikaa, varsinkin kun tuossa ei ole yhtään mitään mustaa muuten katon ollessa auki. No mä en nyt en muutenkaan ymmärrä kromin vihaamista ja sen teippailua tai maalailua muissakaan autoissa.
Jos nyt jotakin pitäis sen mustan ympärille viritellä, niin maalaisin ehkä vakio avantgardemaskin kromiosat, eli kehyksen ja listat kiiltävän mustiksi ja itse muovigrillin joko mattamustaksi tai grafiitin harmaaksi mattana. Jos oikein erikoisen virittäisi, niin maalaisi muovin korinväriin punaiseksi, mutta jättäis ne ”kromiosat” mustiksi. Jotenkin se täysin yksivärinen musta maski tökkää niinkun luomi nenänvarressa ainakin mun silmään.
Jos nyt jotakin pitäis sen mustan ympärille viritellä, niin maalaisin ehkä vakio avantgardemaskin kromiosat, eli kehyksen ja listat kiiltävän mustiksi ja itse muovigrillin joko mattamustaksi tai grafiitin harmaaksi mattana. Jos oikein erikoisen virittäisi, niin maalaisi muovin korinväriin punaiseksi, mutta jättäis ne ”kromiosat” mustiksi. Jotenkin se täysin yksivärinen musta maski tökkää niinkun luomi nenänvarressa ainakin mun silmään.
MB E200D T -18
MB 300CE-24 Cabriolet -92
1959 Cadillac Coupe De Ville
1959 Mercury Montclair
http://garage59.blogspot.fi/
Ex: MB 190E 2.0 -90 | MB CLK240A Cabriolet -04 | MB 190E 2.3-16 -85 (W201)| MB 300D -91 (W124) | MB C180CDI TA Avantgarde (S204) -14 | MB 300CE-24 -92 (C124)| MB E320 Coupe -93 (C124)| MB C200CDI T Avantgarde (S204) -08 | MB 250D -93 (W124) | MB E270CDI -04 Avantgarde (S211) | MB C200CDI -01 (W203) | MB E220CDI T -04 (S211) | MB 250D "Oldskool" -91 (W124) | MB 200D -93 (W124) | MB 300CE "EVO X" -91 (C124) | MB 190E 2.6 Sportline -90 (W201)| MB 280SE -72 (W108)
MB 300CE-24 Cabriolet -92
1959 Cadillac Coupe De Ville
1959 Mercury Montclair
http://garage59.blogspot.fi/
Ex: MB 190E 2.0 -90 | MB CLK240A Cabriolet -04 | MB 190E 2.3-16 -85 (W201)| MB 300D -91 (W124) | MB C180CDI TA Avantgarde (S204) -14 | MB 300CE-24 -92 (C124)| MB E320 Coupe -93 (C124)| MB C200CDI T Avantgarde (S204) -08 | MB 250D -93 (W124) | MB E270CDI -04 Avantgarde (S211) | MB C200CDI -01 (W203) | MB E220CDI T -04 (S211) | MB 250D "Oldskool" -91 (W124) | MB 200D -93 (W124) | MB 300CE "EVO X" -91 (C124) | MB 190E 2.6 Sportline -90 (W201)| MB 280SE -72 (W108)
Re: Clk 230 kompressori cabriolet
Makuasioitahan nämä on,mutta onhan tuo musta ”CL” melkoisen ruma
Mitä tuossa kuvia katselin, niin se musta/kromi versio näytti jopa oikein hyvälle 3 ripanen
Omaan silmään ehkä paras katsomistani oli tuo vakio musta ja tähtäin konepellissä
Ei ollut huonoja nuo yksi ripaisetkaan versiot, missä on se musta ”hunajakenno” pohja ja iso tähti kromista(ja rivat)
Mitä tuossa kuvia katselin, niin se musta/kromi versio näytti jopa oikein hyvälle 3 ripanen
Omaan silmään ehkä paras katsomistani oli tuo vakio musta ja tähtäin konepellissä
Ei ollut huonoja nuo yksi ripaisetkaan versiot, missä on se musta ”hunajakenno” pohja ja iso tähti kromista(ja rivat)
Re: Clk 230 kompressori cabriolet
Itse en 208:iin laittaisi maskia missä on tähti. Keulasta tulee korkean näköinen.Orlov kirjoitti: ↑Ma 10.04.2023 15:47 Makuasioitahan nämä on,mutta onhan tuo musta ”CL” melkoisen ruma
Mitä tuossa kuvia katselin, niin se musta/kromi versio näytti jopa oikein hyvälle 3 ripanen
Omaan silmään ehkä paras katsomistani oli tuo vakio musta ja tähtäin konepellissä
Ei ollut huonoja nuo yksi ripaisetkaan versiot, missä on se musta ”hunajakenno” pohja ja iso tähti kromista(ja rivat)
MB E200D T -18
MB 300CE-24 Cabriolet -92
1959 Cadillac Coupe De Ville
1959 Mercury Montclair
http://garage59.blogspot.fi/
Ex: MB 190E 2.0 -90 | MB CLK240A Cabriolet -04 | MB 190E 2.3-16 -85 (W201)| MB 300D -91 (W124) | MB C180CDI TA Avantgarde (S204) -14 | MB 300CE-24 -92 (C124)| MB E320 Coupe -93 (C124)| MB C200CDI T Avantgarde (S204) -08 | MB 250D -93 (W124) | MB E270CDI -04 Avantgarde (S211) | MB C200CDI -01 (W203) | MB E220CDI T -04 (S211) | MB 250D "Oldskool" -91 (W124) | MB 200D -93 (W124) | MB 300CE "EVO X" -91 (C124) | MB 190E 2.6 Sportline -90 (W201)| MB 280SE -72 (W108)
MB 300CE-24 Cabriolet -92
1959 Cadillac Coupe De Ville
1959 Mercury Montclair
http://garage59.blogspot.fi/
Ex: MB 190E 2.0 -90 | MB CLK240A Cabriolet -04 | MB 190E 2.3-16 -85 (W201)| MB 300D -91 (W124) | MB C180CDI TA Avantgarde (S204) -14 | MB 300CE-24 -92 (C124)| MB E320 Coupe -93 (C124)| MB C200CDI T Avantgarde (S204) -08 | MB 250D -93 (W124) | MB E270CDI -04 Avantgarde (S211) | MB C200CDI -01 (W203) | MB E220CDI T -04 (S211) | MB 250D "Oldskool" -91 (W124) | MB 200D -93 (W124) | MB 300CE "EVO X" -91 (C124) | MB 190E 2.6 Sportline -90 (W201)| MB 280SE -72 (W108)
Re: Clk 230 kompressori cabriolet
Tässä nyt vakaa 200km takana kevät ajoja ja tuo vaihteiston jumiutuminen vaivaa. Siis 2-3 vaidolla se tapahtuu varsinkin ripeästi vaihtaessa. Keppi menee vapaa asentoon mutta 2 vaihde jää päälle. Sitten keppi jumiutuu keskelle ja vapautuu kun kovaa heiluttelee.
Testasin säätää 1-2 vaihteiden vivustoa vähän pidemmäksi, se mielestäni auttoi ehkä pikkasen mutta edelleen se jumiutuu. Itse osaan sen vaihdon nyt kyllä tehdä oikein ettei jumiudu mutta oishan se kiva saada kuntoon.
Ne vivustojen puslat on ehjät, epäilen että laatikon päässä on jotain väljää tai sitten kepin juuressa
Testasin säätää 1-2 vaihteiden vivustoa vähän pidemmäksi, se mielestäni auttoi ehkä pikkasen mutta edelleen se jumiutuu. Itse osaan sen vaihdon nyt kyllä tehdä oikein ettei jumiudu mutta oishan se kiva saada kuntoon.
Ne vivustojen puslat on ehjät, epäilen että laatikon päässä on jotain väljää tai sitten kepin juuressa
Re: Clk 230 kompressori cabriolet
Tuli uus subi hommattua, vanha oli aikalailla luukutettu löysäks
Nyt siis Phoenix Gold ZMAX82 8".
Maskikin saapui ja sen mattasin jo, kaverilla ens viikol ruiskussa mustaa niin vetäsee maskin samalla kerralla.
Nyt siis Phoenix Gold ZMAX82 8".
Maskikin saapui ja sen mattasin jo, kaverilla ens viikol ruiskussa mustaa niin vetäsee maskin samalla kerralla.
Re: Clk 230 kompressori cabriolet
Tänään annoin vähän jerkkua autolle ja nyt tehot hieman kateissa. Ajaa pystyy normaalisti mutta huomaa ettei ole kaikki kohillaan. Imuäänet hiljeni täysin eikö kyllä ahda enää normaalisti. Oliskohan joku letku irti jostain välistä.
Huomenna auto ylös ja tsekkaamaan mistä vois johtua
Huomenna auto ylös ja tsekkaamaan mistä vois johtua
Re: Clk 230 kompressori cabriolet
Tänään auto toimi taas kuin unelma. Kai se vaan ilnoitti ettei saa rääkät vanhusta
Re: Clk 230 kompressori cabriolet
Siellä se tummuu
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
Re: Clk 230 kompressori cabriolet
Eipä ole tullut mitään muuta ku ajeltua tällä.
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.