Ledit ja johdot jo hommattu mut pitäisi koodaus ensin kuulemma tehdä , kiitos jo etukäteen vastauksista ps. koodauksesta kyllä maksetaan

Tel_: 0 4 00 5 9 1 3 4 4 tai YV. .
Sinne head unit'iin tuli heti valikot joista säädetään kirkkautta ja väriä? Kuulostaa uskomattomalta mutta samaa väittää kiinalainen active ambient light myyjä (näistä on toimitusrajoituksia uusiin autoihin, houkutteleva markkina). Mitenkähän tuo hoituu kun aiemmin mersulla on rakennettu jos jonkinlaisia esteitä jälkivarustelulle että varusteista kilahtaisi kolikot tehtaan kassaan.
Minä asensin viime syksynä omaan S205:een ebay:stä ostetut ledilistat ja ne saatiin jopa toimimaan. Listat olivat ihan ok laatuiset ja johdotukset tulivat alkuperäisiin liittimiin. Joka ovelle/listalle tuli oma boxi oveen ja "keskusyksikkö" jemmattiin sitten kojelaudan sisään. Itse ohjelmointi tapahtui sitten OBD-porttiin liitetyllä palikalla ja kännykkäsovelluksen avulla. Asennuksen jälkeen valikoihin tuli säädöt kirkkautta ja värejä varten.DBFI kirjoitti: ↑Ke 30.03.2022 20:39Sinne head unit'iin tuli heti valikot joista säädetään kirkkautta ja väriä? Kuulostaa uskomattomalta mutta samaa väittää kiinalainen active ambient light myyjä (näistä on toimitusrajoituksia uusiin autoihin, houkutteleva markkina). Mitenkähän tuo hoituu kun aiemmin mersulla on rakennettu jos jonkinlaisia esteitä jälkivarustelulle että varusteista kilahtaisi kolikot tehtaan kassaan.
Tuo linkki ei minulle aukea. Dokkarin nimellä ja postaajan tiedoilla voisi löytyä jos linkkiä ei saa korjattua (rikkooko mersuforum sen linkin).KONL kirjoitti: ↑To 31.03.2022 12:33 https://mbworld.org/forums/attachmen...t-lighting.pdf
Tuossa x218 ambient valojen asennus vinkki , noin 6 tuntia meni + koodaus puoli tuntia kun ei ollut tuota obd mokkulaa kuten kuvissa mukana.
Osat tilasin Kerdy Liang nimiseltä mieheltä Kiinasta tulivat noin viikossa, heppu löytyy ainakin facebookista. Vielä ainakin hyvin toimineet ja 12 väriä löytyy, lattia valoja en laittanut mitkä myös oli mukana.