
Kiesihän on kolunnut kotomaan kinttupolkuja kolmisen satkua ja taitaa olla niin, notta kaikki iskarit ja takajouset ovat vielä originaalit. Tosin mitään ihme oireita tai vikaa ei käytöksessä ole, mutta tavan mukaan ja ajan mittaan kaikkeen tottuu huomaamattaan. Uudet palikat pohjassa saattavat siis tuoda aivan uusia ulottuvuuksia ajettavuuteen

Iskari- ja jousipolitiikka on reilassa, oikeat osat saa heti hyllystä. Vaan nyt on tunnustettava, ettei W126:n alustaa ole aikaisemmin tullut pengottua sen tarkemmin


Mitähän hilua tuonne pitäisi varautua laittamaan, kun periaatteena on että tehdään kunnolla, kun paikat ovat kerran auki ja potilas pukilla (yleensä se on kylläkin gyn.tri. tai lis.

Raidetangon päät on vaihdettu, palloista en tiedä, mutta eivät kolaja ja hyvät olivat leimalla ainakin vielä tammikuussa. Vaan minkälaisia puslia, heloja, varsia, limppuja jne. tuolla on, siis kulutusosiin lukeutuvia?
Jos pientä osaluettelon poikasta tähänkin kohtaan löytyisi, niin olisi vallan sievä laatia puutelista ja budjetti hommelin miettimiseksi. Samoin jos listalla ilmenee tilausta vaativia palikoita, niin näin voisi varmistaa osien läsnäolon, kun niitä aikanaan tarvitaan.
Tack!