Selvä susi lampaan vaatteissa. En edes tiennyt, että W124:sta on saanut tuollaisellakin myllyllä
Mikäs mörkö tämä on?
Mikäs mörkö tämä on?
http://www.nettiauto.com/viewCar.php?id_car=45917
Selvä susi lampaan vaatteissa. En edes tiennyt, että W124:sta on saanut tuollaisellakin myllyllä
Selvä susi lampaan vaatteissa. En edes tiennyt, että W124:sta on saanut tuollaisellakin myllyllä
BMW 320i sedan -04
-----
Ex: Mercedes-Benz W124 200E -91
-----
Ex: Mercedes-Benz W124 200E -91
Kyllä, 500E:hän se siinä. Mikähän autossa lienee vikana, kun se on ollut tosi kauan myymättä? Ei pyyntikään nyt originaali-500E:stä ole ihan mahdoton. Onko kukaan foorumilaisista käynyt katsomassa? Hinta muistaakseni on tipahtanut jo lähes kymppitonnilla.
Näissä merkeissä
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
2000 E 430 T 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
2000 E 430 T 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
Juu E-sarjan lippulaiva se on eli ihan tehtaalta lähtenyt.
En tiedä kuitenkaan kannattaako sitä sanoa W124:ksi...sen verran erilaista on peltiosatkin korissa (oliko vaan takaluukku yhteensopiva normi 124:n kanssa?) ja sitten tietysti kaikki muutkin osat tekniikanpuolella eri planeetalta.
En tiedä kuitenkaan kannattaako sitä sanoa W124:ksi...sen verran erilaista on peltiosatkin korissa (oliko vaan takaluukku yhteensopiva normi 124:n kanssa?) ja sitten tietysti kaikki muutkin osat tekniikanpuolella eri planeetalta.
2000 W208 Mercedes Benz 320 CLK "Berliininmunkki"
1989 Porsche 944 turbo (GTS rep.)
ex: 1991 W201 Mercedes Benz 190E 1.8
ex: 1995 W202 Mercedes Benz C36 AMG
ex: 1988 W124 Mercedes Benz 300CEa
----------------------------------------------
1989 Porsche 944 turbo (GTS rep.)
ex: 1991 W201 Mercedes Benz 190E 1.8
ex: 1995 W202 Mercedes Benz C36 AMG
ex: 1988 W124 Mercedes Benz 300CEa
----------------------------------------------
Mielestäni siinä on takaluukun lisäksi ovet, konepelti ja katto ihan normi-W124:n tapaisia. Ei noista kuvista juuri nää, että ulottuuko takakaarien pullistus takaoviin, Waxenbergerin tapaanPetri M. kirjoitti:sen verran erilaista on peltiosatkin korissa (oliko vaan takaluukku yhteensopiva normi 124:n kanssa?) ja sitten tietysti kaikki muutkin osat tekniikanpuolella eri planeetalta.
On meinaan aika miehekkään näköinen tuo ko. W124 takaapäin kuvattuna, kun näkyy nuo etulokarien levitykset.
Näissä merkeissä
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
2000 E 430 T 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
2000 E 430 T 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
Komee on ja vielä komeempi kun näkee auton luonnossa, ja erityisesti kuulee
Vajaa vuosi sitten oltiin eukon kanssa viikko Kanarialla ja viikonaikana näin valehtelematta 5-10 eri 500E:tä. Suurin osa ihan alkuperäisen näköisiä mutta muutamaan vaihdettu 18" vanteet. Taitaa olla vakiona nahkasisusta ja kattoluukku/ilmastointi? Aika kuuman näkönen tollanen musta nahka etelän lämmössä mutta kai ilmastointi hoitaa asian? Äänet oli aika miehekkäät kun muutaman kerran näin kun tollanen lähti kenkimään liikenne valoista. Onkos noi muuten kaikki vielä automaatteja?
http://www.mobile.de/SIDtahdErTKOXkUgwm ... 331&top=30&
http://www.mobile.de/SIDTY2osctHCi5ooHM ... 1123668347&
http://www.mobile.de/SIDkgACbGu2rUNHRcL ... 1123528588&
Vajaa vuosi sitten oltiin eukon kanssa viikko Kanarialla ja viikonaikana näin valehtelematta 5-10 eri 500E:tä. Suurin osa ihan alkuperäisen näköisiä mutta muutamaan vaihdettu 18" vanteet. Taitaa olla vakiona nahkasisusta ja kattoluukku/ilmastointi? Aika kuuman näkönen tollanen musta nahka etelän lämmössä mutta kai ilmastointi hoitaa asian? Äänet oli aika miehekkäät kun muutaman kerran näin kun tollanen lähti kenkimään liikenne valoista. Onkos noi muuten kaikki vielä automaatteja?
http://www.mobile.de/SIDtahdErTKOXkUgwm ... 331&top=30&
http://www.mobile.de/SIDTY2osctHCi5ooHM ... 1123668347&
http://www.mobile.de/SIDkgACbGu2rUNHRcL ... 1123528588&
[url=http://www.digitalblue.fi/~tahtiklu/tahtiklubi/tahti/galleria/tuning/lindroos/lindroos.html]EX MB 200D vm.88/89[/url][url=http://www.audiclub.fi/phpBB2/viewtopic.php?t=8683]
[color=red]EX Audi A4 1.8T ABT Sportline[/color][/url]
[color=red]EX Audi A4 1.8T ABT Sportline[/color][/url]
Sen verran jos punnerretaan pilkkua niin autohan on Porschen tehtaalla koottu....Petri M. kirjoitti:Juu E-sarjan lippulaiva se on eli ihan tehtaalta lähtenyt.
En tiedä kuitenkaan kannattaako sitä sanoa W124:ksi...sen verran erilaista on peltiosatkin korissa (oliko vaan takaluukku yhteensopiva normi 124:n kanssa?) ja sitten tietysti kaikki muutkin osat tekniikanpuolella eri planeetalta.
Eipä tuo mikään älytön hinta ole, mutta tuollaisen auton käyttökustannukset aina bensiinkulutuksesta ja vakuutuksista varaosiin ja huoltoihin saakka pitänevät ostajat varpaillaanTimo L. kirjoitti:Kyllä, 500E:hän se siinä. Mikähän autossa lienee vikana, kun se on ollut tosi kauan myymättä? Ei pyyntikään nyt originaali-500E:stä ole ihan mahdoton. Onko kukaan foorumilaisista käynyt katsomassa? Hinta muistaakseni on tipahtanut jo lähes kymppitonnilla.
BMW 320i sedan -04
-----
Ex: Mercedes-Benz W124 200E -91
-----
Ex: Mercedes-Benz W124 200E -91
Pitääkin ehdotella eräälle W123 200D:n omistajalle, jos vaikka vaihtais tuohon kun on värikin niin sama...
Ei välttämättä nätein mahdollinen, mutta kiva! 
Kyllä neliovinen 500E taksikeltaisena olis vielä kivempi!kaba kirjoitti:tuli aiheesta mieleen seuraavaa..samanikäiseen kupeeseen 5 litran motti?
mahtuuko pellin alle? tommosta en oo koskaan konevaihtona nähnyt ainakaan...sois aika kiva
Kumipyöräinen käyttömaataistelutähtilaiva: Vario 816D 2010
Harrasteautot: 114.008 1976 ruumisauto, tallin nurkassa: 115.108 1975 ruumisauto
Exät: 115.110 1972 tuhoutunut ympäriajossa, myydyt: 124.106 1993 ruumisauto, 124.125 1987, Smart CDI Coupe W451 2009, 115.117 1975, 203.208 2005 Sport edition, LMC Liberty 635 / Sprinter W903 313CDI 2000
Harrasteautot: 114.008 1976 ruumisauto, tallin nurkassa: 115.108 1975 ruumisauto
Exät: 115.110 1972 tuhoutunut ympäriajossa, myydyt: 124.106 1993 ruumisauto, 124.125 1987, Smart CDI Coupe W451 2009, 115.117 1975, 203.208 2005 Sport edition, LMC Liberty 635 / Sprinter W903 313CDI 2000
Vähän ollaan meinattu äiskän Audin tilalle tuollaista, tai sitten 420:stä. Vm. kuitenkin joku 94-95. E420 kuluttaa vain 0.3 litraa enemmän satasella kaupunkiajossa kuin E320. E500:n kulutuksesta minulla ei ole mitään tietoa.
Kellään muuten tarkempaa tietoa näiden W124:sten suorituskyvystä? Vähän ristiriitaista tietoa olen kuullut esim. E500:n kiihtyvyydestä. Jossain sanotaan että 5 sek, jossain 6 sek 0-100km/h. E420 taitaa olla sitten jotakuinkin 6,5 ja E320 7,5 sekuntia? Automaatillahan tuo kiihtyvyys on ilmoitettu paremmaksi kuin manuaalilla.
Mustat on nahat tuossa meidän 320:ssa. Ilmastointi toimii aivan loistavasti. Ei viime viikkojen helteilläkään ollut mitään ongelmia. Muutamassa sekunnissa käynnistyksestä saavutettiin haluttu lämpö (ts. viileys) ohjaamoon. En sitten tiedä miten musta kori vaikuttaa käytännössä, oma auto kun on hopean värinen. Kyllä ne siellä Etelässä varmaan hyvin pärjäävät. Automaattejahan nuo Viissataset ovat.Aika kuuman näkönen tollanen musta nahka etelän lämmössä mutta kai ilmastointi hoitaa asian?
Kellään muuten tarkempaa tietoa näiden W124:sten suorituskyvystä? Vähän ristiriitaista tietoa olen kuullut esim. E500:n kiihtyvyydestä. Jossain sanotaan että 5 sek, jossain 6 sek 0-100km/h. E420 taitaa olla sitten jotakuinkin 6,5 ja E320 7,5 sekuntia? Automaatillahan tuo kiihtyvyys on ilmoitettu paremmaksi kuin manuaalilla.
500 E
Configuration Water Cooled V8
Displacement 4973 cc / 303.5 cu in
Valvetrain DOHC 4 valves / cylinder
Power 243.1 kw / 326 bhp @ 5700 rpm
Weight 1749 kg / 3856 lbs
Length 4740 mm / 186.6 in
Width 1880 mm / 74.0in
Height 1422 mm / 56.0 in
Torque 354 nm / 261.1 ft lbs @ 4900 rpm
Wheelbase 2799 mm / 110.2 in
Top Speed 250 kph / 155.3 mph
0 - 60 mph 6.2
0 - quarter mile 14.5
Configuration Water Cooled V8
Displacement 4973 cc / 303.5 cu in
Valvetrain DOHC 4 valves / cylinder
Power 243.1 kw / 326 bhp @ 5700 rpm
Weight 1749 kg / 3856 lbs
Length 4740 mm / 186.6 in
Width 1880 mm / 74.0in
Height 1422 mm / 56.0 in
Torque 354 nm / 261.1 ft lbs @ 4900 rpm
Wheelbase 2799 mm / 110.2 in
Top Speed 250 kph / 155.3 mph
0 - 60 mph 6.2
0 - quarter mile 14.5
2000 W208 Mercedes Benz 320 CLK "Berliininmunkki"
1989 Porsche 944 turbo (GTS rep.)
ex: 1991 W201 Mercedes Benz 190E 1.8
ex: 1995 W202 Mercedes Benz C36 AMG
ex: 1988 W124 Mercedes Benz 300CEa
----------------------------------------------
1989 Porsche 944 turbo (GTS rep.)
ex: 1991 W201 Mercedes Benz 190E 1.8
ex: 1995 W202 Mercedes Benz C36 AMG
ex: 1988 W124 Mercedes Benz 300CEa
----------------------------------------------
Miksei menisi? Sama autohan se on .kaba kirjoitti:tuli aiheesta mieleen seuraavaa..samanikäiseen kupeeseen 5 litran motti?
mahtuuko pellin alle? tommosta en oo koskaan konevaihtona nähnyt ainakaan...sois aika kiva
Että siitä vaan...
Ja niille jotka miettii 400E (/420E) ja 500E väliltä niin...
Jürgen Hubbert mm. tokaisi taannoin että 500E (w124) on ehkä Mercedeksen lähihistorian mielettömin (siis positiivisessa mielessä) auto... Niin että älkää edes miettikö mitään välimalleja. Ei se siitä parista isosta setelistä ole kuitenkaan kiinni. Tai sitten...
PS. älkääkä ihmetelkö näitä välimalleja tässä viivan alapuolella.





