70mm madallus
70mm madallus
Ostin w201 2.5d autooni Weitecin -40mm alustasarjan ja etestä se tiputti 70 milliä! Takaa ihan ok tiputus. Edessä mulla on kakkosen kumit. Aattelin vaihtaa neloset ja laittaa jotain lisäkumia viä jousen ja kumin väliin..muita ehdotuksia? 20-30 milliä ylös ja ois ihan jees.
MB w201 2.5D -87
Ex: VW GOLF 1.8 -90
Exex: pökötti 309 XS 1.6 -91
Ex: VW GOLF 1.8 -90
Exex: pökötti 309 XS 1.6 -91
Mulla tipahti noilla lesjöforssin jousilla 80mm ku viime vuoden syksyllä laitoin ne alle. En tiedä sit vaikuttaako tuo sportlinen alusta siihen että tippu ton verran. Sais kyllä vielä parikytmilliä tippua ens kesäksi 
N293 EQC400 4Matic
W202 C180 1994
ex:
190E LamboBling
s124 230TE
w210 E50 Lorinser "The Godfather"
W164 ML280 cdi
W108 280se 4.5
W166 350 cdi
X253 glc350e
X253 glc300de
W202 C180 1994
ex:
190E LamboBling
s124 230TE
w210 E50 Lorinser "The Godfather"
W164 ML280 cdi
W108 280se 4.5
W166 350 cdi
X253 glc350e
X253 glc300de
Eli antaa ajan madaltaaMauri H. kirjoitti:Ei millään pahalla, mutta kuten aiemminkin on keskusteltu niin halvoilla sarjoilla kaikki on mahdollista.
Laatumerkeillä madallus on se mitä luvataankin, eikä ne juuri kuolleennu, noi halvat vetää vuodessa vielä aika linttaan.
N293 EQC400 4Matic
W202 C180 1994
ex:
190E LamboBling
s124 230TE
w210 E50 Lorinser "The Godfather"
W164 ML280 cdi
W108 280se 4.5
W166 350 cdi
X253 glc350e
X253 glc300de
W202 C180 1994
ex:
190E LamboBling
s124 230TE
w210 E50 Lorinser "The Godfather"
W164 ML280 cdi
W108 280se 4.5
W166 350 cdi
X253 glc350e
X253 glc300de
H&R ja Bilstein Sprint. Ei ole halpa mutta paremmaksi on vaikea vetää.tovayryn kirjoitti:Eli antaa ajan madaltaaMauri H. kirjoitti:Ei millään pahalla, mutta kuten aiemminkin on keskusteltu niin halvoilla sarjoilla kaikki on mahdollista.
Laatumerkeillä madallus on se mitä luvataankin, eikä ne juuri kuolleennu, noi halvat vetää vuodessa vielä aika linttaan.Ens kesänä olis tarkotus vaihtaa progressiiviset jouset ja uudet tolpat. jotain oon lukenu että bilsteinin sprintit pelais hyvin mersussa? mut jouset siihen..? Kokemuksia, niinku hinta/laatu suhteelta?
Paljon noi H&R madaltaa, tai siis miten erimadaltavia niitä on saatavilla? Ja joskus oli juttua tuossa että progejousta voi katkaista kierroksen pois, ilman että se menee paskaksi..? kuulostaa mun korvaan hullulta, mut niinhän noi intti ettei se miksikään mene. 
N293 EQC400 4Matic
W202 C180 1994
ex:
190E LamboBling
s124 230TE
w210 E50 Lorinser "The Godfather"
W164 ML280 cdi
W108 280se 4.5
W166 350 cdi
X253 glc350e
X253 glc300de
W202 C180 1994
ex:
190E LamboBling
s124 230TE
w210 E50 Lorinser "The Godfather"
W164 ML280 cdi
W108 280se 4.5
W166 350 cdi
X253 glc350e
X253 glc300de
epk otti kierroksen pois ja kuulemma oli ihan hyvä.tovayryn kirjoitti:Paljon noi H&R madaltaa, tai siis miten erimadaltavia niitä on saatavilla? Ja joskus oli juttua tuossa että progejousta voi katkaista kierroksen pois, ilman että se menee paskaksi..? kuulostaa mun korvaan hullulta, mut niinhän noi intti ettei se miksikään mene.
Oliskohan noita -30 ja 50 millisiä sarjoja.
70mm madallus
ite laiton kans weitecin alustasarjan. Keula tippu mullaki ihan vitust ja perä jäi vakiokorkeuteen ykkösen kumeilla
70mm madallus
Weitecist viel sen verran et mun alusta ei ainakaa toimi ollenkaa niil, vaik mul on myös weitecin iskarit. Alusta on kuin vakio mut vähän matalempi, liian löysä. Ei tarvi olla isokaa monttu ku jouset lyö pohjaan ja kaarreajo-ominaisuudet on mitä on. En sit tiiä jos on vaan tullu sekunda satsi.
Mut jos nyt jo jollain muullaki on ongelmii ajokorkeuden kanssa, ni ei kai se sattumaa oo.
Ajattelin vaihtaa bilsteinin jousiin ja iskareihin, jos niillä tulis parempi tulos.
Mut jos nyt jo jollain muullaki on ongelmii ajokorkeuden kanssa, ni ei kai se sattumaa oo.
Ajattelin vaihtaa bilsteinin jousiin ja iskareihin, jos niillä tulis parempi tulos.
Itselläni ainakin 280E:n keula putosi reilusti yli luvatun, nimenomaan H&R-satsilla. Vakiona tossa oli progressiiviset jouset ja ykkösen kumit edessä, voisiko vaikuttaa? Sarja oli -35 mm ja putosi kyllä varmasti ainakin viisi senttiä. Harkinnassa kakkosen kumit eteen, että kärryn saisi vielä joskus katsastettuakinMauri H. kirjoitti:Ei millään pahalla, mutta kuten aiemminkin on keskusteltu niin halvoilla sarjoilla kaikki on mahdollista.
Laatumerkeillä madallus on se mitä luvataankin, eikä ne juuri kuolleennu, noi halvat vetää vuodessa vielä aika linttaan.
Edit:
Lisätään nyt vielä, että alusta toimii todella hyvin noilla jousilla ja Bilsteinin pumpuilla. Ajovakaus parani madalluksen myötä vielä entisestään.
Totta. Weitec on aika halpa mutta se on kuitenki K&W:n tytärfirma.m4rcuz kirjoitti:Mauri H. kirjoitti:Ei millään pahalla, mutta kuten aiemminkin on keskusteltu niin halvoilla sarjoilla kaikki on mahdollista.
Laatumerkeillä madallus on se mitä luvataankin, eikä ne juuri kuolleennu, noi halvat vetää vuodessa vielä aika linttaan.
Mut onks kellään kokemuksii bilsteinin juosista. ajattelin hankkii silt koko jousi iskaripaketin.
Kävin sit vaihtaan eteen nelosen kumit ja nousi 20mm. Alunperin siinä oli 2 kumit joka on 10mm nelosen kumia ohuempi. Nyt on hyvä ajaa mut pelkään vaan et jos se edestä viä tippuu ajan myötä. Sit kyllä laitan jousien väliin jotain tennispalloja...***tana 
MB w201 2.5D -87
Ex: VW GOLF 1.8 -90
Exex: pökötti 309 XS 1.6 -91
Ex: VW GOLF 1.8 -90
Exex: pökötti 309 XS 1.6 -91






