Morjes!
Tarkoituksena olis vaihdella tekniikkaa satakaksnelkkuun. Autossa on 602 tällä hetkellä. Suunnitelmissa ollut turbottaa ja leimatakkin vielä.
Aika hyvin on hanskassa mitä pitää olla ja tehdä mutta muutamia seikkoja on vielä mitkä askarruttaa joten teiltä ajattelin neuvoa kysäistä.
Moottorin vaihto: onko auton sähköjen kytkemisessä jotain erikoista mitä pitää tietää vai saako koneen heittämällä vaihdettua? Kiekkamittarista lukenut että öljypohjaan pitäisi vissiin porailla anturi mutta noin muuten? Mielellään niin että auto toimii.
Moottorin ripustukset myös hieman askarruttaa, onko jotain mitä pitäisi tietää vai käykö Bolt on?
Vaihteisto: tällä hetkellä manuaali 5 lovinen. Maltillisella tehon ottamisella varmaan pääsee alkuun? Mahtaakohan laatikko passata koneesta toiseen, sen tarkemmin tarkempaa mallia tietämättä vielä
1990, abs, ei mahda olla vähäpäästöinen. Tämä täytynee varmistaa vielä konttorilta.
W124 Om602 > Om605, vinkkejä tekniikan vaihtoon?
W124 Om602 > Om605, vinkkejä tekniikan vaihtoon?
w124 250D
w126 380
W201 2.0L
w209 270 Cdi
w211 220 Cdi
w126 380
W201 2.0L
w209 270 Cdi
w211 220 Cdi
Re: W124 Om602 > Om605, vinkkejä tekniikan vaihtoon?
Ei ole vähäpäästöisyysongelmaa näissä enää nykyään.
Jos tarvitset vertailutodistusta muutoskatsastukseen voidaan laatia sellainen.
Jos tarvitset vertailutodistusta muutoskatsastukseen voidaan laatia sellainen.
wiimax.fi
Re: W124 Om602 > Om605, vinkkejä tekniikan vaihtoon?
Se olisi kyllä ystävällistädealer kirjoitti:Ei ole vähäpäästöisyysongelmaa näissä enää nykyään.
Jos tarvitset vertailutodistusta muutoskatsastukseen voidaan laatia sellainen.
Jarrut ja vakaaja eteen on kiikarissa jo 300 bensasta.
Leimalle tarvitsee vissiin sen paperin mihin verrataan ( 300 bensa?) Sekä tehonmittaus paperit.
Mikä askarruttaa:
Onko perällä tai vaihteistolla merkitystä muutoskatsastuksen läpäisyyn?
Moottorin saa laittaa ilman EGR:ää sekä katalysaattoria?
w124 250D
w126 380
W201 2.0L
w209 270 Cdi
w211 220 Cdi
w126 380
W201 2.0L
w209 270 Cdi
w211 220 Cdi
Re: W124 Om602 > Om605, vinkkejä tekniikan vaihtoon?
Kyllä, ja juuri 300 bensa on hyvä vertailuajoneuvo tässä.Leimalle tarvitsee vissiin sen paperin mihin verrataan ( 300 bensa?) Sekä tehonmittaus paperit.
On ja ei ... käytännössä loppupelissä ei, mutta ensin varmistus konttorilta.Mikä askarruttaa:
Onko perällä tai vaihteistolla merkitystä muutoskatsastuksen läpäisyyn?
wiimax.fi
Re: W124 Om602 > Om605, vinkkejä tekniikan vaihtoon?
Näillä mennäändealer kirjoitti:Kyllä, ja juuri 300 bensa on hyvä vertailuajoneuvo tässä.Leimalle tarvitsee vissiin sen paperin mihin verrataan ( 300 bensa?) Sekä tehonmittaus paperit.
On ja ei ... käytännössä loppupelissä ei, mutta ensin varmistus konttorilta.Mikä askarruttaa:
Onko perällä tai vaihteistolla merkitystä muutoskatsastuksen läpäisyyn?
Lenkki ja räikkä kyllä pysyy kätösissä vaan olisi mukava jos tälläsiä epäkohtia joku viisaampi voisi valoittaa etukäteen ettei hirveän paljoa tarvitsisi omista virheistä oppia vaikka ne parhaiten opettaakin..
Pitää varmaan joku topic väsätä tuonne kun saa ensivalmistelut siihen pisteeseen että pääsee auton kimppuun.. Nyt seisonut tallissa odottelemassa oikeaa hetkeä joka alkaa olemaan ovella
w124 250D
w126 380
W201 2.0L
w209 270 Cdi
w211 220 Cdi
w126 380
W201 2.0L
w209 270 Cdi
w211 220 Cdi