Se lähtee kokonaan irti ja sitten laitetaan takaisin pistokkeeseen eriasennossa.
Katsoppa sinne mötikän sisään, aika yksinkertainen systeemi.
Sytytyksen säätökiekko??
Re: Irti
Juu, kyllä selvisi toimintaperiaate, kun sen irrotin. Siellä on sisällä liittimiä ja mitähän ne nyt on, joko vastuksia tai diodeja.W126 kirjoitti:Se lähtee kokonaan irti ja sitten laitetaan takaisin pistokkeeseen eriasennossa.
Katsoppa sinne mötikän sisään, aika yksinkertainen systeemi.
Eikä sitä välttämättä tartte irroittaa, kunhan nostaa vaan "rajoittajaan" asti, niin sitä voi sitten kääntää. Mutta ei siitä irroittamista mitään haittaa ole, näkeepähän ainakin mitä se on syönyt.

Ei tuntunut säätö vaikuttavan silmämääräisesti arvioiden mitään ainakaan tyhjäkäynnillä, huomenna sen muulinpotkun sitten tuntee tuolla tien päällä.

[size=84]Kalustoa: MB SLK230A Kompressor AMG-Styling -99 Brillantsilber, MB C230TA Kompressor -98 Obsidianschwarz, Volvo Amazon 121 "GT" -70
Varakalustoa: MB 260SE -88 Perlmuttgrau (telakalla), Honda Civic LSi Sedan -93[/size]
Varakalustoa: MB 260SE -88 Perlmuttgrau (telakalla), Honda Civic LSi Sedan -93[/size]
Re: Mistä löytyi
Tai meikäläisen huonoa huumorintajuaSepekyy kirjoitti:Huonoa huumoria...Mauri H. kirjoitti:Sepekyy kirjoitti:Kaverin kaveri kerto!
t. S

Toimii!
Ukko oli liikenteessä tänään autolla Espoon suunnalla ja kilometrejä tuli ~450. Kehui kuinka kone oli kuin uudestaan syntynyt ja kävi paljon paremmin.
Mainitsi jotain myös puhdikkuudesta / väännöstä ja kulki kuulemma todella tasaisesti / hiljaisesti sataaneljääkymppiä motarilla.
Ja sanoi ettei gasoa kulunut paljoa 9 litraa enempää sataselle.
Suosittelen säätöä!
Ukko oli liikenteessä tänään autolla Espoon suunnalla ja kilometrejä tuli ~450. Kehui kuinka kone oli kuin uudestaan syntynyt ja kävi paljon paremmin.
Mainitsi jotain myös puhdikkuudesta / väännöstä ja kulki kuulemma todella tasaisesti / hiljaisesti sataaneljääkymppiä motarilla.
Ja sanoi ettei gasoa kulunut paljoa 9 litraa enempää sataselle.

Suosittelen säätöä!

[size=84]Kalustoa: MB SLK230A Kompressor AMG-Styling -99 Brillantsilber, MB C230TA Kompressor -98 Obsidianschwarz, Volvo Amazon 121 "GT" -70
Varakalustoa: MB 260SE -88 Perlmuttgrau (telakalla), Honda Civic LSi Sedan -93[/size]
Varakalustoa: MB 260SE -88 Perlmuttgrau (telakalla), Honda Civic LSi Sedan -93[/size]
Eli nämä tuntemukset / kokemukset S-asennolla ja 98E:llä?Pasi M. kirjoitti:Toimii!
Ukko oli liikenteessä tänään autolla Espoon suunnalla ja kilometrejä tuli ~450. Kehui kuinka kone oli kuin uudestaan syntynyt ja kävi paljon paremmin.
Mainitsi jotain myös puhdikkuudesta / väännöstä ja kulki kuulemma todella tasaisesti / hiljaisesti sataaneljääkymppiä motarilla.
Ja sanoi ettei gasoa kulunut paljoa 9 litraa enempää sataselle.![]()
Suosittelen säätöä!
Juups.mkoistin kirjoitti:Eli nämä tuntemukset / kokemukset S-asennolla ja 98E:llä?Pasi M. kirjoitti:Toimii!
Ukko oli liikenteessä tänään autolla Espoon suunnalla ja kilometrejä tuli ~450. Kehui kuinka kone oli kuin uudestaan syntynyt ja kävi paljon paremmin.
Mainitsi jotain myös puhdikkuudesta / väännöstä ja kulki kuulemma todella tasaisesti / hiljaisesti sataaneljääkymppiä motarilla.
Ja sanoi ettei gasoa kulunut paljoa 9 litraa enempää sataselle.![]()
Suosittelen säätöä!
Ei meinaa pysyä enää käsissä.

[size=84]Kalustoa: MB SLK230A Kompressor AMG-Styling -99 Brillantsilber, MB C230TA Kompressor -98 Obsidianschwarz, Volvo Amazon 121 "GT" -70
Varakalustoa: MB 260SE -88 Perlmuttgrau (telakalla), Honda Civic LSi Sedan -93[/size]
Varakalustoa: MB 260SE -88 Perlmuttgrau (telakalla), Honda Civic LSi Sedan -93[/size]