Sytytyksen säätökiekko??

Kaikki Mersujen tekniikkaan liittyvä keskustelu.
Jokko Päivärinne
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1445
Liittynyt: To 13.03.2003 13:43

Irti

Viesti Kirjoittaja Jokko Päivärinne »

Se lähtee kokonaan irti ja sitten laitetaan takaisin pistokkeeseen eriasennossa.

Katsoppa sinne mötikän sisään, aika yksinkertainen systeemi.
Avatar
PM
Valvoja
Valvoja
Viestit: 4204
Liittynyt: Ma 10.03.2003 22:34
Paikkakunta: Tre

Re: Irti

Viesti Kirjoittaja PM »

W126 kirjoitti:Se lähtee kokonaan irti ja sitten laitetaan takaisin pistokkeeseen eriasennossa.

Katsoppa sinne mötikän sisään, aika yksinkertainen systeemi.
Juu, kyllä selvisi toimintaperiaate, kun sen irrotin. Siellä on sisällä liittimiä ja mitähän ne nyt on, joko vastuksia tai diodeja.
Eikä sitä välttämättä tartte irroittaa, kunhan nostaa vaan "rajoittajaan" asti, niin sitä voi sitten kääntää. Mutta ei siitä irroittamista mitään haittaa ole, näkeepähän ainakin mitä se on syönyt. :)
Ei tuntunut säätö vaikuttavan silmämääräisesti arvioiden mitään ainakaan tyhjäkäynnillä, huomenna sen muulinpotkun sitten tuntee tuolla tien päällä. :wink:
[size=84]Kalustoa: MB SLK230A Kompressor AMG-Styling -99 Brillantsilber, MB C230TA Kompressor -98 Obsidianschwarz, Volvo Amazon 121 "GT" -70
Varakalustoa: MB 260SE -88 Perlmuttgrau (telakalla), Honda Civic LSi Sedan -93[/size]
Avatar
Mauri H.
Valvoja
Valvoja
Viestit: 5513
Liittynyt: Ke 12.03.2003 13:04
Paikkakunta: Varsinais-suomi

Re: Mistä löytyi

Viesti Kirjoittaja Mauri H. »

Sepekyy kirjoitti:
Mauri H. kirjoitti:
Sepekyy kirjoitti:Kaverin kaveri kerto! :lol:
:?:
Huonoa huumoria...

t. S
Tai meikäläisen huonoa huumorintajua :lol:
Avatar
PM
Valvoja
Valvoja
Viestit: 4204
Liittynyt: Ma 10.03.2003 22:34
Paikkakunta: Tre

Viesti Kirjoittaja PM »

Toimii!

Ukko oli liikenteessä tänään autolla Espoon suunnalla ja kilometrejä tuli ~450. Kehui kuinka kone oli kuin uudestaan syntynyt ja kävi paljon paremmin.
Mainitsi jotain myös puhdikkuudesta / väännöstä ja kulki kuulemma todella tasaisesti / hiljaisesti sataaneljääkymppiä motarilla.
Ja sanoi ettei gasoa kulunut paljoa 9 litraa enempää sataselle. :shock:

Suosittelen säätöä! 8)
[size=84]Kalustoa: MB SLK230A Kompressor AMG-Styling -99 Brillantsilber, MB C230TA Kompressor -98 Obsidianschwarz, Volvo Amazon 121 "GT" -70
Varakalustoa: MB 260SE -88 Perlmuttgrau (telakalla), Honda Civic LSi Sedan -93[/size]
Avatar
code
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 288
Liittynyt: Ke 30.04.2003 13:11
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja code »

Pasi M. kirjoitti:Toimii!

Ukko oli liikenteessä tänään autolla Espoon suunnalla ja kilometrejä tuli ~450. Kehui kuinka kone oli kuin uudestaan syntynyt ja kävi paljon paremmin.
Mainitsi jotain myös puhdikkuudesta / väännöstä ja kulki kuulemma todella tasaisesti / hiljaisesti sataaneljääkymppiä motarilla.
Ja sanoi ettei gasoa kulunut paljoa 9 litraa enempää sataselle. :shock:

Suosittelen säätöä! 8)
Eli nämä tuntemukset / kokemukset S-asennolla ja 98E:llä?
Avatar
PM
Valvoja
Valvoja
Viestit: 4204
Liittynyt: Ma 10.03.2003 22:34
Paikkakunta: Tre

Viesti Kirjoittaja PM »

mkoistin kirjoitti:
Pasi M. kirjoitti:Toimii!

Ukko oli liikenteessä tänään autolla Espoon suunnalla ja kilometrejä tuli ~450. Kehui kuinka kone oli kuin uudestaan syntynyt ja kävi paljon paremmin.
Mainitsi jotain myös puhdikkuudesta / väännöstä ja kulki kuulemma todella tasaisesti / hiljaisesti sataaneljääkymppiä motarilla.
Ja sanoi ettei gasoa kulunut paljoa 9 litraa enempää sataselle. :shock:

Suosittelen säätöä! 8)
Eli nämä tuntemukset / kokemukset S-asennolla ja 98E:llä?
Juups.
Ei meinaa pysyä enää käsissä. :shock:
[size=84]Kalustoa: MB SLK230A Kompressor AMG-Styling -99 Brillantsilber, MB C230TA Kompressor -98 Obsidianschwarz, Volvo Amazon 121 "GT" -70
Varakalustoa: MB 260SE -88 Perlmuttgrau (telakalla), Honda Civic LSi Sedan -93[/size]
Vastaa Viestiin