Miten tuon sisäilmakiertoläpän lukitseminen ulkoilma-asentoon tehdään?E-220-CDI kirjoitti:Hei,
Lasien huurtuminen W212 mallissa johtuu siitä, että ilmastointilaite kytkee sisäilmankiertoa päälle. Mitä kovempi pakkanen sitä enempi sisäilman kiertoa käytetään. Aikani kamppailin itsekkin tämän huurtumisongelman kanssa ja kun lukitsin sitten sisäilmankiertoläpän ulkoilma asentoon ei ole huurtumista esiintynyt. Ilmastointi saa olla AUTO asennolla, eikä huurteesta ole tietoakaan vaikka puhallin pyörii todella pienellä nopeudella kun tavoitelämpötila on saavutettu. Autoni W212 vm -14
W212 Tuulilasi huurtuu
Re: W212 Tuulilasi huurtuu
Tuli ympyrä ja tähti - siitä se autoilu sujumaan lähti
-
- Mersumies
- Viestit: 507
- Liittynyt: Su 02.12.2018 09:38
Re: W212 Tuulilasi huurtuu
voi olla helpoin ottaa se pömpeli konehuoneesta akun päältä irti, siitä näkyy se puhallin ja se kuuppa joka tekee sisäkierron. kai sen voisi siitä laittaa jotain väliin, että pysyy auki. kunhan on sellaista, että ei tipahda puhaltimeen.
voi myös olla, että mitä korkeampaa lämpötilaa vaatii sen pienemmällä auto sitä pitää. Olen pitänyt tuota 20 asteessa ja lämpö on hyvä ja vain kerran on huurtunut oikein kostealla säällä.
voi myös olla, että mitä korkeampaa lämpötilaa vaatii sen pienemmällä auto sitä pitää. Olen pitänyt tuota 20 asteessa ja lämpö on hyvä ja vain kerran on huurtunut oikein kostealla säällä.
W212 E350cdi
Re: W212 Tuulilasi huurtuu
Mitä mahtaa säätömoottori tykätä läpän mekaanisesta lukituksesta 

Re: W212 Tuulilasi huurtuu
Pakkaset tulee... Näitä muutoksia ei varmaan pysty tekemään millään perustestereillä, eli mersun Starilla ja Vediamolla vain?Magge-- kirjoitti: ↑La 07.01.2017 20:36 Starilla muutin ilmastoinnin asetuksia sen verran että nyt on enemmän vaihtoehtoja puhalluksen suuntaukseen. Nyt löytyi se asetus että puhaltaa lasille, naamalle ja varpaille yhtäaikaa eikä tarvi tehdä kompromissia sen suhteen haluaako puhalluksen lasille ja naamalle tai varpaille.
ICarsoft CR Max laitteen kynnet ei tuohon pysty?