Ne omat m104 puolat ei kyllä ole mitenkään hyvät. Mulla meni muistaakseni 7 puolaa 130tkm matkalla...pontsei kirjoitti:kävinpä ajelemassa vähän taas ja ei meinaa pätkiminen loppua, hommasin nyt edis puolan ja johdot, pitää vaihtaa seuraavaksi, niin voi heittää mäelle nuo mersun omat. No auto kuitenkin sammui yks kaks keskelle tietä juuri ennen liikennympyrääonneksi oli läppäri mukana ja katoin että mikä nyt heittää niin mappi näytti 380kpa koko ajan, joten boksi veti fuelcutin päälle, no äkkiä rämppäsin asetukset toisin ja nilkutin kotiin 40km, bensaa meni varmaan 20l, voi olla hyvä vaihtaa öljyt nyt
Avasin purkin ja huomasin että mapin letku vettä täynnä, joten anturi kastunut ja luultavasti sökö, nyt boksi kuivaa takan päällä ja täytyy yrittää jos tokenis. Pitää muuttaa boksi eri asentton, nyt pääsee vesi valumaan alamäkeen kohti mappia, joten vähä niinkuin oma moka...
pontsei kirjoitti:jos moottori on vapari, niin mb:n omat puolat ihan hyvät, eikä noita oiken voi päivittääkkään, jos ei moottorin ohjausta vaihda.
Älä pelkää ei se meillä kuitenkaan niin helposti onnistuhismajestics kirjoitti:Ymmärsinkö oikein? 37DZ sattui just olemaan sopivan mittainen, että automaatissa kiinni ollut alkuperäinen kardaani kävi...?
Tähän kannattaa kanssa seurata bensanpainetta, monessa vehkeessä ollu ongelmaa et ku auton sammuttaa niin bensanpaine karkaa, käytännössä tarkottaa että bensakiehahtaa ja lähtee huonosti käyntiin.. jossain tapauksissa jos ollenkaan..pontsei kirjoitti:mä kahtelin jtn niiden välitys eroja niin isommat heitot oli 1 vaihteessa, muut oli aika lähekkäin toisiaan, itseäni ei häiritse erot. ykkönen oli diiselissä 5.4jtn ja bensassa 4.8jtn muistaakseniettä käytännössä tuo 1 on offroad käyttöön tuossa dz mallissa jos perä on 3.27 esim...
Muuten onkin tullut ajeltua vaan...,käynistysrikastuksia oon mulkannu edes takas, mutta ei tahdo kuumana syttyä ekalla heti, en tiedä aiheuttaako imulämpö ongelmaa, kun kohoaa kun on hetken parkissa. Pitänee oikein keskittyä asiaan