MB c270 cdi w203, tehoton !

Kaikki Mersujen tekniikkaan liittyvä keskustelu.
Vastaa Viestiin
esvcdi
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 72
Liittynyt: Ke 27.02.2013 18:09

MB c270 cdi w203, tehoton !

Viesti Kirjoittaja esvcdi »

tuli tauluun tuommoinen herja kuin !

EL. POWER CONTROL,
EPC
ja tietty wisit workshop:)

oisko kellään tietoa mikä on kyykkäämässä, eli mistä lähtis vikaa kartoittamaan !!
tänks
Avatar
CDI203
Asiantuntija
Asiantuntija
Viestit: 12889
Liittynyt: Ti 01.04.2008 18:48
Paikkakunta: Tarpeen mukaan (enimmän osan aikaa etelä suomessa) Kuusen alla N60° E24°

Re: MB c270 cdi w203, tehoton !

Viesti Kirjoittaja CDI203 »

esvcdi kirjoitti:tuli tauluun tuommoinen herja kuin !

EL. POWER CONTROL,
EPC
ja tietty wisit workshop:)

oisko kellään tietoa mikä on kyykkäämässä, eli mistä lähtis vikaa kartoittamaan !!
tänks
Polttoaine puolelta/*:rin piuhan päästä
Paineet siellä"kyknäilee"
Yhteydet YV:lä viestiin oma puh no
voi myös koittaa soitella +358 1810EBB4
MA-PE 17-21
;)
EI TEKSTIVIESTEJÄ (edes talvella)

100% tilasta käytössä (200 viestiä 200:sta tallennettu)

jotain usein kyseltyjä juttuja
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php? ... highlight=
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php?t=23680
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 11#p807311
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 7&t=126659
:)
esvcdi
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 72
Liittynyt: Ke 27.02.2013 18:09

Re: MB c270 cdi w203, tehoton !

Viesti Kirjoittaja esvcdi »

Starilla lukasin ja vikakoodit kuittasin, koeajolla kierrokset ei nouse kuin 3000 !
Auto tyhjäkäynnillä tuli tämmöinen teksti mikä kiinnitti huomion !
Nro 332
Rakenneosan Y31/5 ( ahtopaineensäädön paineenmuunnin) pulssisuhde
Ohjearvo [40...70]
Mittaus 4

Minulta tieto loppuu, voisko olla syyllinen moiseen, mites tuo ilmamassamittari, tekeekö moista ongelmaa !
esvcdi
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 72
Liittynyt: Ke 27.02.2013 18:09

Re: MB c270 cdi w203, tehoton !

Viesti Kirjoittaja esvcdi »

Toinen teksti mikä kiinnitti huomion !
Rail-paine jos jonkin sylinterin määräkorjaus saavuttaa arvon +5mm^3/Hub, täytyy tämän sylinterin injektori vaihtaa
Tuloksissa kaikki muut sylkät miinuksella -2,7 ja -4,8 välillä paitsi syl 2, +4,6 mm^3/Hub ja syl 5, +5,2mm^3/Hub
Ja ruiskutus oli kyseisellä hetkellä 14mm^3/Hub
Rail paine 267 bar
Kierrokset 707 1/min
Avatar
MiHe
Mersumaanikko
Mersumaanikko
Viestit: 6534
Liittynyt: La 23.02.2008 12:47
Paikkakunta: Pirkanmaa

Re: MB c270 cdi w203, tehoton !

Viesti Kirjoittaja MiHe »

ne kaksi ruiskua ensin vaihtoon, sitten jos ongelmat jatkuu koittaa vaihtaa egr:n ja turbon ohjainmokkulat ja katsoo liikkuuko turbon vipusin, ja että EGR liikkuu ja on tiivis, eikä muuallakaan ahtovuotoja.
W219 320CDI -07
X204 320CDI -08

Ex: W212 350CDI -09
Ex:W220 320CDI -01
Ex: W211 320CDI -04
Ex: W210 270CDI -01
esvcdi
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 72
Liittynyt: Ke 27.02.2013 18:09

Re: MB c270 cdi w203, tehoton !

Viesti Kirjoittaja esvcdi »

Kiitoksii avuist, käytin verstaal, kun tos ulkoon on niin veemäin rempata, turpon letku irti :-) taas pelittää....toistaiseksi
Vastaa Viestiin