JOE kirjoitti:Huoltofirmasta sanoivat, ettei täyttöaukkoa ole laatikon sivussakaan vaan täyttö tehdään pohjasta.
Jotta saa lisäaineen laatikkoon pitää laittaa myös uusi öljy, johon lisäaine on jo sekoitettu valmiiksi.
Näinkö tämä toimii?
Kolmas öljynvaihto kuukauden sisään...pitäis jo sitten olla melko puhdasta laatikon sisällä.
Tarvinneeko sinne nyt kaikkia öljyjä vaihtaa, jos tuorehkot ovat?
Pumppaa pienen öljymäärän kanssa ne litkut sinne ja löysää ylimääräset pois oikeanlämpösenä
JOE kirjoitti:Huoltofirmasta sanoivat, ettei täyttöaukkoa ole laatikon sivussakaan vaan täyttö tehdään pohjasta.
Jotta saa lisäaineen laatikkoon pitää laittaa myös uusi öljy, johon lisäaine on jo sekoitettu valmiiksi.
Näinkö tämä toimii?
Kolmas öljynvaihto kuukauden sisään...pitäis jo sitten olla melko puhdasta laatikon sisällä.
Tarvinneeko sinne nyt kaikkia öljyjä vaihtaa, jos tuorehkot ovat?
Pumppaa pienen öljymäärän kanssa ne litkut sinne ja löysää ylimääräset pois oikeanlämpösenä
Eikai tuo muutama öljylitra ole enään ongelma,jos ei sillä lisäaineella korjaannu niin uusii sitten turbiinin kun tarpeeksi vaivaa,ei se hajoa jos ei glykolit ole käynyt turbiinissa kuten mulla aikoinaan E-320CDI:ssä glykoli tuhos turbiinin kitkapinnat ja liikut loppu kokonaan.Glykoli ongelma oli korjattu 6000km aikaisemmin ja tehdas maksoi muka 50 prosenttia
muttei turbiinin säilyminen enään kuulemma johtunut siitä.
Automaatti vaihtaa alle satasen nopeuksissa pehmeästi, äänettömästi, ei nyi, ei pidä mitään ylimääräistä ääntä vaan kaikki toimii kuten pitää.
Sitävastoin tasaisella tiellä vaikkapa moottoritiellä kun nopeus nousee sanotaan yli 110 km/h niin auto rupeaa "pumppaamaan" kaasua, ei väliä onko vakionopeudensäädin päällä vai ei. Auto ikäänkuin kiihdyttää 0,1 sekuntia ja heti lopettaa. Tarkkaan kun katsoo niin kierroskulumittari nousee aivan aavistuksen.