312D Turbo ongelma? APUA!!
312D Turbo ongelma? APUA!!
Terve! 312D Sprintteriin vaihdettiin om606 turbo. Mutta kysymys kuuluu, mihin turbon kellolta se pieni alipaineletku pitää laittaa??? 2.9 alkuperäisessä turbossa sehän menee turbon kylkeen. Neuvoja kiitos!
Re: 312D Turbo ongelma? APUA!!
Sprintteri saatu käyntiin?
Pitää ottaa esimerkiksi vanhasta garretista painetoiminen kello ja laittaa se om606 KKK turboon.
Pitää ottaa esimerkiksi vanhasta garretista painetoiminen kello ja laittaa se om606 KKK turboon.
Re: 312D Turbo ongelma? APUA!!
Sprintter toimii todella hienosti ja lähtee käyntiin hienosti. Polttoaineputkien o renkaat oli pilalla, kun ei käynnistynyt. Eli se alipaineletku laitetaan mistä mihin???
Re: 312D Turbo ongelma? APUA!!
Se pitää muuttaa painetoimiseksi kuten alkuperäinen Garret eli kellon vaihto.
Re: 312D Turbo ongelma? APUA!!
Kello vaihdettu. Otin sen 2.9 Sprintterin turbosta, mutta tosta om606 turbosta puuttuu nippa?? Mihin laitan kellolta tulevan alipaineletku toisen pään??
Re: 312D Turbo ongelma? APUA!!
Ei nyt jaksa muistaa onko tuollaisiakin ollut, mutta 2,9 Sprinterissä alipaineletku alkuperäisestä ahtimen kellosta menee ilmansuodatinkotelon alla olevaan ahtopaineensäätimeen eikä turbon kylkeen
wiimax.fi
Re: 312D Turbo ongelma? APUA!!
Se on kai vapaa valinta. Missä sitä painetta on... olisko siinä map anturin luona painetta jos haaroittais...eemeli270 kirjoitti: Mihin laitan kellolta tulevan paineletku toisen pään??
E290 taitaa olla noin, mutta niissä eri ECU kun Sprinteris?dealer kirjoitti:Ei nyt jaksa muistaa onko tuollaisiakin ollut, mutta 2,9 Sprinterissä alipaineletku alkuperäisestä ahtimen kellosta menee ilmansuodatinkotelon alla olevaan ahtopaineensäätimeen eikä turbon kylkeen
Re: 312D Turbo ongelma? APUA!!
Väykyssä on alipaineohjattu hukkaportin kello, työkoneissa kuten sprinter on painetoiminen joka saa ohjauksen orkkis turbon kompurapesästä.
Mulla on haarotettu ahtopaine t-haaralla siitä ahtoputken ja map-anturin välisestä ohuesta kumiletkusta.
Mulla on haarotettu ahtopaine t-haaralla siitä ahtoputken ja map-anturin välisestä ohuesta kumiletkusta.
-00 C200CDI AT
-83 300GD A
-83 300GD A