w124 200e
Re: w124 200e
Se on näköjään unohtunu kokonaan eli on 90vm ruisku eli eikös se oo 8 venttiilinen
Re: w124 200e
Ja tässä tosiaan kilometrejä jo 400tkm
Re: w124 200e
Ja taas uutta vikaa elikkä kiereokset nousee ku laittaa auton käyntiin sinne 1500 paikkeille ja vähän ku antaa lisää kieroksia ni ei sen jälkeen enää laske alle 2000 yhtäkään ilmavuotoa en oo löytäny
Re: w124 200e
Maunuko mit zwei linke hände kurkkasi Etzoldin raamattua ja siellä todettiin, että tyhjäkäynnin perusasetus tulisi tsekata...,kun tyhjäkäynnin kierrokset ovat pielessä.
Re: w124 200e
Tarkista, että kaasuläppä menee täysin kiinni jousen voimalla tyhjäkäynnillä ja että vivustossa ei ole klappia eikä turhia kulumia (yleissuomea, ei savoa).
tomant
tomant
Kiihdytin 190E 201.024
1,951 - 13,077 / 171,51
Käyttöautot C240 203.061, C230 T 202.083 ja 309D 602.417, edelliset C180 203.035 ja C200 202.020

Käyttöautot C240 203.061, C230 T 202.083 ja 309D 602.417, edelliset C180 203.035 ja C200 202.020
Re: w124 200e
Tais vika löytyä kaikkeen nykäsin yj releen irti ja auto käyntiin tyhjäkäynti 1000 pintaan ja antaa polokia lapun lattiaan ihan ongelmitta eli varmaan uus rele jostain kateltava
Re: w124 200e
Nyt oon uus rele ja sen puoleen kunnossa mutta, Tyhjäkäynti on 1500 menossa ja laskee ku nykäsee ruiskun etupuolelta liittimen onkose nyt se potentiometri siinä ja sillon laskee kierrokset liittimen ku tökkää takasi nii kierrokset käy taas korkialla ja sitte putoaa sinne 800 paikkeile. Mikähän siinä vois sitte olla hätänä
Re: w124 200e
Tutki kaasuläppä kytkimen toiminta että ecu varmasti tietää että pitää olla tyhjäkäyntiseoksilla.
Imusarjaan tulee kaasuläpältä kytkimen johto jossa 3 napaa. KAKSI pitää yhdistää kun kaasuun ei kosketa ja toiset kaksi kun kaasu täysillä eli läppä kokonaan auki. Yleismittarilla homma hoituu ja auton ei tarvitse olla käynnissä.
Haulla löydät tarkemmat ohjeet.
Imusarjaan tulee kaasuläpältä kytkimen johto jossa 3 napaa. KAKSI pitää yhdistää kun kaasuun ei kosketa ja toiset kaksi kun kaasu täysillä eli läppä kokonaan auki. Yleismittarilla homma hoituu ja auton ei tarvitse olla käynnissä.
Haulla löydät tarkemmat ohjeet.