
Tuollainen s124 tuli kesällä hommattua. Vapari om606 automaatti, 550tkm rullattu.
Hetki sitten tuli ostettua om606 turbo moottori, aluksi oli tarkoitus rakentaa isommalla turbolla, mutta suunnitelmat vaihtuu koko ajan ja laitetaan nyt nippuun vakioturbolla.
Moottori laakeroitu ja rengastettu. Tasopinnat oikaistuun, pyty hoonattiin ja kansi koneistettiin. Kone alkaa olla paikalleen laittoa valmiina.
Eilen lähti vanha moottori irti ja huomenna pumppu diisselimiehelle. Kuvia tulee myöhemmin kun kamera unohtui hallille.
Onko moottori helpompi laittaa laatikon kannsa paikalleen vai erikseen? Irti otettiin laatikon kanssa pakettina kun tuntuu että ylempiä laatikon pultteja ei saa irti kuin koulutettu kameli

`
Alipaine pumppu näyttäis olevan erilainen w124 ja w210 välillä. Ilmeisesti joutuu laittamaan 124 ennakonsäätimen ja pumpun? Vai saako toimimaan väyrysen pumpulla?
Coolerin asennuksesta tekee haastavaa ilmastointi, kuinka olette toiteuttaneet coolerin asennuksen? Ilmeisesti jouttuu leikkelemään ''törmäyspeltiä''?