kertoisiko joku, miksi 124 300TDT imusarjassa on kaksi liitintä vakiona?
toinen on paineen ulostulo, eli semmoinen tyypillinen alipaine letku, joka menee johonkin pieneen "releen" näköiseen boxiin, jossa on joku ihme nappula päässä, ja sen "boxin" toisesta päästä tämä letku jatkaa matkaa syöttöpumpun alipaine kellolle. jos oikein katoin
onkohan joku "ylipaineen" tappokatkaisin, en tiedä..
ja toinen on imusarjassa kyseisen letkun oikealla puolella, mutta ei ole paine letku, vaan jokin sähköinen anturi ilmeisesti??
sähköjohto siitä vain lähtee.
jos joku voisi valaista asiaa, niin olisin kovasti kiitollinen
turbon imusarja?
turbon imusarja?
S212 E220 -11
S203 C180 -02
W123 230TE -83 MR
W201 2.6E -90 (sportline) MR
Star kulkee väliä Mäntsälä-Korso-Helsinki päivittäin
S203 C180 -02
W123 230TE -83 MR
W201 2.6E -90 (sportline) MR
Star kulkee väliä Mäntsälä-Korso-Helsinki päivittäin