S211: Audio 20 CD ERROR
S211: Audio 20 CD ERROR
Radio toimii täysin. Levyä kun tyrkyttää soittimelle, niin näyttöön tulee CD ERROR. Eikä ota levyä sisään.
Pystyykö tuolle (edes mahdollisesti) itse tekemään mitään? Tai mikään elektroniikkahuolto?
Levy mahdollisesti jumissa sisällä?
Pystyykö tuolle (edes mahdollisesti) itse tekemään mitään? Tai mikään elektroniikkahuolto?
Levy mahdollisesti jumissa sisällä?
S211 320CDI -04
Vito 116CDI -13
Fiat 680H -79
Eihän se haittaa, jos lapsi on isänsä näköinen, kunhan on muuten terve!
Vito 116CDI -13
Fiat 680H -79
Re: S211: Audio 20 CD ERROR
Pahoittelut vanhan ketjun nostosta, mutta minulla on juuri samanlainen ongelma!
Löysitkö ratkaisua tähän tai tietääkö joku muu?
Löysitkö ratkaisua tähän tai tietääkö joku muu?
Eipäs ole muuta selvinnyt kuin että levyä sisältä ei löydy.
Eikös ketjun sotkeminen ole toivottavaakin kun samanlaisesta jutusta kyse?
Eikös ketjun sotkeminen ole toivottavaakin kun samanlaisesta jutusta kyse?

S211 320CDI -04
Vito 116CDI -13
Fiat 680H -79
Vito 116CDI -13
Fiat 680H -79
No joo, kyllä varmaan.
Netistä löysin tiedon, että käyttämällä irti sulaketta nro 6 cd-soitin saattaisi alkaa toimimaan. Kokeilin, mutta eipä auttanut minun kohdallani.
Netistä löysin tiedon, että käyttämällä irti sulaketta nro 6 cd-soitin saattaisi alkaa toimimaan. Kokeilin, mutta eipä auttanut minun kohdallani.
Onko ko. sulake moottoritilassa vai kojetaulun päässä? Mitähän kaikkea on ko. sulakkeen takana?luokkaja kirjoitti:No joo, kyllä varmaan.
S211 320CDI -04
Vito 116CDI -13
Fiat 680H -79
Vito 116CDI -13
Fiat 680H -79
Takakontissa on sulake, siellä vasemmalla sivustalla, mistä lähtee paneeli irti kätevästi. "Audio gateway" näytti sulakkeen selitykseksi englanninkielisessä ohjeessa. Netissä puhuivat, että Comandiin ja äänentoistoon liittyviä ongelmia on ratkennut käyttämällä sulaketta pois.
Minulla on ollut sama ongelma kahdesti. Ensimmäisellä kertaa vaihdettiin koko levykelkka ja nyt toisella kertaa ongelma korjaantui akunvaihdon yhteydessä.
Kuinka paljon levykelkan vaihto maksoi?
Tehtiinkö akun vaihdon yhteydessä mitään toimenpiteitä (esim. jonkinlaista resetointia) soittimelle?
Tietääkö kukaan, voiko ylipäätään tehdä jonkinlaista resettiä soittimelle?
Tehtiinkö akun vaihdon yhteydessä mitään toimenpiteitä (esim. jonkinlaista resetointia) soittimelle?
Tietääkö kukaan, voiko ylipäätään tehdä jonkinlaista resettiä soittimelle?
Tuolla foorumilla oli juttu joissa olivat kytkeneet akun irti 10s ja saaneet häiriön sillä poistumaan...omalla vastuulla kun asiasta ei ole omaa kokemusta. Ei tuokaan tosin ole auttanut kaikkia saman ongelman kimpussa kamppailevia.
http://www.benzworld.org/forums/r171-sl ... error.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.benzworld.org/forums/r171-sl ... error.html" onclick="window.open(this.href);return false;
W212 Avantgarde BE 220 cdi -11
Mieluummin sulake irti radiolta, tai muilta kuituväylän laitteilta jos ne ongelman aiheuttavat (jos niitä edes on).
Korjaus tehtiin autonoston yhteydessä niin en osaa hintaa sanoa. En tehnyt muuta kuin vaihdoin uuden akun vanhan tilalle.luokkaja kirjoitti:Kuinka paljon levykelkan vaihto maksoi?