E220 vm.-93 puolien vaihto.CASE IS CLOSED..
-
- Vakiokalustoa
- Viestit: 61
- Liittynyt: Su 05.10.2014 08:02
- Paikkakunta: Rusko
E220 vm.-93 puolien vaihto.CASE IS CLOSED..
moi.
En oo ite moista ikinä tehny ni voisitteko hieman valaista, että miten kyseinen toimenpide suoritetaan?
Ei tarttis ruveta ihan tyhjästä tahkoamaan...
En oo ite moista ikinä tehny ni voisitteko hieman valaista, että miten kyseinen toimenpide suoritetaan?
Ei tarttis ruveta ihan tyhjästä tahkoamaan...
Viimeksi muokannut Käyttömies, Ke 16.09.2015 14:24. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
- Vakiokalustoa
- Viestit: 61
- Liittynyt: Su 05.10.2014 08:02
- Paikkakunta: Rusko
Re: E220 vm.-93 puolien vaihto.
Eikö tosiaan ketään ole vaihtanut puolia....?
En meinaan löytänyt threadia aiheesta.
En meinaan löytänyt threadia aiheesta.
Re: E220 vm.-93 puolien vaihto.
Ne voi olla kahdessa paikassa eli venakopan sisällä mutta luulen että ne on sulla imusarjan alla...työ tekijäänsä neuvoo.
-w124 230e sedan
-w124 230e coupe
-c203 200k kompressor
-Rämät mutta maksetut-
-w124 230e coupe
-c203 200k kompressor
-Rämät mutta maksetut-
-
- Vakiokalustoa
- Viestit: 61
- Liittynyt: Su 05.10.2014 08:02
- Paikkakunta: Rusko
Re: E220 vm.-93 puolien vaihto.
Imusarjan alla näyttäis olevan.
Onko paha homma?
Imusarja veks jne.
Onko paha homma?
Imusarja veks jne.
-
- Vakiokalustoa
- Viestit: 61
- Liittynyt: Su 05.10.2014 08:02
- Paikkakunta: Rusko
Re: E220 vm.-93 puolien vaihto.
Ongelmia;
Vaihdoin puolat ja ongelmat jatkuvat; nyt auto ei käynnisty ollenkaan...
Pyörittää kyllä, mutta ei sytytä.
Vaihdoin vanhat puolat takaisin, mutta sama juttu.
Olen käynyt puolien ym. johdot läpi konehuoneessa ja vaihtanut tulpanjohdot .
Onko kokeneemmilla tietoa mikä voisi olla vikana?
Vaihdoin puolat ja ongelmat jatkuvat; nyt auto ei käynnisty ollenkaan...
Pyörittää kyllä, mutta ei sytytä.

Vaihdoin vanhat puolat takaisin, mutta sama juttu.
Olen käynyt puolien ym. johdot läpi konehuoneessa ja vaihtanut tulpanjohdot .
Onko kokeneemmilla tietoa mikä voisi olla vikana?
Re: E220 vm.-93 puolien vaihto.
Eihän ole ajonesto päällä?
tutki tosiaan tuleeko kipinä eli erillisellä tulpalla ja vaikka johdolla maatto siitä johonkin.
Sitten pyöriikö bensapumppu?
tutki tosiaan tuleeko kipinä eli erillisellä tulpalla ja vaikka johdolla maatto siitä johonkin.
Sitten pyöriikö bensapumppu?
-w124 230e sedan
-w124 230e coupe
-c203 200k kompressor
-Rämät mutta maksetut-
-w124 230e coupe
-c203 200k kompressor
-Rämät mutta maksetut-
-
- Vakiokalustoa
- Viestit: 61
- Liittynyt: Su 05.10.2014 08:02
- Paikkakunta: Rusko
Re: E220 vm.-93 puolien vaihto.
Miten ajonesto poistetaan?Miten/koska sellainen menee päälle?
Bensapumppu toimii.Pääsen huomenna testaamaan kipinän ku tulee kaveri mukaan.
Bensapumppu toimii.Pääsen huomenna testaamaan kipinän ku tulee kaveri mukaan.
Re: E220 vm.-93 puolien vaihto.
Becker eli orkkis häly on jossakin apparin puolella vasemman säären kohdin.
Sitten jälkiasenteiset voi olla yleensä kuskin potku suojan alla...onkos sulla kaukosäätöistä keskuslukkoa?
Sitten jälkiasenteiset voi olla yleensä kuskin potku suojan alla...onkos sulla kaukosäätöistä keskuslukkoa?
-w124 230e sedan
-w124 230e coupe
-c203 200k kompressor
-Rämät mutta maksetut-
-w124 230e coupe
-c203 200k kompressor
-Rämät mutta maksetut-
Re: E220 vm.-93 puolien vaihto.
Kerropa muuten mikä vika alun perin oli ja missä tilanteessa se tuli..se tästä puuttuu niin voisi valaista koko juttua paremmin?
-w124 230e sedan
-w124 230e coupe
-c203 200k kompressor
-Rämät mutta maksetut-
-w124 230e coupe
-c203 200k kompressor
-Rämät mutta maksetut-
Re: E220 vm.-93 puolien vaihto.
Ettei olisi tulppuen johdot tässäkin loppu? Mun nykyiseen käyttikseen oli edellinen vaihtannu puolat koska vikakoodin mukaan on sytytyskatkos puolissa. Antaa saman vikakoodin vaikka oli johdot huonot josta johtuen kone pätki.
-
- Vakiokalustoa
- Viestit: 61
- Liittynyt: Su 05.10.2014 08:02
- Paikkakunta: Rusko
Re: E220 vm.-93 puolien vaihto.
Tehot rupes häviämään ja tyhjäkäynti oli kuumana huonoa.Puolien nastoihin kerääntyi sinertävä tötkyä.
Eikös 1 + 4 pytyt mene samaan puolaan ja 2 + 3 menee omaansa?
Tartteeko puolien olla imusarjassa kiinni että kone käynnistyy (maadoitus)?
On vaan helpompi testailla ku ne ei oo kiinni siellä.
Olen koittanut kaksilla tulpan johdoilla.
Ja on keskuslukitus mutta käytetty ainoastaan avaimella.
Eikös 1 + 4 pytyt mene samaan puolaan ja 2 + 3 menee omaansa?
Tartteeko puolien olla imusarjassa kiinni että kone käynnistyy (maadoitus)?
On vaan helpompi testailla ku ne ei oo kiinni siellä.
Olen koittanut kaksilla tulpan johdoilla.
Ja on keskuslukitus mutta käytetty ainoastaan avaimella.
-
- Vakiokalustoa
- Viestit: 61
- Liittynyt: Su 05.10.2014 08:02
- Paikkakunta: Rusko
Re: E220 vm.-93 puolien vaihto.CASE IS CLOSED..
Olin asentanut puolille tulevat johdot väärin ja yksi piuha oli poikki.
Siitä syntyi koko soppa.
Nyt on taas lintta ajossa...
Siitä syntyi koko soppa.
Nyt on taas lintta ajossa...