Nyt alkaa itteltä järki loppumaan ton maailmanlopun vekottimen kanssa..
Ongelmana on w211 220cdi lämpökäynnistyminen. Eli lämpösenä saattaa lähteä kerrasta, tai kolmen tai neljän sahaamisen jälkeen käymään.Tekee välillä myös sitä, että lähtee käymään vasta kun kone viileämpi.Kylmänä lähtee laakista.
Kampi-, sekä nokka- akselien asentotunnistimet vaihdettu parisen viikkoa sitten, tosin kampialselin asentotunnistin huollossa, joten en osaa varmaksi sanoa onko vastakappale puhdistettu. Nokka akselin asentotunnistimen vaihdoin itse ja toimi päivän- pari moitteitta, kunnes alkoi ongelmat taasen.
Suuttimet ei vuoda venttiilikopan päälle, ohivuotoa en ole vielä mitannut, mutta vaikuttaisiko se noin vahvasti pelkästään lämpökäynnistykseen, mutta ei kylmäkäynnistykseen? Kone käy kumminkin erittäin nätisti ja vedotkin tallella.
Eikös näissä ollut ongelmaa polttoaine letkuissa, tahtovat vissiin hapertua?
Voihan se toki olla, että jompikumpi asentotunnistimista alkaa taas olla tiensä päässä, mikä sinänsä kuulostaisi uskomattomalta.
Mutta luotan teihin viisaampiin, sillä apuja tarttis
