Paljon ajetut uudehkot e212 (+ pienehkö osto opas)
Re: Paljon ajetut uudehkot e212 (+ pienehkö osto opas)
noniin rupee vähän avautumaan, sitten niistä cdi koneista, 220/250 tai sitten 300/350. Millä kilsoilla siviili käytössä se ketju oheishiluineen on vaihtokunnossa (4pyttyset) ? ja onko tuon ikäisissä v6:ssa samat ongelmat kuin 211 korissa ? ketju samanlainen 300tkm:ssä vaihtokunnossa ?
Re: Paljon ajetut uudehkot e212 (+ pienehkö osto opas)
300tkm? Joissain tapaukssa n.200 tkm on ollut venynyt ja toisella 300tkm paikkeilla ei venymää.
Lisäys: Tämä koskee om651 konetta.
Lisäys: Tämä koskee om651 konetta.
Viimeksi muokannut markoala, Su 15.02.2015 20:03. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
W213 220d +W242 electric drive
Re: Paljon ajetut uudehkot e212 (+ pienehkö osto opas)
no juu oli miten oli mutta sama homma noissa 212 korisssa vai ?
Re: Paljon ajetut uudehkot e212 (+ pienehkö osto opas)
ja tarkoitin kutos koneen ketjua tuolla 300tkm:lla.
Re: Paljon ajetut uudehkot e212 (+ pienehkö osto opas)
Minä vaihdoin viime syksynä kaksivuotiaan 60 tkm ajetun Seatini 340 tkm ajettuun W212 E200 CDI kolme vuotta vanhaan taksiin Vantaalta. Hinta lapussa oli juuri tuo alkuperäisen kirjoittajan mainitsema 22 t€ ja tästä autosta todellakin voi sanoa kilometrien näkyvän vain mittarissa. Nyt puoli vuotta ja 20 tkm tällä itse ajettuani ei tunne premiumista ole kadonnut mihinkään, parantunut vain kun kävin Tuikulla päivittämässä moottorinohjauksen. Varusteita on perus Avantgarde-paketin lisäksi joitakin: 213 parametriohjaus, etu- ja takatutkat, REST-toiminto, moottoroitu takalasin verho ja käsikäyttöiset sivuverhot, älyxenonit ja vähän erikoisempi kattoa myöten kokomusta sisusta.
Alkuun tehtiin myyjäliikkeen piikkiin B-huolto, jonka jälkeen itse vaihdatin voimansiirtoon kaikki öljyt, moottorin- ja vaihteiston tukityynyt, asennutin Eberspächerin Remucin kauko-ohjauksella sekä vaihdoin akun. Seuraava huoltokohde lumien jälkeen tulee olemaan ympäri asti uudet Bilsteinin B4 -iskunvaimentimet, vaikka eivät vanhatkaan vielä loppu ole, mutta voisivat mielestäni olla napakammatkin.
Ennen ostopäätöstä kävin ajamassa myös vuoden nuoremman ja 280 tkm ajetun vastaavan farmarin, joka kuitenkin ajossa tuntui heikommalta, sekä vertailun vuoksi 211-korisen, jonka jälkeen päätös juuri 212-korimallin valinnasta oli selvä. Edellisiä Mersuja minulla on ollut useita W123:ia sekä W124, jonka jälkeen oli useamman vuoden tauko VAG-leirissä. Oli se taas pitkästä aikaa Mersun ratissa tunne kuin kotiin olisi palannut. Onhan se uusi auto aina hetken uusi, mutta Mersu on Mersu vanhempanakin. Jokainen tekee valintansa omista lähtökohdistaan ja Korealaisissa on pitkät takuut, jos autoilussa juuri huolettomuus on tärkeintä.
Alkuun tehtiin myyjäliikkeen piikkiin B-huolto, jonka jälkeen itse vaihdatin voimansiirtoon kaikki öljyt, moottorin- ja vaihteiston tukityynyt, asennutin Eberspächerin Remucin kauko-ohjauksella sekä vaihdoin akun. Seuraava huoltokohde lumien jälkeen tulee olemaan ympäri asti uudet Bilsteinin B4 -iskunvaimentimet, vaikka eivät vanhatkaan vielä loppu ole, mutta voisivat mielestäni olla napakammatkin.
Ennen ostopäätöstä kävin ajamassa myös vuoden nuoremman ja 280 tkm ajetun vastaavan farmarin, joka kuitenkin ajossa tuntui heikommalta, sekä vertailun vuoksi 211-korisen, jonka jälkeen päätös juuri 212-korimallin valinnasta oli selvä. Edellisiä Mersuja minulla on ollut useita W123:ia sekä W124, jonka jälkeen oli useamman vuoden tauko VAG-leirissä. Oli se taas pitkästä aikaa Mersun ratissa tunne kuin kotiin olisi palannut. Onhan se uusi auto aina hetken uusi, mutta Mersu on Mersu vanhempanakin. Jokainen tekee valintansa omista lähtökohdistaan ja Korealaisissa on pitkät takuut, jos autoilussa juuri huolettomuus on tärkeintä.
- Tukala
- Mersumies
- Viestit: 600
- Liittynyt: Pe 20.04.2012 16:34
- Paikkakunta: Satakunnassa, meri "lähellä" + Varsinais-Suomi Eteläpohjanmaata lähempänä :-)
Re: Paljon ajetut uudehkot e212
Lisäki tämä on siitä "hieno" ominaisuus, ettei ole mitenkään rajoitettu koskemaan putkifirmojaLopenUupunut kirjoitti:Uskoppa vaan, tämä yksi on ainoa joka ei mene konkkaan....mutta sen omistajalla ei ole koskaan ollut niitä porcheja ja mersuja. Kuitenkin hetken kuluttua nämä konkkaan menneet on takaisin markkinoilla ja ajelee taas porhceilla ja mersuilla....nimikyltti katolla vaihtuu ja Y-tunnus on eri.koyama kirjoitti: Yksi putkivirma ei ole lähtenyt varusteluun mukaan
Elämä ON !
.

Ajatelkaas, tasavertainen kohtelu/mahdollisuus toimialasta riippumati......
Nol5 sataa - ysiysiysi 13O
----------------------
----------------------
Re: Paljon ajetut uudehkot e212 (+ pienehkö osto opas)
Mikä on tehdastummennuksen varuste koodi ? jeesus ottaa päähän kun suurimmassa osassa farkkuja lasit tummia.
Tässäkin on kuvissa tummat lasit, muttei koodeja siitä ? : http://carinfo.kiev.ua/cars/vin/mercede ... su=9kiaof_" onclick="window.open(this.href);return false;
vai onko germaanit kovinkin innokkaita jälkeenpäin kalvottamaan noita ?
edit, näemmä on innokkaita, tässä autossa tehdasoptio koodi, 840 DARK TINTED GLASS , : http://carinfo.kiev.ua/cars/vin/mercede ... k?su=9e_93" onclick="window.open(this.href);return false;
Tässäkin on kuvissa tummat lasit, muttei koodeja siitä ? : http://carinfo.kiev.ua/cars/vin/mercede ... su=9kiaof_" onclick="window.open(this.href);return false;
vai onko germaanit kovinkin innokkaita jälkeenpäin kalvottamaan noita ?
edit, näemmä on innokkaita, tässä autossa tehdasoptio koodi, 840 DARK TINTED GLASS , : http://carinfo.kiev.ua/cars/vin/mercede ... k?su=9e_93" onclick="window.open(this.href);return false;