W210 KW alustasarja ja etucamber

Kaikki Mersujen muokkaamiseen liittyvä keskustelu.
Vastaa Viestiin
Avatar
latvis124
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 175
Liittynyt: Pe 01.01.2010 13:02
Paikkakunta: Etelä-Pohjanmaa

W210 KW alustasarja ja etucamber

Viesti Kirjoittaja latvis124 »

Morjens!

Onko kukaan saanut millään konstilla rajummassa madalluksessa etucamberia sille tasolle, että pyörät kuluis muualtakin kun sisäreunasta?

Omassa autos on tuo KW Variant 1 Inox alustasarja ja etucamber jää vielä negatiiviseksi 2 asteen verran vaikka alatukivarren cambersäätöpultti on ääriasennossa.

Pienessä mielessä kävi että jos ylätukivarren pultinreikiä vinguttaisi soikeaksi niin sillä saisi tuotua pyörää suoraan ja laittaisi lukkoaluslevyt joka estäisi pultin liikkumisen rei'ässä?? :think: :roll:

Kiitos jo etukäteen vastanneille!
W210 320 CDI -99
Avatar
latvis124
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 175
Liittynyt: Pe 01.01.2010 13:02
Paikkakunta: Etelä-Pohjanmaa

Re: W210 KW alustasarja ja etucamber

Viesti Kirjoittaja latvis124 »

Tuossa vielä kuvaa että mitenkä ne pyörät makaa :roll:



Kuva
W210 320 CDI -99
Avatar
epk
Valvoja
Valvoja
Viestit: 12789
Liittynyt: Pe 04.04.2003 15:13
Paikkakunta: 02

Re: W210 KW alustasarja ja etucamber

Viesti Kirjoittaja epk »

Ei pitäs miinus kaks olla sellainen että syö, auraukset kuntoon...
Avatar
latvis124
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 175
Liittynyt: Pe 01.01.2010 13:02
Paikkakunta: Etelä-Pohjanmaa

Re: W210 KW alustasarja ja etucamber

Viesti Kirjoittaja latvis124 »

Sain vasta nyt viimeesimmän säätöpaperin käsiini. Etucamber on siis 3astetta ja 25minuuttia negatiivista kummallakinpuolella. Ja etuauraus on kummallaki puolella +0.60
W210 320 CDI -99
Avatar
epk
Valvoja
Valvoja
Viestit: 12789
Liittynyt: Pe 04.04.2003 15:13
Paikkakunta: 02

Re: W210 KW alustasarja ja etucamber

Viesti Kirjoittaja epk »

paas se suuntauslappu tähän ? olihan siinä jo sitten reilusti enempi, auraukset tappiin ohjearvoista niin pitäis vähän helpottaa. Tai sitten radiakaalimpia toimenpiteitä että saa kohilleen tosiaan.
Avatar
latvis124
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 175
Liittynyt: Pe 01.01.2010 13:02
Paikkakunta: Etelä-Pohjanmaa

Re: W210 KW alustasarja ja etucamber

Viesti Kirjoittaja latvis124 »

Kuva
W210 320 CDI -99
Jolle
Mersumies
Mersumies
Viestit: 2596
Liittynyt: To 03.07.2008 21:39
Paikkakunta: Mynämäki

Re: W210 KW alustasarja ja etucamber

Viesti Kirjoittaja Jolle »

Amerikasta saa epäkeskopuslia joilla saa hiukan enemmän korjattua kun noilla epäkeskopulteilla. Siltikin väittäsin ettei sisäreunojen kuluminen ole ainakaan kokonaan camberista kiinni. Onkos etualatkuvarsien etummaiset puslat miten löysät?
-00 C200CDI AT
-83 300GD A
Avatar
epk
Valvoja
Valvoja
Viestit: 12789
Liittynyt: Pe 04.04.2003 15:13
Paikkakunta: 02

Re: W210 KW alustasarja ja etucamber

Viesti Kirjoittaja epk »

jos nyt oikein tulkitsin niin nyt on auraus keskelle min max arvoja säädetty ? eli lisäaurauksella voisi vielä parantaa renkaan epätasaista kulumista.
Avatar
latvis124
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 175
Liittynyt: Pe 01.01.2010 13:02
Paikkakunta: Etelä-Pohjanmaa

Re: W210 KW alustasarja ja etucamber

Viesti Kirjoittaja latvis124 »

Jolle kirjoitti: Onkos etualatkuvarsien etummaiset puslat miten löysät?
Vaihdoin ennen tätä suuntausta molemmille puolille alatukivarren kummatkin puslat, että niitten ei pitäisi olla syy renkaan kulumiseen.
Jolle kirjoitti:Amerikasta saa epäkeskopuslia joilla saa hiukan enemmän korjattua kun noilla epäkeskopulteilla.
selasin nettiä ja törmäsin tällääsiin pusliin. Onko kellään kokemusta saako niillä noin "suuren" asteen korjattua.
epk kirjoitti: Tai sitten radiakaalimpia toimenpiteitä että saa kohilleen tosiaan.
Itellä ei oo käyny mieles mitään muuta radikaalimpaa, kun juuri se ylätukivarsien reikien vingutus ja lukkoaluslaatat. Mutta niitten toimivuus vähä arvelluttaa, että pitääkö sellainen aluslevy sen tukivarren oikealla kohdalla. :think:
W210 320 CDI -99
Vastaa Viestiin