Massaakin on M100:ssa reilut 100kg enemmän....
Timppa
Mitäs tavaraa ko. maali on?unski kirjoitti: Paikalleen laittoa ennen pitää hommata sisäpuolen maalia lisää...jostain syystä se loppuu kokoajan...
Timppa
Hieno kaupunkimaisemaRaidi kirjoitti:miulla saattoi moiset peltivanteet jäädä jonnekin tuon jäljiltä pyörimään jos tarvis on.
Hienoa jotta joillain resurssit riittää näihin hommiin.
Lappenrannan linnoitukselta, Kristiinankatu. Oikein mukava paikka kesällähismajestics kirjoitti: Hieno kaupunkimaisema. Mistähän kuva on?
Sorry unski OT...
moiset peltivanteet jäädä
Tälläkertaa olen kokeillut ihan spray-sinkkiä, kiinnostaa tietää, miten se pysyy. Tokihan sitten laitetaan reilusti kotelosuoja..Mitäs tavaraa ko. maali on?
Täälläkii ois kiinnostustaunski kirjoitti:moiset peltivanteet
Mimmoisethan ne moiset on...niinkuin mitoiltaan?
Timppa
Hyvin huomattu, keskenhän se vielä vähän on, konekin uupuusepulaakeri kirjoitti:kun nyt näyttää vähä keskeneräiseltä
Ymmärrän pointin oikein hyvin. Näyttää erittäin hyvältä ja tarkoituksenmukaiseltaunski kirjoitti:Maalipinnat on tarkoituksella sudittu karhunkilellä mataksi...
putsattu ruosteista ja lakattu, kulunut epäyasainen sävy on kivempi.
Et tainnu sentään viroon asti koria kiikuttaaunski kirjoitti:Pientä päivitystä. Tässä kun tuo kori on terveyslomalla etelässä, niin olen putsaillut osia.
Tavoite kaikkiaan olisi saada painoa pois ainakin 100 kg. ilman puskurien riisumista...se tuskin tulee onnistumaan...miksikö kevennän, kun se ei tuossa mallissa ole juurikaan tarkoituksenmukaista, no kun kerta se on mohdollista, niin miksi ei kokeilisiMinusta ei aina tarvitse olla niin alkuperäistä ja tylsää.
Timppa
Hei Unski,unski kirjoitti:Tuossa muuten juttu ja muutama video kaveri komentaa aika topakasti parinsadantuhannen euron lokinsiipeä...itse en tohtisi tai uskaltaisi edes uudemmalla autolla tuupata tuollaista kyytiä...vanteet näyttää hyviltä...ja muutama muukin juttu.
https://www.mercedes-benz.com/en/merced ... n-stormer/" onclick="window.open(this.href);return false;