Petri.Kemppainen kirjoitti:
Tuohon RH.n kokemukseen V6 dieselistä että kokeilithan sitä vaihteistoa myös sport asetuksilla ?
Ei se raketiksi autoa tee mutta omasta kokemuksesta voin kertoa että ei montaa sekunttia kerralla voi suomen teillä nauttia V6 suorituskyvystä . Muut tielläliikkujat ja nopeusrajoitukset aikaansaavat tämän .
Kokeilin kyllä. Enkä sitä moittinutkaan, etteikö tuo oikeasti olisi todella suorituskykyä tarjoava moottori. Siitä huolimatta siitä jää vähän sellainen hermostunut ja äkkiväärästi viiveellä reagoiva maku...

Mitä tuommoisella 204-koppaisella V6-4maticilla jonkin verran ajanut, niin sama kone tuntuu jotenkin jouheampikäytöksiseltä siinä korissa

.
Tai sitten voi olla, että minulla on liikaa bensaveekasilasit päässä

.
Laaksonen kirjoitti:
Vuosikausia on moitittu Mersun ohjausta keskityksen puutteesta ja nyt jo kritiikin aihe on päinvastainen.
Niin, moittijoina tietysti ne jotka on tottuneet ajamaan ford focuksella
Ei se silti hyvältä tuntunut. CLS oli muuten ML:ää "perinteisemmän" oloinen, eikä siitä sen koommin pahaa sanottavaa. Haukut meni siis tuolle möhkölle.
Minusta vanhanaikainen mersun ohjauksen rauhallisuus on lähinnä hyve. Ei tempoile, eikä lyö näpeille, mutta silti esim. oma 211 etenee tiellä kuin juna ilman korjausliikeiden tarvetta. Suuntavakavuus on todella hyvä, ainakin parametriohjauksella varustetussa autossa, ja tällä kokemuksella mielestäni ohjaustuntokin.
Laaksonen kirjoitti:Ensi vuoden malleihin tarjolla muihin merkkeihin jo jonki aikaa tarjolla ollut ns. "akustinen tuulilasi", jonka luvataan laskevan melutasoa jopa 10 dB:llä:
http://blog.mercedes-benz-passion.com/2 ... lieferbar/" onclick="window.open(this.href);return false;

Mahtaako tuosta keksinnöstä saada kohta aftermarkettuotteita vanhempaankin ajokalustoon

.