Isäukko osti saksantuonti mersun pari viikkoa sitten. Nyt ilmeni tällainen ongelma. Kylmänä auto lähtee hyvin käyntiin mut sitten kun lähtee liikkeelle niin muutaman sadan metrin ajon jälkeen pirssi hyytyy ja sammuu. Ja eikun sahaa käyntiin ja taas liikkeelle ja kohta uudestaan. Siirtopumpun osat vaihdettu mut silti temppuilee. Siirtopumpulta tulevassa putkessa näyttäisi kulkevan ilmaa vähän. Mikähän voisi olla?
P.S Lämpimällä koneella ei ole ongelmia noin useasti. Kiitos vastauksista etukäteen!
W124 300D 24V -95 Ongelma
No on ilmavuoto jossakin. Jos siirtopumpulta tulevassa letkussa on ilmaa, niin ilmavuoto on ilmeisimmin tankin ja siirtopumpun välissä. Jos siirtopumppu on ollut irti niin ilmavuoto voi olla siinäkin. Kumiletku tai jopa auton alla kulkeva putki saattaa olla lahonnut pohjassa olevan kumikannakkeen sisältä. Tosin jos auto on saksantuonti, niin tuskin itse metallinen polttoaineputki on lahonnut. Yritä etsiä mahdollista polttoaineen vuotokohtaa, siellä on myös se ilmavuoto.
w124 200D
Alfa Romeo 164 TS/91
MF 165/69
Mazda B2200 87
Alfa Romeo 164 TS/91
MF 165/69
Mazda B2200 87
tiivisteet
Jos ilmavuotoa lähtee tutkimaan ja ei meinaa löytyä, niin kannattaa ehkä vaihtaa kaikki polttoainelinjassa olevat o-rengas-tiivisteet, oliko niitä seitsemän kappaletta.
W201 190 D 2.5 Turbo IC -88 [url=http://www.nettiauto.com/783440]Myynnissä[/url]
ex W124 200 D -87
ex W124 E 300 D aut -94
ex W201 190 E 2.0 -88
ex W124 200 D -87
ex W124 E 300 D aut -94
ex W201 190 E 2.0 -88
Ja paskat se mihinkään korjaantu!! Ihme vika. Kone kun lämpiää pelaa kuin unelma. Mutta kylmänä käy tyhjäkäyntiä ihan hyvin siihen asti ennenkuin antaa vähän kaasua. Sitten alkaa työntämään ilmaa siirtopumpulta suodattimelle päin. Tai niin ainakin siinä kirkkaassa putkessa näyttää tulevan. Kaiiki apu tarpeen kiitos.MB260E kirjoitti:KIITOS neuvoista! Sieltähän se vika löytyi meinaan suodattimen jalasta siirtopumpulle menevän putken o-rengas oli loppu suodattimen päästä. Nyt käy ja kukkuu niinkuin pitää.