2 ärsyttävää "ominaisuutta" : Lähes täyskaasulla/täyskaasulla/kickdownilla ei vaihda ollenkaan kakkoselle vaan huutaa ykkösellä maailmantappiin asti, ellei löysää kaasua

Toinen: Jos lähtee n. puolkaasulla liikkeelle eli automaatti valitsee 1 vaihteen niinkun kuuluukin, mut huudattaa sen ehkä hieman liian pitkälle, vaihtaa kakkoselle ihan normaalisti, mut kakkosella ei kerkee olee kun sekunnin tai pari kun heittää jo kolmosen silmään.. Eikä auta vaikka lisää kaasua kun on vaihtanut kakkoselle, silti tahtoo laittaa sen kolmosen = kiihdytyksestä ei tuu mitään.
Mut sit taas jos lähtee pienemmällä kaasulla liikkeelle, laatikko lähtee kakkosella niinku kuuluukin ja vaihtaa kolmoselle normaalisti vaikka kiihdyttäiskin lujempaa.
Mitä yritetty: 2-3 luistoon vaikuttava jousisarja vaihdettu, kun tuppas kevyellä kaasulla luistamaankin se väli, öljyt on hyvät eikä entisetkään pahat ollu ku 20tkm sitten vaihdoin. Vaijeria säädelty ilman vaikutuksia, paineita myös.

Seuraavaks meinasin kokeilla käännellä tätä ruuvia, onko kukaan koskaan säädellyt? http://www.w124performance.com/docs/mb/ ... t_RPM2.pdf
Tuosta ruuvista tuossa lisää, sivu 64: http://www.w124performance.com/docs/mb/ ... repair.pdf
Ideoita, kiitos!