Vauhtipyörä ja SRE 765 asetelma luvattiin saapuvaksi viimeviikon aikana, tänään sitten soittelin että miksihän ei ole saapunut?
Tyyppi sanoi että he eivät ole VIELÄ saaneet materiaalia mistä tehdä se!!

Kysyin että miksi et ole voinut aiemmin informoida että teillä ei he*vetti ole edes materiaalia mistä tehdä tavaraa?
Ei ollu kuulemma muistanu, jännä homma että ei ole muistunut mieleen vaikka olen useampaan kertaan soitellut ja kysellyt missä mennään?
Tilasin siis limpun kuukausi sitten jolloin toimitusajaksi sanottiin max. kolme viikkoa ja toissaviikolla kun soitin niin sanoivat että loppuviikosta sorvataan ja seuraavan viikon aikana lupasivat olevan minulla käsissä, nyt sitten lupasivat että ensiviikon lopuksi saadaan pyörä minulle

Kyllä v*tuttaa kun olen kuukauden odottanut turhaa eikä oikein enään kannata muualtakaan tilata, kiirekkin alkaa pikkuhiljaa painamaan kun auto on saatava ajoon ennen lumia ja se on nimenomaan tuosta kiinni

Täytyy sanoa että race alalla menee ilmeisen hyvin kun neljän eri firman kokemuksella asiakkaille voi olla ylimielinen, olla vastailematta kyselyihin, pyyhkiä sovituilla aikatauluilla pe*settä yms.
Voihan v*ttu sanon minä tässä vaiheessa, aikaa kun piti olla reilusti ja vielä pari kuukautta päälle!