Juben w124 250d -91 OM605 ST -SÅLD-

Mersujen (ja vain Mersujen tai suoraan niihin liittyvät) korjaustarinat, -ohjeet ja muut vastaavat projektikertomukset.
Vastaa Viestiin
Avatar
Jube
Tuningspesialisti
Tuningspesialisti
Viestit: 6771
Liittynyt: Ti 27.01.2004 15:23

Re: Juben w124 250d -91 -Goes OM605 turbo-

Viesti Kirjoittaja Jube »

Noniin, meinhän se v*tuiksi vielä Blingfactorynkin kanssa! :thumbdown:
Vauhtipyörä ja SRE 765 asetelma luvattiin saapuvaksi viimeviikon aikana, tänään sitten soittelin että miksihän ei ole saapunut?
Tyyppi sanoi että he eivät ole VIELÄ saaneet materiaalia mistä tehdä se!! :wtf:
Kysyin että miksi et ole voinut aiemmin informoida että teillä ei he*vetti ole edes materiaalia mistä tehdä tavaraa?
Ei ollu kuulemma muistanu, jännä homma että ei ole muistunut mieleen vaikka olen useampaan kertaan soitellut ja kysellyt missä mennään?

Tilasin siis limpun kuukausi sitten jolloin toimitusajaksi sanottiin max. kolme viikkoa ja toissaviikolla kun soitin niin sanoivat että loppuviikosta sorvataan ja seuraavan viikon aikana lupasivat olevan minulla käsissä, nyt sitten lupasivat että ensiviikon lopuksi saadaan pyörä minulle :roll:
Kyllä v*tuttaa kun olen kuukauden odottanut turhaa eikä oikein enään kannata muualtakaan tilata, kiirekkin alkaa pikkuhiljaa painamaan kun auto on saatava ajoon ennen lumia ja se on nimenomaan tuosta kiinni :|

Täytyy sanoa että race alalla menee ilmeisen hyvin kun neljän eri firman kokemuksella asiakkaille voi olla ylimielinen, olla vastailematta kyselyihin, pyyhkiä sovituilla aikatauluilla pe*settä yms.
Voihan v*ttu sanon minä tässä vaiheessa, aikaa kun piti olla reilusti ja vielä pari kuukautta päälle! :evil:
Viimeksi muokannut Jube, Ke 10.09.2014 19:01. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Näillä mennään:
Toyota Corolla 1.8 Hybrid -21
MB c124 230CE -90
MB s204 220cdi -08
BMW e39 528ia M-sport -00
Bmw e34 525i -90
BMW e30 320i cabriolet -90
Avatar
makke190
Mersumies
Mersumies
Viestit: 622
Liittynyt: Ke 20.02.2008 21:57

Re: Juben w124 250d -91 -Goes OM605 turbo-

Viesti Kirjoittaja makke190 »

Odotin jo vähän milloin tulee tämmöinen kommetti, arvasin ettei tule ajoissa :D nopeemmi tulee ku menee sinne ja sorvarin kanssa keskustelee et miten äkkiä semmosen Sais :D
W210 300TDT
W638 108D
Avatar
Jube
Tuningspesialisti
Tuningspesialisti
Viestit: 6771
Liittynyt: Ti 27.01.2004 15:23

Re: Juben w124 250d -91 -Goes OM605 turbo-

Viesti Kirjoittaja Jube »

makke190 kirjoitti:Odotin jo vähän milloin tulee tämmöinen kommetti, arvasin ettei tule ajoissa :D nopeemmi tulee ku menee sinne ja sorvarin kanssa keskustelee et miten äkkiä semmosen Sais :D
Miten v*tussa täältäkin töissäkäyvä ihminen lähtee toisellepuolen Suomea rukoilemaan jotain he*vetin vauhtipyörää?
Jos ei osata sanoa realistista aikataulua kun sitä erikseen kysytään niin on kummaa hommaa, olisi vaikka sanonut että ei ole materiaalia, eikä mielenkiintoa mutta jouluksi saattaa tulla, ehkä molempia, ehkä jompaakumpaa mutta todennäköisesti ei kumpaakaan :clap:
Näillä mennään:
Toyota Corolla 1.8 Hybrid -21
MB c124 230CE -90
MB s204 220cdi -08
BMW e39 528ia M-sport -00
Bmw e34 525i -90
BMW e30 320i cabriolet -90
Avatar
Jube
Tuningspesialisti
Tuningspesialisti
Viestit: 6771
Liittynyt: Ti 27.01.2004 15:23

Re: Juben w124 250d -91 -Goes OM605 turbo-

Viesti Kirjoittaja Jube »

Cooleri sovitettiin paikalleen siten että puskurin takana oleva palkki jätettiin alkuperäiseen muotoonsa mutta syyläriä siirrettiin 30mm taaksepäin, coolerin yläpuolelle jätettiin tila eriselle öljynlauhduttimelle mikäli sellaiselle ilmenee tarvetta:

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

Mustaa cooleriahan ei tosiaan koskaan tullut niin tehdään sitten itse eli tuo tassutetaan mataksi ja maalataan silkinhimmeän mustaksi samalla ahtoputkien, venttiilikopan ja muiden pisteosien kanssa...

Lähti w202 sarjasta vähän johtoakin poikkeen, yksinkertainen on kaunista :wink:

Kuva
Näillä mennään:
Toyota Corolla 1.8 Hybrid -21
MB c124 230CE -90
MB s204 220cdi -08
BMW e39 528ia M-sport -00
Bmw e34 525i -90
BMW e30 320i cabriolet -90
Avatar
mjiivee
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 455
Liittynyt: Ke 28.03.2012 10:17
Paikkakunta: Raisio

Re: Juben w124 250d -91 -Goes OM605 turbo-

Viesti Kirjoittaja mjiivee »

Miten olet ajatellut moottorin huohotus puolta?

Ihan mielenkiinnosta kyselen kun jotku on laittanu letkun vaan maahan asti ja toisilla on huohotussäiliö josta vaikka turbo imee tai sitte ilman turbon imemistä ja toiset vetäny pakoputkeen huohotuksen jollaki nipalla jota saa myös hevosvoimaa.comista. pakokaasuvirtaukset tekee alipaineen ni jotenki sillai toimii.
Avatar
Jube
Tuningspesialisti
Tuningspesialisti
Viestit: 6771
Liittynyt: Ti 27.01.2004 15:23

Re: Juben w124 250d -91 -Goes OM605 turbo-

Viesti Kirjoittaja Jube »

MarkusJVainio kirjoitti:Miten olet ajatellut moottorin huohotus puolta?

Ihan mielenkiinnosta kyselen kun jotku on laittanu letkun vaan maahan asti ja toisilla on huohotussäiliö josta vaikka turbo imee tai sitte ilman turbon imemistä ja toiset vetäny pakoputkeen huohotuksen jollaki nipalla jota saa myös hevosvoimaa.comista. pakokaasuvirtaukset tekee alipaineen ni jotenki sillai toimii.
Eipä tosiaankaan tässä autossa vedetä puutarhaletkulla maahan kuten yleensä :thumbdown:
En tiedä olenko topicissa maininnut mutta ostin jo ajat sitten alumiinisen keräys säiliön jota ei asenneta huohotuslinjan väliin vaan siihen ainoastaan tulee hohotusputki ja höyryt menee sitten filtterin kautta kartanolle!

Se vaan on näissä hommissa fakta halusi tai ei että minkä taakseen jätät sen edestä löydät, nuorempana (silloin Helsingin aikoina kun rekisteröidyin foorumille) tuli muutama vuosi hakattua oikein kunnolla päätä seinään ja todettua että jos ei ole resursseja tehdä kunnolla, ei kannata tehdä ollenkaan ja näillä on viimeiset 10v menty/pärjätty :thumbup:
Viimeksi muokannut Jube, Pe 12.09.2014 13:09. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Näillä mennään:
Toyota Corolla 1.8 Hybrid -21
MB c124 230CE -90
MB s204 220cdi -08
BMW e39 528ia M-sport -00
Bmw e34 525i -90
BMW e30 320i cabriolet -90
Avatar
Messerschmitt
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1370
Liittynyt: To 30.03.2006 14:04
Paikkakunta: Utajärvi / Oulu

Re: Juben w124 250d -91 -Goes OM605 turbo-

Viesti Kirjoittaja Messerschmitt »

eihän ole w202 johdot biohajoavaa mallia?
-92 w124 300D turbo-
-Toyota Carina E -92 (the old reliable)
-Chevrolet Corvette 1969 Stingray Convertible-
Avatar
mjiivee
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 455
Liittynyt: Ke 28.03.2012 10:17
Paikkakunta: Raisio

Re: Juben w124 250d -91 -Goes OM605 turbo-

Viesti Kirjoittaja mjiivee »

Varmasti luki jossakin että litat säiliön sinne mutten puhelimella viittinyt kelata koko topicia lävitte :D

Olis se hyvä olla itelläki joku säiliö autossa.nyt menee vaan maahan :roll:

Tarveis käydä motissa ostoksilla mutta money money money :D
Avatar
Jube
Tuningspesialisti
Tuningspesialisti
Viestit: 6771
Liittynyt: Ti 27.01.2004 15:23

Re: Juben w124 250d -91 -Goes OM605 turbo-

Viesti Kirjoittaja Jube »

Messerschmitt kirjoitti:eihän ole w202 johdot biohajoavaa mallia?
En tiedä, ei siitä jää kuin hehkujen johdot!
Muuten mennään w124 johtosarjalle jossa ei montaa lankaa ole :thumbup:

Lukeeko muuten kieppianturi nopeuden starttikehältä?
Näillä mennään:
Toyota Corolla 1.8 Hybrid -21
MB c124 230CE -90
MB s204 220cdi -08
BMW e39 528ia M-sport -00
Bmw e34 525i -90
BMW e30 320i cabriolet -90
Avatar
mjiivee
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 455
Liittynyt: Ke 28.03.2012 10:17
Paikkakunta: Raisio

Re: Juben w124 250d -91 -Goes OM605 turbo-

Viesti Kirjoittaja mjiivee »

Jube kirjoitti:
Messerschmitt kirjoitti:eihän ole w202 johdot biohajoavaa mallia?
En tiedä, ei siitä jää kuin hehkujen johdot!
Muuten mennään w124 johtosarjalle jossa ei montaa lankaa ole :thumbup:

Lukeeko muuten kieppianturi nopeuden starttikehältä?

Lukee starttikehältä ja mulla on alkuperänen tunnistin siihen jos tarviit. Siinä on lohkossa startin kolon kohtaa paikka.
Avatar
Jube
Tuningspesialisti
Tuningspesialisti
Viestit: 6771
Liittynyt: Ti 27.01.2004 15:23

Re: Juben w124 250d -91 -Goes OM605 turbo-

Viesti Kirjoittaja Jube »

MarkusJVainio kirjoitti: Lukee starttikehältä ja mulla on alkuperänen tunnistin siihen jos tarviit. Siinä on lohkossa startin kolon kohtaa paikka.
Poraan öljypohjaan reiän ja laitan OM602 tunnistimen niin toimii ainakin varmasti alkuperäinen kierroslukumittari!
Näillä mennään:
Toyota Corolla 1.8 Hybrid -21
MB c124 230CE -90
MB s204 220cdi -08
BMW e39 528ia M-sport -00
Bmw e34 525i -90
BMW e30 320i cabriolet -90
Avatar
mjiivee
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 455
Liittynyt: Ke 28.03.2012 10:17
Paikkakunta: Raisio

Re: Juben w124 250d -91 -Goes OM605 turbo-

Viesti Kirjoittaja mjiivee »

Luulin ettei sulla ollut tunnistinta mutta varmaan parempi laittaa se alkuperänen mittarin takia.
Avatar
T-D
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 160
Liittynyt: Ma 24.09.2007 23:09
Paikkakunta: Rauma

Re: Juben w124 250d -91 -Goes OM605 turbo-

Viesti Kirjoittaja T-D »

Jube kirjoitti:
MarkusJVainio kirjoitti: Lukee starttikehältä ja mulla on alkuperänen tunnistin siihen jos tarviit. Siinä on lohkossa startin kolon kohtaa paikka.
Poraan öljypohjaan reiän ja laitan OM602 tunnistimen niin toimii ainakin varmasti alkuperäinen kierroslukumittari!
Miksi ö-pohjaan reikä? Se 602 anturi sopii tuohon lohkoonkin.
Sultzi
Mersumies
Mersumies
Viestit: 858
Liittynyt: Su 15.06.2008 14:04
Paikkakunta: Hämeenlinna
Viesti:

Re: Juben w124 250d -91 -Goes OM605 turbo-

Viesti Kirjoittaja Sultzi »

Itelläkin oli hieman ongelmaa blingfactoryn kanssa, tuntu olevan vaikeeta tehdä kytkinlevyn keskiöihin laatikkoon sopiva booriosa, vaikka oli vakio levystä laikattu boori osa jonka jälkeen oli vielä kytkinakselista laikattu boorin pätkä mallina.. Kolmannella kerralla taisivat vasta onnistua niin että olin tyytyväinen, kyseessä siis 3levynen quarteri. :roll: Ja täytyy muistaa että heillä oli jo alun alkaenkin kyseinen boorimalli valmiina lueteltuna :lol:
Käyttis: W210 E55 AMG -00
Avatar
Jube
Tuningspesialisti
Tuningspesialisti
Viestit: 6771
Liittynyt: Ti 27.01.2004 15:23

Re: Juben w124 250d -91 -Goes OM605 turbo-

Viesti Kirjoittaja Jube »

T-D kirjoitti:
Jube kirjoitti:
MarkusJVainio kirjoitti: Lukee starttikehältä ja mulla on alkuperänen tunnistin siihen jos tarviit. Siinä on lohkossa startin kolon kohtaa paikka.
Poraan öljypohjaan reiän ja laitan OM602 tunnistimen niin toimii ainakin varmasti alkuperäinen kierroslukumittari!
Miksi ö-pohjaan reikä? Se 602 anturi sopii tuohon lohkoonkin.
Ai, no ei tietenkään sitten jos sopii ja toimii siinä paikassa!
Näillä mennään:
Toyota Corolla 1.8 Hybrid -21
MB c124 230CE -90
MB s204 220cdi -08
BMW e39 528ia M-sport -00
Bmw e34 525i -90
BMW e30 320i cabriolet -90
xr
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1225
Liittynyt: Ti 06.07.2004 01:08
Paikkakunta: Eteläpohjanmaa

Re: Juben w124 250d -91 -Goes OM605 turbo-

Viesti Kirjoittaja xr »

Jube kirjoitti:
T-D kirjoitti:
Jube kirjoitti:
MarkusJVainio kirjoitti: Lukee starttikehältä ja mulla on alkuperänen tunnistin siihen jos tarviit. Siinä on lohkossa startin kolon kohtaa paikka.
Poraan öljypohjaan reiän ja laitan OM602 tunnistimen niin toimii ainakin varmasti alkuperäinen kierroslukumittari!
Miksi ö-pohjaan reikä? Se 602 anturi sopii tuohon lohkoonkin.
Ai, no ei tietenkään sitten jos sopii ja toimii siinä paikassa!
olisin siinä uskossa että lohkossa ollessaan ei osu hammaskehälle
Avatar
makke190
Mersumies
Mersumies
Viestit: 622
Liittynyt: Ke 20.02.2008 21:57

Re: Juben w124 250d -91 -Goes OM605 turbo-

Viesti Kirjoittaja makke190 »

Se 602 anturi sopii vaa sinne öljypohjaan.
W210 300TDT
W638 108D
Sultzi
Mersumies
Mersumies
Viestit: 858
Liittynyt: Su 15.06.2008 14:04
Paikkakunta: Hämeenlinna
Viesti:

Re: Juben w124 250d -91 -Goes OM605 turbo-

Viesti Kirjoittaja Sultzi »

Lohkossa oleva lukee eri hampaita, joita on ainakin 606:ssa 6, eli 605 varmaan sitten 5? Se orkkis anturi lukee tosiaan niitä hammaskehän hampaita joita +100 kpl.. Eli reikää vaan öljypohjaan :)
Käyttis: W210 E55 AMG -00
Avatar
Jube
Tuningspesialisti
Tuningspesialisti
Viestit: 6771
Liittynyt: Ti 27.01.2004 15:23

Re: Juben w124 250d -91 -Goes OM605 turbo-

Viesti Kirjoittaja Jube »

Pakosarja, pakopesä, downpipe ja pikkunippelit pinnoitettuna:

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

Suosittelen kyllä kaikille jotka haluavat osat siistin näköisiksi, pinnoite maksoi alle 90€ :thumbup:
Näillä mennään:
Toyota Corolla 1.8 Hybrid -21
MB c124 230CE -90
MB s204 220cdi -08
BMW e39 528ia M-sport -00
Bmw e34 525i -90
BMW e30 320i cabriolet -90
Avatar
Jukki
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 102
Liittynyt: Su 27.06.2004 18:25
Paikkakunta: Sastamala

Re: Juben w124 250d -91 -Goes OM605 turbo-

Viesti Kirjoittaja Jukki »

Milläs aineella pinnotit? Itte teit vissiin? Hienoa jälkeä! :!:
Käyttiis: W124 300DT -89
Projekti: S124 om606 4Matic -89
Avatar
Jube
Tuningspesialisti
Tuningspesialisti
Viestit: 6771
Liittynyt: Ti 27.01.2004 15:23

Re: Juben w124 250d -91 -Goes OM605 turbo-

Viesti Kirjoittaja Jube »

Jukki kirjoitti:Milläs aineella pinnotit? Itte teit vissiin? Hienoa jälkeä! :!:
Marteliuksen keraamisella pinnoitteella, ihan tavallisella 30€ pikku ruiskulla pintaan :thumbup:
250ml riitti ja jäikin vielä vähän, mitä olette mieltä kannattaako ahtimen kompurakotelo pinnoittaa mustaksi?
Näillä mennään:
Toyota Corolla 1.8 Hybrid -21
MB c124 230CE -90
MB s204 220cdi -08
BMW e39 528ia M-sport -00
Bmw e34 525i -90
BMW e30 320i cabriolet -90
Avatar
johani
Mersumies
Mersumies
Viestit: 895
Liittynyt: Pe 23.09.2011 00:15
Paikkakunta: Klaukkala

Re: Juben w124 250d -91 -Goes OM605 turbo-

Viesti Kirjoittaja johani »

Mikäli ahtoputket tulee mustaksi niin sitte, mikäli ei niin ei. mielestäni ois siisti näin että pakopuolen osat mustana ja ilmapuolen sitte alumiinin värissä harmaana :) 8)
Avatar
Jube
Tuningspesialisti
Tuningspesialisti
Viestit: 6771
Liittynyt: Ti 27.01.2004 15:23

Re: Juben w124 250d -91 -Goes OM605 turbo-

Viesti Kirjoittaja Jube »

johani kirjoitti:Mikäli ahtoputket tulee mustaksi niin sitte, mikäli ei niin ei. mielestäni ois siisti näin että pakopuolen osat mustana ja ilmapuolen sitte alumiinin värissä harmaana :) 8)
Mustat ahtoputket tulee samoin kuin kaikki ahtopuolen silikoni osat!
Ahtoputkisto toteutetaan siten että silikoni osia ja liitoksia yleensäkkin tulee niin vähän kuin mahdollista eli ahtimen päähän 2,5" joustojatko, coolerin päihin 3" --> 2,5" supistajat, imusarjan päähän 2,5" 135' kulma sekä tietysti ilmanputsarin ja ahtimen väliin 4" pitkä 90' kulma...

Tässä vielä muutama kuva coolerin sovituksesta:

Kuva

Kuva

Kuva

Yllättävän vähän keulassa on tilaa coolerille levyes ja syvyys suunnassa, ainoa paikka missä auton alkuperäisiä rakenteita jouduttiin kevyesti muuttamaan eli siihen päämäärään ei päästy että mitään ei muokata :|
Näillä mennään:
Toyota Corolla 1.8 Hybrid -21
MB c124 230CE -90
MB s204 220cdi -08
BMW e39 528ia M-sport -00
Bmw e34 525i -90
BMW e30 320i cabriolet -90
Avatar
Jube
Tuningspesialisti
Tuningspesialisti
Viestit: 6771
Liittynyt: Ti 27.01.2004 15:23

Re: Juben w124 250d -91 -Goes OM605 turbo-

Viesti Kirjoittaja Jube »

Nyt sai kompurakotelo ja ahtimen runko pinnoitteet päälle:

Kuva

Kuva

Kuva

Cooleri maalattu Termalilla:

Kuva

Ilmaputsarikin tuli kun tilasi Mamasanilta, EKG racing on vissiin joku konkurssiin? mennyt haamuyritys :thumbdown:
Aika jämerän kokoinen tötterö, pitäisi ilman kulkea :wtf:

Kuva

Nyt on syylärin/coolerin "alapalkki" täysin valmis, eikö tuo näytä aika lähelle siltä että olisi voinut tuollainen olla alunperinkin?

Kuva

Kuva
Näillä mennään:
Toyota Corolla 1.8 Hybrid -21
MB c124 230CE -90
MB s204 220cdi -08
BMW e39 528ia M-sport -00
Bmw e34 525i -90
BMW e30 320i cabriolet -90
Avatar
Jube
Tuningspesialisti
Tuningspesialisti
Viestit: 6771
Liittynyt: Ti 27.01.2004 15:23

Re: Juben w124 250d -91 -Goes OM605 turbo-

Viesti Kirjoittaja Jube »

Vauhtipyörä tuli viimeinkin MUTTA eihän siinä starttikehää ole, eikä silmälaakeria (lähetin heille uuden silmälaakerin joka oli puhe laittaa paikoilleen), eikä mallivauhtipyörääkään palautettu eli toisinsanoen tuolla pyörällä ei tee tällähetkellä mitään :thumbdown: :thumbdown:
Kuva2

Asetelma ja levy sentään vaikuttaa sopivilta:
Kuva

Kuva

Hukkaportti tottakai oli jo uutena pa*kana ja tuollaista silikoni o-rengasta ei näiltä kulmilta saa, kyllä meinaa vastustaa senverran että alkaa jo v*tuttaa koko homma ja varsinkin kun kaikki vastustaminen johtuu vain ja ainoastaan muiden huolimattomuudesta/välinpitämättömyydestä :|

Kuva
Näillä mennään:
Toyota Corolla 1.8 Hybrid -21
MB c124 230CE -90
MB s204 220cdi -08
BMW e39 528ia M-sport -00
Bmw e34 525i -90
BMW e30 320i cabriolet -90
Avatar
Choke
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 317
Liittynyt: Ti 12.02.2013 18:57
Paikkakunta: Turku

Re: Juben w124 250d -91 -Goes OM605 turbo-

Viesti Kirjoittaja Choke »

No voi helvata :problem: Ei muuta ku omiaan takasin perimään, eihä tuollane peli vetele. Älä masennu ihan täysin :arrow: leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä. Ettei pääse iskee sellane "masennus ja projektina myyntiin vaihe" :lol:

Ollut mukava seurata tätä projektia, eli jatka samaan malliin vaan vastustuksista huolimatta!
-Kun tekee itse, ei voi kun itseään syyttää-
Avatar
T-D
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 160
Liittynyt: Ma 24.09.2007 23:09
Paikkakunta: Rauma

Re: Juben w124 250d -91 -Goes OM605 turbo-

Viesti Kirjoittaja T-D »

Komppaan chokea. Ei muuta kun reklamaatiota perään ja jatkat rakentelua samaan malliin ni hyvä tulee. Käytitkö jo vaakalla vauhtiksen? Onko jotakin ohjuria tms tuolle asetelmalle? Meinaan vaan että jäis paketti tasapainoon.
Avatar
Jube
Tuningspesialisti
Tuningspesialisti
Viestit: 6771
Liittynyt: Ti 27.01.2004 15:23

Re: Juben w124 250d -91 -Goes OM605 turbo-

Viesti Kirjoittaja Jube »

Juu en minä tätä toki ole myymässä mutta alkaa ihan oikeasti jo v*tuttaa yritysten välinpitämättömyys ja hälläväliä asenne, jokainen on varmasti huomannut että itse olen aika tarkka ja säntillinen :wink:
Tänään kun soitin Blingfactorylle niin oikein itseäkin hävettää kun tosi sanottua isolla fontilla miten asiat on, minullakaan ei hermo helposti pala mutta nyt paloi totaalisesti :oops:
Huomenna sieltä vielä kaveri soittaa niin neuvotellaan verenpaineen tasaannuttua miten toimitaan starttikehän yms. kanssa, asiakaspalvelu on kuitenkin Blingfactorylla ollut kokoajan todella hyvää eli toivonmukaan sopimukseen päästään :roll:

Miten se viivästys alennus pykälä menikään tällaisissa tapauksissa, 10% se muistaakseni oli mutta per alkava viikko vai kuukausi?
En todellakaan olisi vailla mitään jos olisin viimeinkin saanut sen mitä luvattiin mutta kun pe*seily jatkuu edelleen niin joutuu myös itse pitämään oikeuksistaan kiinni, valitettavaa mutta näin se vaan nyt meni :|
T-D kirjoitti:Käytitkö jo vaakalla vauhtiksen? Onko jotakin ohjuria tms tuolle asetelmalle? Meinaan vaan että jäis paketti tasapainoon.
Vajaa 9kg painaa vauhtis ja ohjuritapit asetelmalle tuli mukana, eivät vaan sattuneet kuvaan!
Näillä mennään:
Toyota Corolla 1.8 Hybrid -21
MB c124 230CE -90
MB s204 220cdi -08
BMW e39 528ia M-sport -00
Bmw e34 525i -90
BMW e30 320i cabriolet -90
Avatar
Jube
Tuningspesialisti
Tuningspesialisti
Viestit: 6771
Liittynyt: Ti 27.01.2004 15:23

Re: Juben w124 250d -91 -Goes OM605 turbo-

Viesti Kirjoittaja Jube »

Vanha vauhtipyörä ja silmälaakeri on lähtenyt tänään tännepäin ja hukkaportin myyjä hakee/lähettää uuden o-renkaan myös tänään joten ensiviikolla olisi saumoja saada savut ulos :thumbup:
Projektihan ei silti valmis ole koska voimansiirto ja alusta puuttuu edelleen, kahdesta purkuautoa oli reilun viikon sisään kaupat sovittuna mutta toinen meni alta kun en päässyt heti hakemaan ja toiseen olikin vaihdettu tavallinen 5v laatikko ZF:n tilalle (Onneksi kävi aivan sattumalta ilmi ennen hakureissua) :|
Näillä mennään:
Toyota Corolla 1.8 Hybrid -21
MB c124 230CE -90
MB s204 220cdi -08
BMW e39 528ia M-sport -00
Bmw e34 525i -90
BMW e30 320i cabriolet -90
Avatar
Jube
Tuningspesialisti
Tuningspesialisti
Viestit: 6771
Liittynyt: Ti 27.01.2004 15:23

Re: Juben w124 250d -91 -Goes OM605 turbo-

Viesti Kirjoittaja Jube »

Tänään sai öljypohja ja muutama muu pisteosa "mörkömaalia" ja vauhtipyörä starttikehän!
Kaveri oli kääntänyt starttikehän toisinpäin koska hampaiden reunoissa oli kulumaa, mahtaakohan anturi lukea nyt kierroslukua kun kehä on "väärinpäin"?

Kuva

Kuva

Kuva

Ja tosiaan, eilen kirjoittelin v*tutuksissani aivan mitä sattuu vauhtipylrän painosta, se ei todellakaan ole vajava 9kg vaan 6,5-6,7kg puntarista riippuen eli aika kevyt on :wink:
Mahtaa tulla 8mm pumpun kanssa aika kierrosherkkä kampe, innolla odottelen ensisavuja :thumbup:
Näillä mennään:
Toyota Corolla 1.8 Hybrid -21
MB c124 230CE -90
MB s204 220cdi -08
BMW e39 528ia M-sport -00
Bmw e34 525i -90
BMW e30 320i cabriolet -90
Vastaa Viestiin