


Kiitos, hyvä jos muitakin mielyttää-Yamatec- kirjoitti:![]()
![]()
NICEE!!! Täältä 5/5pistettä
Kiitos!, tosiaan kortin saan ensi kesäkuussa, onpahan ainakin auto, jolla kehtaa autoura alottaataateli kirjoitti:Kunnon kiihdytysauto takaapäin!![]()
Ja tarvii hattua nostaa kuin lyhyessä ajassa oot saanu aikaseks vaikka sulla ei oo mitään kiirettä vielä
![]()
Kiitos! Aika huono lähtökohta lähteä piristelemään 1.8l moottoria. Itselle kyllä riittää hyvin noinkin, eiköhän tällä kummiskin olla enemmän poikittain montuissa ja hidastetöyssyissä, kun kovaa ajetaRyygeri kirjoitti:Komee kiesi!
No nyt kun sulla jäi noin paljon aikaa ja homma tuntuu olevan hyppysissä. Niin miten olis pientä piristystä konepuolelle...
Jotain klassista... ei ahdinta vaan, piristys ajalta ennen turboja.
Kaikkia ei aina voi mielyttää, tuskin on olemassakaan autoa, jolle ei olisi joku narisemassaExami kirjoitti:Vanteet, takavalot / kylkivilkut / etuvilkut ei kuulusarjaan.. pistää pahasti silmään..
Mut kaipa se siitä, Muuten ulkoisesti komea kampe.
Sisusta puottaa autoa vielä jonkin verran, tällä korkeudella mennään katsastukseen ensi kevänää, jonka jälkeen hierotaan alemmas, jos vielä tökkii silmäänjuu-zo kirjoitti:Hyvältä näyttää. Alemmas varmaan saat vielä leivottua sitä. Takapää tuntuu vieläkin olevan jonkin verran pystyssä. Kylkivilkut porkkanoiksi, perästä tähti kromiseksi ja takavaloille jotain niin sitten olisi 5/5.
Täytyy miettiäRyygeri kirjoitti:Mitä näitä nyt oli. "kireempää nokaa" virtaavampaa imu ja pakosarjaa/putkistoa, kannen avarrusta, parannusta pensan saantiin.
Nykyisten ST-dieselien ja megaruuttien aikakaudella tuntuu jo niin kovin kaukaiseltakun ahtimella sen lisäilman antaminen on niin "helppoa"
Onhan 1,8 nyt jo aika iso moottori. Vertaa esimerkiksi VAG-miehien 1,3 mottoreihin.
Tuolla vanne/rengasyhdistelmällä ei tule menemään katsastuksesta läpi. Tai ei ainakaan sais mennä kun kerran ei oo laillinen. Ekassa reipasvauhtisessa kaarteenotossa rengas pullahtaa vanteelta pois, toivottavasti syyttömät ei kärsi.tenava92 kirjoitti:tällä korkeudella mennään katsastukseen ensi kevänää, jonka jälkeen hierotaan alemmas, jos vielä tökkii silmäänItseni mielestä musta merkki natsaa hyvin takavalojen kanssa, joten ne saa jäädä, kylkivilkut saattas kyllä olla komiat porkkanoinakin
Tuolla korkeudella mennään katsastuksen, ei tietenkään noilla vanteilla.. ajavathan ne ihmiset ylinopeuttakin, vaikka tietävät sen olevan laitonta.Havis kirjoitti:Tuolla vanne/rengasyhdistelmällä ei tule menemään katsastuksesta läpi. Tai ei ainakaan sais mennä kun kerran ei oo laillinen. Ekassa reipasvauhtisessa kaarteenotossa rengas pullahtaa vanteelta pois, toivottavasti syyttömät ei kärsi.tenava92 kirjoitti:tällä korkeudella mennään katsastukseen ensi kevänää, jonka jälkeen hierotaan alemmas, jos vielä tökkii silmäänItseni mielestä musta merkki natsaa hyvin takavalojen kanssa, joten ne saa jäädä, kylkivilkut saattas kyllä olla komiat porkkanoinakin
Juu, ja itselleen toki saa rakentaa ihan mitä haluaa, kunha ei tuo muun liikenteen sekaan kaikenmaailman pommeja.
Juurikin noin, jotkut täällä on vaan jumittuneet siihen pullakumi maailmaan, käännät ratista niin auto tottelee vasta parin sekan jälkeen, sekö se on sitten paras ajo-ominaisuuden kannalta, vakio jousi/iskari setistä puhumattakaan, muistuttaa enemmänkin lasten pomppulinnaaRyygeri kirjoitti:Havis, Empä ole kuullut että venykumi olisi tippunut vanteelta. Niitä on meinaan todella paljon liikenteessä.
Luulisi että foorumit tulvisivat kuvia ja itkuvirsiä rikkoutuneista 3tonnin merkkivanteista.
Sitten on vielä rattijuopot ja oikeasti pommit autot (kanaverkolla paikkaillut), joihin hämärät jopparit saavat ihmeenkaupalla leimat joka vuosi.
Jos pelottaa niin ei kannata liikenteeseen lähteä.
Tietenkin, ja myös päissään, huumeissa, rekisteröimättömillä ja katsastamattomilla autoilla jne jne. Mikäs maailman ihme tuo nyt on. Monenlaista on menijää, onneks kaikki kohdalle osuneet on saatu väistettyä, toistaiseksi. Kiitos ensiluokkaisten ajo-ominaisuuksien ja laillisten renkaidentenava92 kirjoitti:ajavathan ne ihmiset ylinopeuttakin, vaikka tietävät sen olevan laitonta.
Kumma kun tämä karvanoppa-lippahattu-gynther amis sukupolvi aina löytää sen pullakumin jostain. Mikä se on, joku jälkiruoka?tenava92 kirjoitti:Juurikin noin, jotkut täällä on vaan jumittuneet siihen pullakumi maailmaan, käännät ratista niin auto tottelee vasta parin sekan jälkeen, sekö se on sitten paras ajo-ominaisuuden kannalta, vakio jousi/iskari setistä puhumattakaan, muistuttaa enemmänkin lasten pomppulinnaaRyygeri kirjoitti:Havis, Empä ole kuullut että venykumi olisi tippunut vanteelta. Niitä on meinaan todella paljon liikenteessä.
Luulisi että foorumit tulvisivat kuvia ja itkuvirsiä rikkoutuneista 3tonnin merkkivanteista.
Sitten on vielä rattijuopot ja oikeasti pommit autot (kanaverkolla paikkaillut), joihin hämärät jopparit saavat ihmeenkaupalla leimat joka vuosi.
Hyvä että tiedostat tämän pointin.tenava92 kirjoitti: Jos pelottaa niin ei kannata liikenteeseen lähteä.
No kukas se nyt ilkeis omia mokiaan julkisesti täällä alkaa levittämään, hävettäähän se. Korjataan lommot ja vanteet illanhämärässä tallin nurkissa ihan hissun kissunRyygeri kirjoitti:Havis, Empä ole kuullut että venykumi olisi tippunut vanteelta. Niitä on meinaan todella paljon liikenteessä.
Luulisi että foorumit tulvisivat kuvia ja itkuvirsiä rikkoutuneista 3tonnin merkkivanteista.
Päivän piristysRyygeri kirjoitti:Pullakumi... Tunnusomaista pullakumille on että vannetta saa etsiä jostain kumin sisältä. Vähä niinkuin tukevamman neidin maha tarttee työntää sivuun löytääkseen herkun. Korkeanprofiilin rengas, 55 ja ylöspäin. Perua ajalta jolloin ei osattu tehdä yli 15 tuumaisia vanteita saatika tarpeeksi jäykkiä runkoja renkaisiin, lisäksi tiet olivat pääosin sorateitä jolloin joustavasta renkaasta saatiin pitoetua.
Katsoppas nykypäivän WRC-autojen renkaita aika matalia näyttäisi olevan. http://www.ausmotive.com/pics/2012/VW-Polo-R-WRC-01.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
Mikäs sen estää?tenava92 kirjoitti:Haviksen pointti on tullu moneen kertaan selväksi, eihän sulle voi edes vastata, kun menet muokkaamaan entisiä kommenttejasi.
Eikös palautteiden anto ole foorumin tarkoitus? Kaikki ei kai tartte olla päätä taputtavaa kehua jos siihen ei ole syytä?tenava92 kirjoitti:voisitko jättää topic:ni rauhaan.
Miks ihmeessä? Onko foorumin sääntöjä jotenkin rikottu?tenava92 kirjoitti:Ylläpitokin voisi puuttua tähän.
Tuo näyttää oikein hyvältä rengas/vanne yhdistelmältä, tuommosiahan ne nykyään autoissa tuppaa olemaan.Ryygeri kirjoitti:Katsoppas nykypäivän WRC-autojen renkaita aika matalia näyttäisi olevan. http://www.ausmotive.com/pics/2012/VW-Polo-R-WRC-01.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
Joo kaikillahan on tallin nurkassa maalausuuni, rengaskoneet, tasapainotuskoneet ja tarvittavat oikomisvälineet vanteita varten.Havis kirjoitti:No kukas se nyt ilkeis omia mokiaan julkisesti täällä alkaa levittämään, hävettäähän se. Korjataan lommot ja vanteet illanhämärässä tallin nurkissa ihan hissun kissunRyygeri kirjoitti:Havis, Empä ole kuullut että venykumi olisi tippunut vanteelta. Niitä on meinaan todella paljon liikenteessä.
Luulisi että foorumit tulvisivat kuvia ja itkuvirsiä rikkoutuneista 3tonnin merkkivanteista.Tai jospa ne ajaa ku kukkahattu mummot, oisko siinä se syy, tai sitte ei.