AST1:n w201, w115, w124 ce

Mersujen (ja vain Mersujen tai suoraan niihin liittyvät) korjaustarinat, -ohjeet ja muut vastaavat projektikertomukset.
Vastaa Viestiin
Avatar
tenava92
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 219
Liittynyt: To 29.05.2014 20:48
Paikkakunta: Joensuu

Re: w201 190e vm-92 projekti

Viesti Kirjoittaja tenava92 »

Takaa otin puol kiekkaa jousista pois, nyt paljon parempi. Saattaahan tää katsastuksen jälkeen tippua hieman enemmän kenttään :)

Kuva

Kuva
Avatar
tenava92
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 219
Liittynyt: To 29.05.2014 20:48
Paikkakunta: Joensuu

Re: w201 190e vm-92 projekti

Viesti Kirjoittaja tenava92 »

Jaetaanpa teillekin ilta räpsäsyt, ovela tuo väri pilvisessä säässä kun näyttää mustalta , tulee aika tiuhaan tahtii näitä kuvia, mutta ei kai niitä kuvia voi koskaan olla liikaa :lol:

Kuva

Kuva

Kuva
Avatar
-Yamatec-
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 240
Liittynyt: Ti 12.03.2013 09:19
Paikkakunta: Sastamala

Re: w201 190e vm-92 projekti

Viesti Kirjoittaja -Yamatec- »

:shock: :o :clap: NICEE!!! Täältä 5/5pistettä :thumbup:
W210 E300DT -97 Käyttis
W201 190 Om605 St-Projekti
taateli
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 74
Liittynyt: Ma 27.01.2014 22:10

Re: w201 190e vm-92 projekti

Viesti Kirjoittaja taateli »

Kunnon kiihdytysauto takaapäin! :D :thumbup: Ja tarvii hattua nostaa kuin lyhyessä ajassa oot saanu aikaseks vaikka sulla ei oo mitään kiirettä vielä :clap: :D
Avatar
tenava92
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 219
Liittynyt: To 29.05.2014 20:48
Paikkakunta: Joensuu

Re: w201 190e vm-92 projekti

Viesti Kirjoittaja tenava92 »

-Yamatec- kirjoitti::shock: :o :clap: NICEE!!! Täältä 5/5pistettä :thumbup:
Kiitos, hyvä jos muitakin mielyttää :wink:
Avatar
tenava92
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 219
Liittynyt: To 29.05.2014 20:48
Paikkakunta: Joensuu

Re: w201 190e vm-92 projekti

Viesti Kirjoittaja tenava92 »

taateli kirjoitti:Kunnon kiihdytysauto takaapäin! :D :thumbup: Ja tarvii hattua nostaa kuin lyhyessä ajassa oot saanu aikaseks vaikka sulla ei oo mitään kiirettä vielä :clap: :D
Kiitos!, tosiaan kortin saan ensi kesäkuussa, onpahan ainakin auto, jolla kehtaa autoura alottaa :)
Ryygeri
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 85
Liittynyt: Ti 18.06.2013 23:41

Re: w201 190e vm-92 projekti

Viesti Kirjoittaja Ryygeri »

Komee kiesi!
No nyt kun sulla jäi noin paljon aikaa ja homma tuntuu olevan hyppysissä. Niin miten olis pientä piristystä konepuolelle...
Jotain klassista... ei ahdinta vaan, piristys ajalta ennen turboja.
Oppirahat on maksettava.
Exami
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 137
Liittynyt: Ma 04.03.2013 08:24

Re: w201 190e vm-92 projekti

Viesti Kirjoittaja Exami »

Vanteet, takavalot / kylkivilkut / etuvilkut ei kuulusarjaan.. pistää pahasti silmään..

Mut kaipa se siitä, Muuten ulkoisesti komea kampe.
W201 - 1/4 Mile: 9.83 @ 238kmh
W108 - "Low"Rider
Avatar
tenava92
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 219
Liittynyt: To 29.05.2014 20:48
Paikkakunta: Joensuu

Re: w201 190e vm-92 projekti

Viesti Kirjoittaja tenava92 »

Ryygeri kirjoitti:Komee kiesi!
No nyt kun sulla jäi noin paljon aikaa ja homma tuntuu olevan hyppysissä. Niin miten olis pientä piristystä konepuolelle...
Jotain klassista... ei ahdinta vaan, piristys ajalta ennen turboja.
Kiitos! Aika huono lähtökohta lähteä piristelemään 1.8l moottoria. Itselle kyllä riittää hyvin noinkin, eiköhän tällä kummiskin olla enemmän poikittain montuissa ja hidastetöyssyissä, kun kovaa ajeta :) Itsellä ei oo mitään kokemusta auton virittelystä, joten voittehan työ heittää ideoita miten tuota sais vähän pirteämmäks, ilman että kone leviää :lol:
Avatar
juu-zo
Mersumies
Mersumies
Viestit: 785
Liittynyt: Ke 14.05.2008 09:27
Paikkakunta: Mäntsälä

Re: w201 190e vm-92 projekti

Viesti Kirjoittaja juu-zo »

Hyvältä näyttää. Alemmas varmaan saat vielä leivottua sitä. Takapää tuntuu vieläkin olevan jonkin verran pystyssä. Kylkivilkut porkkanoiksi, perästä tähti kromiseksi ja takavaloille jotain niin sitten olisi 5/5.
W213 E300de 4matic -20
Ex. W204 C180 Cdi -12
Ex. W202 C220 Cdi -99
Ex. MB 190E 1.8 -92

Respect is not given it is taken!
Avatar
tenava92
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 219
Liittynyt: To 29.05.2014 20:48
Paikkakunta: Joensuu

Re: w201 190e vm-92 projekti

Viesti Kirjoittaja tenava92 »

Exami kirjoitti:Vanteet, takavalot / kylkivilkut / etuvilkut ei kuulusarjaan.. pistää pahasti silmään..

Mut kaipa se siitä, Muuten ulkoisesti komea kampe.
Kaikkia ei aina voi mielyttää, tuskin on olemassakaan autoa, jolle ei olisi joku narisemassa :D Pääasia, että itse tykkään :wink:
Avatar
tenava92
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 219
Liittynyt: To 29.05.2014 20:48
Paikkakunta: Joensuu

Re: w201 190e vm-92 projekti

Viesti Kirjoittaja tenava92 »

juu-zo kirjoitti:Hyvältä näyttää. Alemmas varmaan saat vielä leivottua sitä. Takapää tuntuu vieläkin olevan jonkin verran pystyssä. Kylkivilkut porkkanoiksi, perästä tähti kromiseksi ja takavaloille jotain niin sitten olisi 5/5.
Sisusta puottaa autoa vielä jonkin verran, tällä korkeudella mennään katsastukseen ensi kevänää, jonka jälkeen hierotaan alemmas, jos vielä tökkii silmään :) Itseni mielestä musta merkki natsaa hyvin takavalojen kanssa, joten ne saa jäädä, kylkivilkut saattas kyllä olla komiat porkkanoinakin :)
Ryygeri
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 85
Liittynyt: Ti 18.06.2013 23:41

Re: w201 190e vm-92 projekti

Viesti Kirjoittaja Ryygeri »

Mitä näitä nyt oli. "kireempää nokaa" virtaavampaa imu ja pakosarjaa/putkistoa, kannen avarrusta, parannusta pensan saantiin.

Nykyisten ST-dieselien ja megaruuttien aikakaudella tuntuu jo niin kovin kaukaiselta :) kun ahtimella sen lisäilman antaminen on niin "helppoa"

Onhan 1,8 nyt jo aika iso moottori. Vertaa esimerkiksi VAG-miehien 1,3 mottoreihin.
Oppirahat on maksettava.
Avatar
tenava92
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 219
Liittynyt: To 29.05.2014 20:48
Paikkakunta: Joensuu

Re: w201 190e vm-92 projekti

Viesti Kirjoittaja tenava92 »

Ryygeri kirjoitti:Mitä näitä nyt oli. "kireempää nokaa" virtaavampaa imu ja pakosarjaa/putkistoa, kannen avarrusta, parannusta pensan saantiin.

Nykyisten ST-dieselien ja megaruuttien aikakaudella tuntuu jo niin kovin kaukaiselta :) kun ahtimella sen lisäilman antaminen on niin "helppoa"

Onhan 1,8 nyt jo aika iso moottori. Vertaa esimerkiksi VAG-miehien 1,3 mottoreihin.
Täytyy miettiä :) niin no totta :)
Havis
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 87
Liittynyt: La 16.03.2013 20:31

Re: w201 190e vm-92 projekti

Viesti Kirjoittaja Havis »

tenava92 kirjoitti:tällä korkeudella mennään katsastukseen ensi kevänää, jonka jälkeen hierotaan alemmas, jos vielä tökkii silmään :) Itseni mielestä musta merkki natsaa hyvin takavalojen kanssa, joten ne saa jäädä, kylkivilkut saattas kyllä olla komiat porkkanoinakin :)
Tuolla vanne/rengasyhdistelmällä ei tule menemään katsastuksesta läpi. Tai ei ainakaan sais mennä kun kerran ei oo laillinen. Ekassa reipasvauhtisessa kaarteenotossa rengas pullahtaa vanteelta pois, toivottavasti syyttömät ei kärsi.

Juu, ja itselleen toki saa rakentaa ihan mitä haluaa, kunha ei tuo muun liikenteen sekaan kaikenmaailman pommeja.
Avatar
tenava92
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 219
Liittynyt: To 29.05.2014 20:48
Paikkakunta: Joensuu

Re: w201 190e vm-92 projekti

Viesti Kirjoittaja tenava92 »

Havis kirjoitti:
tenava92 kirjoitti:tällä korkeudella mennään katsastukseen ensi kevänää, jonka jälkeen hierotaan alemmas, jos vielä tökkii silmään :) Itseni mielestä musta merkki natsaa hyvin takavalojen kanssa, joten ne saa jäädä, kylkivilkut saattas kyllä olla komiat porkkanoinakin :)
Tuolla vanne/rengasyhdistelmällä ei tule menemään katsastuksesta läpi. Tai ei ainakaan sais mennä kun kerran ei oo laillinen. Ekassa reipasvauhtisessa kaarteenotossa rengas pullahtaa vanteelta pois, toivottavasti syyttömät ei kärsi.

Juu, ja itselleen toki saa rakentaa ihan mitä haluaa, kunha ei tuo muun liikenteen sekaan kaikenmaailman pommeja.
Tuolla korkeudella mennään katsastuksen, ei tietenkään noilla vanteilla.. ajavathan ne ihmiset ylinopeuttakin, vaikka tietävät sen olevan laitonta.
Ryygeri
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 85
Liittynyt: Ti 18.06.2013 23:41

Re: w201 190e vm-92 projekti

Viesti Kirjoittaja Ryygeri »

Havis, Empä ole kuullut että venykumi olisi tippunut vanteelta. Niitä on meinaan todella paljon liikenteessä.
Luulisi että foorumit tulvisivat kuvia ja itkuvirsiä rikkoutuneista 3tonnin merkkivanteista.

Sitten on vielä rattijuopot ja oikeasti pommit autot (kanaverkolla paikkaillut), joihin hämärät jopparit saavat ihmeenkaupalla leimat joka vuosi.
Jos pelottaa niin ei kannata liikenteeseen lähteä.
Oppirahat on maksettava.
Avatar
tenava92
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 219
Liittynyt: To 29.05.2014 20:48
Paikkakunta: Joensuu

Re: w201 190e vm-92 projekti

Viesti Kirjoittaja tenava92 »

Ryygeri kirjoitti:Havis, Empä ole kuullut että venykumi olisi tippunut vanteelta. Niitä on meinaan todella paljon liikenteessä.
Luulisi että foorumit tulvisivat kuvia ja itkuvirsiä rikkoutuneista 3tonnin merkkivanteista.

Sitten on vielä rattijuopot ja oikeasti pommit autot (kanaverkolla paikkaillut), joihin hämärät jopparit saavat ihmeenkaupalla leimat joka vuosi.
Jos pelottaa niin ei kannata liikenteeseen lähteä.
Juurikin noin, jotkut täällä on vaan jumittuneet siihen pullakumi maailmaan, käännät ratista niin auto tottelee vasta parin sekan jälkeen, sekö se on sitten paras ajo-ominaisuuden kannalta, vakio jousi/iskari setistä puhumattakaan, muistuttaa enemmänkin lasten pomppulinnaa :D
Havis
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 87
Liittynyt: La 16.03.2013 20:31

Re: w201 190e vm-92 projekti

Viesti Kirjoittaja Havis »

tenava92 kirjoitti:ajavathan ne ihmiset ylinopeuttakin, vaikka tietävät sen olevan laitonta.
Tietenkin, ja myös päissään, huumeissa, rekisteröimättömillä ja katsastamattomilla autoilla jne jne. Mikäs maailman ihme tuo nyt on. Monenlaista on menijää, onneks kaikki kohdalle osuneet on saatu väistettyä, toistaiseksi. Kiitos ensiluokkaisten ajo-ominaisuuksien ja laillisten renkaiden ;)
Viimeksi muokannut Havis, Ma 25.08.2014 15:23. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Havis
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 87
Liittynyt: La 16.03.2013 20:31

Re: w201 190e vm-92 projekti

Viesti Kirjoittaja Havis »

tenava92 kirjoitti:
Ryygeri kirjoitti:Havis, Empä ole kuullut että venykumi olisi tippunut vanteelta. Niitä on meinaan todella paljon liikenteessä.
Luulisi että foorumit tulvisivat kuvia ja itkuvirsiä rikkoutuneista 3tonnin merkkivanteista.

Sitten on vielä rattijuopot ja oikeasti pommit autot (kanaverkolla paikkaillut), joihin hämärät jopparit saavat ihmeenkaupalla leimat joka vuosi.
Juurikin noin, jotkut täällä on vaan jumittuneet siihen pullakumi maailmaan, käännät ratista niin auto tottelee vasta parin sekan jälkeen, sekö se on sitten paras ajo-ominaisuuden kannalta, vakio jousi/iskari setistä puhumattakaan, muistuttaa enemmänkin lasten pomppulinnaa :D
Kumma kun tämä karvanoppa-lippahattu-gynther amis sukupolvi aina löytää sen pullakumin jostain. Mikä se on, joku jälkiruoka?

Ja ajo-ominaisuuksien kanssa noilla laittomilla gynther virityksillä ei ole mitän tekemistä. Joka suhteessa hengenvaarallisemmat tekeleet verrattuna mihin tahansa lailliseen autoon tarkoitettuun rengas/vanne yhdistelmään. Jos epäilee asiaa nii aina voi tulla radalle ni verrataan tilanneta todellisissa ympäristöissä, eiköhän totuus ala selviämään.
tenava92 kirjoitti: Jos pelottaa niin ei kannata liikenteeseen lähteä.
Hyvä että tiedostat tämän pointin.
Havis
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 87
Liittynyt: La 16.03.2013 20:31

Re: w201 190e vm-92 projekti

Viesti Kirjoittaja Havis »

Ryygeri kirjoitti:Havis, Empä ole kuullut että venykumi olisi tippunut vanteelta. Niitä on meinaan todella paljon liikenteessä.
Luulisi että foorumit tulvisivat kuvia ja itkuvirsiä rikkoutuneista 3tonnin merkkivanteista.
No kukas se nyt ilkeis omia mokiaan julkisesti täällä alkaa levittämään, hävettäähän se. Korjataan lommot ja vanteet illanhämärässä tallin nurkissa ihan hissun kissun :) Tai jospa ne ajaa ku kukkahattu mummot, oisko siinä se syy, tai sitte ei.
Avatar
tenava92
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 219
Liittynyt: To 29.05.2014 20:48
Paikkakunta: Joensuu

Re: w201 190e vm-92 projekti

Viesti Kirjoittaja tenava92 »

Haviksen pointti on tullu moneen kertaan selväksi, eihän sulle voi edes vastata, kun menet muokkaamaan entisiä kommenttejasi, voisitko jättää topic:ni rauhaan. Ylläpitokin voisi puuttua tähän.
Ryygeri
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 85
Liittynyt: Ti 18.06.2013 23:41

Re: w201 190e vm-92 projekti

Viesti Kirjoittaja Ryygeri »

Pullakumi... Tunnusomaista pullakumille on että vannetta saa etsiä jostain kumin sisältä. Vähä niinkuin tukevamman neidin maha tarttee työntää sivuun löytääkseen herkun. Korkeanprofiilin rengas, 55 ja ylöspäin. Perua ajalta jolloin ei osattu tehdä yli 15 tuumaisia vanteita saatika tarpeeksi jäykkiä runkoja renkaisiin, lisäksi tiet olivat pääosin sorateitä jolloin joustavasta renkaasta saatiin pitoetua.

Katsoppas nykypäivän WRC-autojen renkaita aika matalia näyttäisi olevan. http://www.ausmotive.com/pics/2012/VW-Polo-R-WRC-01.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
Oppirahat on maksettava.
Avatar
tenava92
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 219
Liittynyt: To 29.05.2014 20:48
Paikkakunta: Joensuu

Re: w201 190e vm-92 projekti

Viesti Kirjoittaja tenava92 »

Ryygeri kirjoitti:Pullakumi... Tunnusomaista pullakumille on että vannetta saa etsiä jostain kumin sisältä. Vähä niinkuin tukevamman neidin maha tarttee työntää sivuun löytääkseen herkun. Korkeanprofiilin rengas, 55 ja ylöspäin. Perua ajalta jolloin ei osattu tehdä yli 15 tuumaisia vanteita saatika tarpeeksi jäykkiä runkoja renkaisiin, lisäksi tiet olivat pääosin sorateitä jolloin joustavasta renkaasta saatiin pitoetua.

Katsoppas nykypäivän WRC-autojen renkaita aika matalia näyttäisi olevan. http://www.ausmotive.com/pics/2012/VW-Polo-R-WRC-01.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
Päivän piristys :lol: :lol: :lol:
Havis
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 87
Liittynyt: La 16.03.2013 20:31

Re: w201 190e vm-92 projekti

Viesti Kirjoittaja Havis »

tenava92 kirjoitti:Haviksen pointti on tullu moneen kertaan selväksi, eihän sulle voi edes vastata, kun menet muokkaamaan entisiä kommenttejasi.
Mikäs sen estää?
tenava92 kirjoitti:voisitko jättää topic:ni rauhaan.
Eikös palautteiden anto ole foorumin tarkoitus? Kaikki ei kai tartte olla päätä taputtavaa kehua jos siihen ei ole syytä?
Autosi on pääosin hyvinkin siisti, mutta nykyisellään vain rälläkkälaikattu Gynther-mobiili, valitettavasti.

Vai etkö kestä negatiivista palautetta?
tenava92 kirjoitti:Ylläpitokin voisi puuttua tähän.
Miks ihmeessä? Onko foorumin sääntöjä jotenkin rikottu?
Viimeksi muokannut Havis, Ma 25.08.2014 17:06. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Havis
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 87
Liittynyt: La 16.03.2013 20:31

Re: w201 190e vm-92 projekti

Viesti Kirjoittaja Havis »

Ryygeri kirjoitti:Katsoppas nykypäivän WRC-autojen renkaita aika matalia näyttäisi olevan. http://www.ausmotive.com/pics/2012/VW-Polo-R-WRC-01.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
Tuo näyttää oikein hyvältä rengas/vanne yhdistelmältä, tuommosiahan ne nykyään autoissa tuppaa olemaan.
Avatar
EeKi
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1804
Liittynyt: Ma 26.01.2004 21:02

Re: w201 190e vm-92 projekti

Viesti Kirjoittaja EeKi »

Havis kirjoitti:
Ryygeri kirjoitti:Havis, Empä ole kuullut että venykumi olisi tippunut vanteelta. Niitä on meinaan todella paljon liikenteessä.
Luulisi että foorumit tulvisivat kuvia ja itkuvirsiä rikkoutuneista 3tonnin merkkivanteista.
No kukas se nyt ilkeis omia mokiaan julkisesti täällä alkaa levittämään, hävettäähän se. Korjataan lommot ja vanteet illanhämärässä tallin nurkissa ihan hissun kissun :) Tai jospa ne ajaa ku kukkahattu mummot, oisko siinä se syy, tai sitte ei.
Joo kaikillahan on tallin nurkassa maalausuuni, rengaskoneet, tasapainotuskoneet ja tarvittavat oikomisvälineet vanteita varten.
Valoja päälle.

Jos auton ilme ei miellytä niin ei miellytä. Mutta jotenki toi on jo naurettavaa verrata tätä autoa pommeihin mitä liikkuu liikenteessä kun on katsastuksesta menny läpi ku on naamatuttu katsuri.
Kuitenkin näyttäis että tätä vehjettä on huollettu ja uutta osaa vaiks muille jakaa.
Avatar
noroljan
Mersumies
Mersumies
Viestit: 2468
Liittynyt: Ke 04.08.2010 01:36
Paikkakunta: Päijät-Häme

Re: w201 190e vm-92 projekti

Viesti Kirjoittaja noroljan »

Auton ulkonäkö miellyttää kovasti omaa silmää. Toiset haluaa pitää auton vakiona toiset vähän tuunata, tässä tuunaus on mielestäni onnistunut. Paitsi toi rengastus ei itselle uppoa edelleenkään, mutta se onkin oma mielipiteeni.

Varoituksen sanana: Kaverilla juuri keväällä lähti tuollainen venyveny rengas vanteelta, eli kyllä se oikeastikkin saattaa olla vaarallinen. Jossain vaiheessa saattaa nuorta kaveria ruveta kiinnostamaan myös auton ajo-ominaisuudetkin :think:
W163 ML 270 CDI -02 (OM612+722.6)
W163 ML 430 -00 (M113+722.6)
C126 560 SEC -88 (M113+722.6) Projekti
W220 320 CDI -01 (OM613+722.6) Projekti
W906 Sprinter 315 CDI inva-auto (OM646+722.6)
W906 Sprinter 316 CDI Extrapitkä (OM651+722.6) Projekti
Avatar
Jerppis
Uusi tuttavuus
Uusi tuttavuus
Viestit: 3
Liittynyt: Ke 06.08.2014 03:53

Re: w201 190e vm-92 projekti

Viesti Kirjoittaja Jerppis »

Näyttää hyvältä, Räsäset ne vaan sopii tenavaan! Tuolla korkeudella saisi olla kyllä vähän leveemmät kumit, katoavat vähän kaareen. Tosin jos madallat vielä pikkuisen, niin no problem. Takavalotkaan ei oo mun mieleen, mutta itsellehän näitä tehdään. :thumbup:

Mitä venykumeihin tulee, niin en ole koskaan kuullut että rengas pullahtaisi vanteelta pois, sen takia että se olisi liian kapea vanteelle. En siis väitä etteikö näin olisi joskus käynyt. Venykumeja näkee myös yhä enemmän maailmalla pyörivissä rata-autossa, voisin kuvitella että rengas saa rasitusta radalla hieman enemmän kuin liikenteessä :wink:. Mitä laillisuuteen tulee, niin ilmeisesti Nankangilta saa varteenotettavia hyväksyntätodistuksia 0.5" leveämmälle vanteelle kun STRO:n suositus. Ei se tosin sitä muuta, että suurin osa niistä on laittomia, mutta mitään hengenvaaraa ne eivät mielestäni aiheuta.
Viimeksi muokannut Jerppis, Ti 10.05.2022 13:43. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
ardeparde
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 220
Liittynyt: Ma 13.02.2012 00:10
Paikkakunta: Rovaniemi

Re: w201 190e vm-92 projekti

Viesti Kirjoittaja ardeparde »

-
Viimeksi muokannut ardeparde, Pe 29.08.2014 12:12. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Nykyinen: w124 260E vm. -91

ex: MB s211 280cdi vm. -04
ex: MB w210 290TD vm. -96
ex: MB w124 E200 vm. -90
ex: MB w201 190D 2.5D vm. -87
ex: Audi 80 1.8s vm. -88
Vastaa Viestiin