AST1:n w201, w115, w124 ce
Re: w201 190e vm-92 projekti
NICEE!!! Täältä 5/5pistettä
W210 E300DT -97 Käyttis
W201 190 Om605 St-Projekti
W201 190 Om605 St-Projekti
Re: w201 190e vm-92 projekti
Kunnon kiihdytysauto takaapäin! Ja tarvii hattua nostaa kuin lyhyessä ajassa oot saanu aikaseks vaikka sulla ei oo mitään kiirettä vielä
Re: w201 190e vm-92 projekti
Kiitos, hyvä jos muitakin mielyttää-Yamatec- kirjoitti: NICEE!!! Täältä 5/5pistettä
Re: w201 190e vm-92 projekti
Kiitos!, tosiaan kortin saan ensi kesäkuussa, onpahan ainakin auto, jolla kehtaa autoura alottaataateli kirjoitti:Kunnon kiihdytysauto takaapäin! Ja tarvii hattua nostaa kuin lyhyessä ajassa oot saanu aikaseks vaikka sulla ei oo mitään kiirettä vielä
Re: w201 190e vm-92 projekti
Komee kiesi!
No nyt kun sulla jäi noin paljon aikaa ja homma tuntuu olevan hyppysissä. Niin miten olis pientä piristystä konepuolelle...
Jotain klassista... ei ahdinta vaan, piristys ajalta ennen turboja.
No nyt kun sulla jäi noin paljon aikaa ja homma tuntuu olevan hyppysissä. Niin miten olis pientä piristystä konepuolelle...
Jotain klassista... ei ahdinta vaan, piristys ajalta ennen turboja.
Oppirahat on maksettava.
Re: w201 190e vm-92 projekti
Vanteet, takavalot / kylkivilkut / etuvilkut ei kuulusarjaan.. pistää pahasti silmään..
Mut kaipa se siitä, Muuten ulkoisesti komea kampe.
Mut kaipa se siitä, Muuten ulkoisesti komea kampe.
W201 - 1/4 Mile: 9.83 @ 238kmh
W108 - "Low"Rider
W108 - "Low"Rider
Re: w201 190e vm-92 projekti
Kiitos! Aika huono lähtökohta lähteä piristelemään 1.8l moottoria. Itselle kyllä riittää hyvin noinkin, eiköhän tällä kummiskin olla enemmän poikittain montuissa ja hidastetöyssyissä, kun kovaa ajeta Itsellä ei oo mitään kokemusta auton virittelystä, joten voittehan työ heittää ideoita miten tuota sais vähän pirteämmäks, ilman että kone leviääRyygeri kirjoitti:Komee kiesi!
No nyt kun sulla jäi noin paljon aikaa ja homma tuntuu olevan hyppysissä. Niin miten olis pientä piristystä konepuolelle...
Jotain klassista... ei ahdinta vaan, piristys ajalta ennen turboja.
Re: w201 190e vm-92 projekti
Hyvältä näyttää. Alemmas varmaan saat vielä leivottua sitä. Takapää tuntuu vieläkin olevan jonkin verran pystyssä. Kylkivilkut porkkanoiksi, perästä tähti kromiseksi ja takavaloille jotain niin sitten olisi 5/5.
W213 E300de 4matic -20
Ex. W204 C180 Cdi -12
Ex. W202 C220 Cdi -99
Ex. MB 190E 1.8 -92
Respect is not given it is taken!
Ex. W204 C180 Cdi -12
Ex. W202 C220 Cdi -99
Ex. MB 190E 1.8 -92
Respect is not given it is taken!
Re: w201 190e vm-92 projekti
Kaikkia ei aina voi mielyttää, tuskin on olemassakaan autoa, jolle ei olisi joku narisemassa Pääasia, että itse tykkäänExami kirjoitti:Vanteet, takavalot / kylkivilkut / etuvilkut ei kuulusarjaan.. pistää pahasti silmään..
Mut kaipa se siitä, Muuten ulkoisesti komea kampe.
Re: w201 190e vm-92 projekti
Sisusta puottaa autoa vielä jonkin verran, tällä korkeudella mennään katsastukseen ensi kevänää, jonka jälkeen hierotaan alemmas, jos vielä tökkii silmään Itseni mielestä musta merkki natsaa hyvin takavalojen kanssa, joten ne saa jäädä, kylkivilkut saattas kyllä olla komiat porkkanoinakinjuu-zo kirjoitti:Hyvältä näyttää. Alemmas varmaan saat vielä leivottua sitä. Takapää tuntuu vieläkin olevan jonkin verran pystyssä. Kylkivilkut porkkanoiksi, perästä tähti kromiseksi ja takavaloille jotain niin sitten olisi 5/5.
Re: w201 190e vm-92 projekti
Mitä näitä nyt oli. "kireempää nokaa" virtaavampaa imu ja pakosarjaa/putkistoa, kannen avarrusta, parannusta pensan saantiin.
Nykyisten ST-dieselien ja megaruuttien aikakaudella tuntuu jo niin kovin kaukaiselta kun ahtimella sen lisäilman antaminen on niin "helppoa"
Onhan 1,8 nyt jo aika iso moottori. Vertaa esimerkiksi VAG-miehien 1,3 mottoreihin.
Nykyisten ST-dieselien ja megaruuttien aikakaudella tuntuu jo niin kovin kaukaiselta kun ahtimella sen lisäilman antaminen on niin "helppoa"
Onhan 1,8 nyt jo aika iso moottori. Vertaa esimerkiksi VAG-miehien 1,3 mottoreihin.
Oppirahat on maksettava.
Re: w201 190e vm-92 projekti
Täytyy miettiä niin no tottaRyygeri kirjoitti:Mitä näitä nyt oli. "kireempää nokaa" virtaavampaa imu ja pakosarjaa/putkistoa, kannen avarrusta, parannusta pensan saantiin.
Nykyisten ST-dieselien ja megaruuttien aikakaudella tuntuu jo niin kovin kaukaiselta kun ahtimella sen lisäilman antaminen on niin "helppoa"
Onhan 1,8 nyt jo aika iso moottori. Vertaa esimerkiksi VAG-miehien 1,3 mottoreihin.
Re: w201 190e vm-92 projekti
Tuolla vanne/rengasyhdistelmällä ei tule menemään katsastuksesta läpi. Tai ei ainakaan sais mennä kun kerran ei oo laillinen. Ekassa reipasvauhtisessa kaarteenotossa rengas pullahtaa vanteelta pois, toivottavasti syyttömät ei kärsi.tenava92 kirjoitti:tällä korkeudella mennään katsastukseen ensi kevänää, jonka jälkeen hierotaan alemmas, jos vielä tökkii silmään Itseni mielestä musta merkki natsaa hyvin takavalojen kanssa, joten ne saa jäädä, kylkivilkut saattas kyllä olla komiat porkkanoinakin
Juu, ja itselleen toki saa rakentaa ihan mitä haluaa, kunha ei tuo muun liikenteen sekaan kaikenmaailman pommeja.
Re: w201 190e vm-92 projekti
Tuolla korkeudella mennään katsastuksen, ei tietenkään noilla vanteilla.. ajavathan ne ihmiset ylinopeuttakin, vaikka tietävät sen olevan laitonta.Havis kirjoitti:Tuolla vanne/rengasyhdistelmällä ei tule menemään katsastuksesta läpi. Tai ei ainakaan sais mennä kun kerran ei oo laillinen. Ekassa reipasvauhtisessa kaarteenotossa rengas pullahtaa vanteelta pois, toivottavasti syyttömät ei kärsi.tenava92 kirjoitti:tällä korkeudella mennään katsastukseen ensi kevänää, jonka jälkeen hierotaan alemmas, jos vielä tökkii silmään Itseni mielestä musta merkki natsaa hyvin takavalojen kanssa, joten ne saa jäädä, kylkivilkut saattas kyllä olla komiat porkkanoinakin
Juu, ja itselleen toki saa rakentaa ihan mitä haluaa, kunha ei tuo muun liikenteen sekaan kaikenmaailman pommeja.
Re: w201 190e vm-92 projekti
Havis, Empä ole kuullut että venykumi olisi tippunut vanteelta. Niitä on meinaan todella paljon liikenteessä.
Luulisi että foorumit tulvisivat kuvia ja itkuvirsiä rikkoutuneista 3tonnin merkkivanteista.
Sitten on vielä rattijuopot ja oikeasti pommit autot (kanaverkolla paikkaillut), joihin hämärät jopparit saavat ihmeenkaupalla leimat joka vuosi.
Jos pelottaa niin ei kannata liikenteeseen lähteä.
Luulisi että foorumit tulvisivat kuvia ja itkuvirsiä rikkoutuneista 3tonnin merkkivanteista.
Sitten on vielä rattijuopot ja oikeasti pommit autot (kanaverkolla paikkaillut), joihin hämärät jopparit saavat ihmeenkaupalla leimat joka vuosi.
Jos pelottaa niin ei kannata liikenteeseen lähteä.
Oppirahat on maksettava.
Re: w201 190e vm-92 projekti
Juurikin noin, jotkut täällä on vaan jumittuneet siihen pullakumi maailmaan, käännät ratista niin auto tottelee vasta parin sekan jälkeen, sekö se on sitten paras ajo-ominaisuuden kannalta, vakio jousi/iskari setistä puhumattakaan, muistuttaa enemmänkin lasten pomppulinnaaRyygeri kirjoitti:Havis, Empä ole kuullut että venykumi olisi tippunut vanteelta. Niitä on meinaan todella paljon liikenteessä.
Luulisi että foorumit tulvisivat kuvia ja itkuvirsiä rikkoutuneista 3tonnin merkkivanteista.
Sitten on vielä rattijuopot ja oikeasti pommit autot (kanaverkolla paikkaillut), joihin hämärät jopparit saavat ihmeenkaupalla leimat joka vuosi.
Jos pelottaa niin ei kannata liikenteeseen lähteä.
Re: w201 190e vm-92 projekti
Tietenkin, ja myös päissään, huumeissa, rekisteröimättömillä ja katsastamattomilla autoilla jne jne. Mikäs maailman ihme tuo nyt on. Monenlaista on menijää, onneks kaikki kohdalle osuneet on saatu väistettyä, toistaiseksi. Kiitos ensiluokkaisten ajo-ominaisuuksien ja laillisten renkaidentenava92 kirjoitti:ajavathan ne ihmiset ylinopeuttakin, vaikka tietävät sen olevan laitonta.
Viimeksi muokannut Havis, Ma 25.08.2014 15:23. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Re: w201 190e vm-92 projekti
Kumma kun tämä karvanoppa-lippahattu-gynther amis sukupolvi aina löytää sen pullakumin jostain. Mikä se on, joku jälkiruoka?tenava92 kirjoitti:Juurikin noin, jotkut täällä on vaan jumittuneet siihen pullakumi maailmaan, käännät ratista niin auto tottelee vasta parin sekan jälkeen, sekö se on sitten paras ajo-ominaisuuden kannalta, vakio jousi/iskari setistä puhumattakaan, muistuttaa enemmänkin lasten pomppulinnaaRyygeri kirjoitti:Havis, Empä ole kuullut että venykumi olisi tippunut vanteelta. Niitä on meinaan todella paljon liikenteessä.
Luulisi että foorumit tulvisivat kuvia ja itkuvirsiä rikkoutuneista 3tonnin merkkivanteista.
Sitten on vielä rattijuopot ja oikeasti pommit autot (kanaverkolla paikkaillut), joihin hämärät jopparit saavat ihmeenkaupalla leimat joka vuosi.
Ja ajo-ominaisuuksien kanssa noilla laittomilla gynther virityksillä ei ole mitän tekemistä. Joka suhteessa hengenvaarallisemmat tekeleet verrattuna mihin tahansa lailliseen autoon tarkoitettuun rengas/vanne yhdistelmään. Jos epäilee asiaa nii aina voi tulla radalle ni verrataan tilanneta todellisissa ympäristöissä, eiköhän totuus ala selviämään.
Hyvä että tiedostat tämän pointin.tenava92 kirjoitti: Jos pelottaa niin ei kannata liikenteeseen lähteä.
Re: w201 190e vm-92 projekti
No kukas se nyt ilkeis omia mokiaan julkisesti täällä alkaa levittämään, hävettäähän se. Korjataan lommot ja vanteet illanhämärässä tallin nurkissa ihan hissun kissun Tai jospa ne ajaa ku kukkahattu mummot, oisko siinä se syy, tai sitte ei.Ryygeri kirjoitti:Havis, Empä ole kuullut että venykumi olisi tippunut vanteelta. Niitä on meinaan todella paljon liikenteessä.
Luulisi että foorumit tulvisivat kuvia ja itkuvirsiä rikkoutuneista 3tonnin merkkivanteista.
Re: w201 190e vm-92 projekti
Haviksen pointti on tullu moneen kertaan selväksi, eihän sulle voi edes vastata, kun menet muokkaamaan entisiä kommenttejasi, voisitko jättää topic:ni rauhaan. Ylläpitokin voisi puuttua tähän.
Re: w201 190e vm-92 projekti
Pullakumi... Tunnusomaista pullakumille on että vannetta saa etsiä jostain kumin sisältä. Vähä niinkuin tukevamman neidin maha tarttee työntää sivuun löytääkseen herkun. Korkeanprofiilin rengas, 55 ja ylöspäin. Perua ajalta jolloin ei osattu tehdä yli 15 tuumaisia vanteita saatika tarpeeksi jäykkiä runkoja renkaisiin, lisäksi tiet olivat pääosin sorateitä jolloin joustavasta renkaasta saatiin pitoetua.
Katsoppas nykypäivän WRC-autojen renkaita aika matalia näyttäisi olevan. http://www.ausmotive.com/pics/2012/VW-Polo-R-WRC-01.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
Katsoppas nykypäivän WRC-autojen renkaita aika matalia näyttäisi olevan. http://www.ausmotive.com/pics/2012/VW-Polo-R-WRC-01.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
Oppirahat on maksettava.
Re: w201 190e vm-92 projekti
Päivän piristysRyygeri kirjoitti:Pullakumi... Tunnusomaista pullakumille on että vannetta saa etsiä jostain kumin sisältä. Vähä niinkuin tukevamman neidin maha tarttee työntää sivuun löytääkseen herkun. Korkeanprofiilin rengas, 55 ja ylöspäin. Perua ajalta jolloin ei osattu tehdä yli 15 tuumaisia vanteita saatika tarpeeksi jäykkiä runkoja renkaisiin, lisäksi tiet olivat pääosin sorateitä jolloin joustavasta renkaasta saatiin pitoetua.
Katsoppas nykypäivän WRC-autojen renkaita aika matalia näyttäisi olevan. http://www.ausmotive.com/pics/2012/VW-Polo-R-WRC-01.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: w201 190e vm-92 projekti
Mikäs sen estää?tenava92 kirjoitti:Haviksen pointti on tullu moneen kertaan selväksi, eihän sulle voi edes vastata, kun menet muokkaamaan entisiä kommenttejasi.
Eikös palautteiden anto ole foorumin tarkoitus? Kaikki ei kai tartte olla päätä taputtavaa kehua jos siihen ei ole syytä?tenava92 kirjoitti:voisitko jättää topic:ni rauhaan.
Autosi on pääosin hyvinkin siisti, mutta nykyisellään vain rälläkkälaikattu Gynther-mobiili, valitettavasti.
Vai etkö kestä negatiivista palautetta?
Miks ihmeessä? Onko foorumin sääntöjä jotenkin rikottu?tenava92 kirjoitti:Ylläpitokin voisi puuttua tähän.
Viimeksi muokannut Havis, Ma 25.08.2014 17:06. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Re: w201 190e vm-92 projekti
Tuo näyttää oikein hyvältä rengas/vanne yhdistelmältä, tuommosiahan ne nykyään autoissa tuppaa olemaan.Ryygeri kirjoitti:Katsoppas nykypäivän WRC-autojen renkaita aika matalia näyttäisi olevan. http://www.ausmotive.com/pics/2012/VW-Polo-R-WRC-01.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: w201 190e vm-92 projekti
Joo kaikillahan on tallin nurkassa maalausuuni, rengaskoneet, tasapainotuskoneet ja tarvittavat oikomisvälineet vanteita varten.Havis kirjoitti:No kukas se nyt ilkeis omia mokiaan julkisesti täällä alkaa levittämään, hävettäähän se. Korjataan lommot ja vanteet illanhämärässä tallin nurkissa ihan hissun kissun Tai jospa ne ajaa ku kukkahattu mummot, oisko siinä se syy, tai sitte ei.Ryygeri kirjoitti:Havis, Empä ole kuullut että venykumi olisi tippunut vanteelta. Niitä on meinaan todella paljon liikenteessä.
Luulisi että foorumit tulvisivat kuvia ja itkuvirsiä rikkoutuneista 3tonnin merkkivanteista.
Valoja päälle.
Jos auton ilme ei miellytä niin ei miellytä. Mutta jotenki toi on jo naurettavaa verrata tätä autoa pommeihin mitä liikkuu liikenteessä kun on katsastuksesta menny läpi ku on naamatuttu katsuri.
Kuitenkin näyttäis että tätä vehjettä on huollettu ja uutta osaa vaiks muille jakaa.
Re: w201 190e vm-92 projekti
Auton ulkonäkö miellyttää kovasti omaa silmää. Toiset haluaa pitää auton vakiona toiset vähän tuunata, tässä tuunaus on mielestäni onnistunut. Paitsi toi rengastus ei itselle uppoa edelleenkään, mutta se onkin oma mielipiteeni.
Varoituksen sanana: Kaverilla juuri keväällä lähti tuollainen venyveny rengas vanteelta, eli kyllä se oikeastikkin saattaa olla vaarallinen. Jossain vaiheessa saattaa nuorta kaveria ruveta kiinnostamaan myös auton ajo-ominaisuudetkin
Varoituksen sanana: Kaverilla juuri keväällä lähti tuollainen venyveny rengas vanteelta, eli kyllä se oikeastikkin saattaa olla vaarallinen. Jossain vaiheessa saattaa nuorta kaveria ruveta kiinnostamaan myös auton ajo-ominaisuudetkin
W163 ML 270 CDI -02 (OM612+722.6)
W163 ML 430 -00 (M113+722.6)
C126 560 SEC -88 (M113+722.6) Projekti
W220 320 CDI -01 (OM613+722.6) Projekti
W906 Sprinter 315 CDI inva-auto (OM646+722.6)
W906 Sprinter 316 CDI Extrapitkä (OM651+722.6) Projekti
W163 ML 430 -00 (M113+722.6)
C126 560 SEC -88 (M113+722.6) Projekti
W220 320 CDI -01 (OM613+722.6) Projekti
W906 Sprinter 315 CDI inva-auto (OM646+722.6)
W906 Sprinter 316 CDI Extrapitkä (OM651+722.6) Projekti
Re: w201 190e vm-92 projekti
Näyttää hyvältä, Räsäset ne vaan sopii tenavaan! Tuolla korkeudella saisi olla kyllä vähän leveemmät kumit, katoavat vähän kaareen. Tosin jos madallat vielä pikkuisen, niin no problem. Takavalotkaan ei oo mun mieleen, mutta itsellehän näitä tehdään.
Mitä venykumeihin tulee, niin en ole koskaan kuullut että rengas pullahtaisi vanteelta pois, sen takia että se olisi liian kapea vanteelle. En siis väitä etteikö näin olisi joskus käynyt. Venykumeja näkee myös yhä enemmän maailmalla pyörivissä rata-autossa, voisin kuvitella että rengas saa rasitusta radalla hieman enemmän kuin liikenteessä . Mitä laillisuuteen tulee, niin ilmeisesti Nankangilta saa varteenotettavia hyväksyntätodistuksia 0.5" leveämmälle vanteelle kun STRO:n suositus. Ei se tosin sitä muuta, että suurin osa niistä on laittomia, mutta mitään hengenvaaraa ne eivät mielestäni aiheuta.
Mitä venykumeihin tulee, niin en ole koskaan kuullut että rengas pullahtaisi vanteelta pois, sen takia että se olisi liian kapea vanteelle. En siis väitä etteikö näin olisi joskus käynyt. Venykumeja näkee myös yhä enemmän maailmalla pyörivissä rata-autossa, voisin kuvitella että rengas saa rasitusta radalla hieman enemmän kuin liikenteessä . Mitä laillisuuteen tulee, niin ilmeisesti Nankangilta saa varteenotettavia hyväksyntätodistuksia 0.5" leveämmälle vanteelle kun STRO:n suositus. Ei se tosin sitä muuta, että suurin osa niistä on laittomia, mutta mitään hengenvaaraa ne eivät mielestäni aiheuta.
Viimeksi muokannut Jerppis, Ti 10.05.2022 13:43. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Re: w201 190e vm-92 projekti
-
Viimeksi muokannut ardeparde, Pe 29.08.2014 12:12. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Nykyinen: w124 260E vm. -91
ex: MB s211 280cdi vm. -04
ex: MB w210 290TD vm. -96
ex: MB w124 E200 vm. -90
ex: MB w201 190D 2.5D vm. -87
ex: Audi 80 1.8s vm. -88
ex: MB s211 280cdi vm. -04
ex: MB w210 290TD vm. -96
ex: MB w124 E200 vm. -90
ex: MB w201 190D 2.5D vm. -87
ex: Audi 80 1.8s vm. -88