Lohko- tai letkulämmitin w211:een
Lohko- tai letkulämmitin w211:een
Pitääkö paikkansa ettei E320 CDI -08(w211) pysty asentamaan lohkolämmitintä?Jollei pysty niin pitänee sitten laittaa letkulämmitin,kai sellaisellakin suomen talvessa pärjää?.Mitähän moisen asennusmaksaa suurinpiirtein???
Re: Lohko- tai letkulämmitin w211:een
Eipä taida lohkoon saada...
jotain juttua http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 2&t=141093" onclick="window.open(this.href);return false;
jotain juttua http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 2&t=141093" onclick="window.open(this.href);return false;
W212 350CDI -09
W219 320CDI -07
Ex:W220 320CDI -01
Ex: W211 320CDI -04
Ex: W210 270CDI -01
W219 320CDI -07
Ex:W220 320CDI -01
Ex: W211 320CDI -04
Ex: W210 270CDI -01
Re: Lohko- tai letkulämmitin w211:een
Asennus on helppo, ei tarvitse edes laskea nesteitä pois ellei niitä tarvitse vaihtaa.
wiimax.fi
Re: Lohko- tai letkulämmitin w211:een
Kuulinkin että letkulämmittimen asennus pitäisi olla helppo homma.Vien todennäköisesti silti ammattilaisen asennettavaksi,niin tulee varmasti kunnolla...
Mutta pärjääkö letkulämmittimellä siis kovemmillakin pakkasilla?Defa vissiin se suosituin merkki?Onko jotain muita varteen otettavia lämmitysvaihtoehtoja?
Mutta pärjääkö letkulämmittimellä siis kovemmillakin pakkasilla?Defa vissiin se suosituin merkki?Onko jotain muita varteen otettavia lämmitysvaihtoehtoja?
Re: Lohko- tai letkulämmitin w211:een
Kannatta harkita kiertovesipumpun asentamista letkulämppärin kaveriksi, parantaa merkittävästi lämmönjakautumista koneessa.Markus92 kirjoitti: Mutta pärjääkö letkulämmittimellä siis kovemmillakin pakkasilla?
Re: Lohko- tai letkulämmitin w211:een
On se letkulämppäri aika onneton verrattuna lohkolämppäriin, jota ei tähän saa.
Aamulla kuulet kyllä startatessa äänestä onko ollut roikassa kiinni vai ei , mitään muuta apua siitä ei ole eli moottorilämpömittari tippuu kyllä heti nollille kun kone pärähtää käyntiin.
Koneen säästämiseksi ok, mutta kapiini ei minusta lämpene yhtään nopeammin kuin jos ei olisi roikassa kiinni.
Aamulla kuulet kyllä startatessa äänestä onko ollut roikassa kiinni vai ei , mitään muuta apua siitä ei ole eli moottorilämpömittari tippuu kyllä heti nollille kun kone pärähtää käyntiin.
Koneen säästämiseksi ok, mutta kapiini ei minusta lämpene yhtään nopeammin kuin jos ei olisi roikassa kiinni.
W168 `R4
S210 `R4
S211 `V6
W124 `R5
W124 `V8 (T2758 )
You go full throttle - or you go home.
S210 `R4
S211 `V6
W124 `R5
W124 `V8 (T2758 )
You go full throttle - or you go home.
Re: Lohko- tai letkulämmitin w211:een
Tiesitkö että letkulämmittimiä on myös eri tehoisiaillinois kirjoitti:On se letkulämppäri aika onneton verrattuna lohkolämppäriin, jota ei tähän saa.
Aamulla kuulet kyllä startatessa äänestä onko ollut roikassa kiinni vai ei , mitään muuta apua siitä ei ole eli moottorilämpömittari tippuu kyllä heti nollille kun kone pärähtää käyntiin.
Koneen säästämiseksi ok, mutta kapiini ei minusta lämpene yhtään nopeammin kuin jos ei olisi roikassa kiinni.
Re: Lohko- tai letkulämmitin w211:een
on on, saahan niitä vaikka 5 kW jos haluaa, mutta uskoisin että suurin osa kysyjistä pitäytyy tai ainakin kysyy sen vakio
asennettavan eli esim. DEFA:n kokemuksia. Taisi olla 550 W.
asennettavan eli esim. DEFA:n kokemuksia. Taisi olla 550 W.
W168 `R4
S210 `R4
S211 `V6
W124 `R5
W124 `V8 (T2758 )
You go full throttle - or you go home.
S210 `R4
S211 `V6
W124 `R5
W124 `V8 (T2758 )
You go full throttle - or you go home.
Re: Lohko- tai letkulämmitin w211:een
Itse olen kuullut myös hyvää sellasesta letkulämppäristä jossa itsessään kiertovesipumppu, muistaakseni puhe oli jostain liki 2kW tehosta.
Re: Lohko- tai letkulämmitin w211:een
Minulla on....Ari89 kirjoitti:Itse olen kuullut myös hyvää sellasesta letkulämppäristä jossa itsessään kiertovesipumppu, muistaakseni puhe oli jostain liki 2kW tehosta.
http://www.conrad.com/ce/en/product/841 ... Pre-Heater" onclick="window.open(this.href);return false;
....B180 CDI:ssä ja toimii loistavasti.
Re: Lohko- tai letkulämmitin w211:een
Omassa kulkineessa on Defan letkun väliin tuleva elementti ja hyvin olen pärjännyt. Ei missään nimessä turha laite.
Esim. -5 astetta kun ulkona 2h lämmityksen jälkeen on n. 40 astetta koneessa.
Lämmittää kyllä aivan tarpeeksi mielestäni tuollaiseksi letkun väliin tulevaksi elementiksi.
Esim. -5 astetta kun ulkona 2h lämmityksen jälkeen on n. 40 astetta koneessa.
Lämmittää kyllä aivan tarpeeksi mielestäni tuollaiseksi letkun väliin tulevaksi elementiksi.
- w203 C55T -06
- ex w211 E320 -02
- ex w208 CLK 320 -98
- ex w210 E430T -98
- ex w201 2.6E -87
- ex w115 350E -75
- ex w211 E320 -02
- ex w208 CLK 320 -98
- ex w210 E430T -98
- ex w201 2.6E -87
- ex w115 350E -75
Re: Lohko- tai letkulämmitin w211:een
Itselläni on kans letkun väliin tuleva elementti, ja olen myös pärjännyt sen kanssa todella hyvin.
Auto on aina lähtenyt talvella hyvin käyntiin ja mittän ongelmaa ei siis ole ollut.
Ja ennemmin tuo kuin ei mitää.
Auto on aina lähtenyt talvella hyvin käyntiin ja mittän ongelmaa ei siis ole ollut.
Ja ennemmin tuo kuin ei mitää.
W211 E320 CDI airmatic -07 facelift.
- jari36
- Vakiokalustoa
- Viestit: 171
- Liittynyt: To 28.12.2006 23:47
- Paikkakunta: Siellä mistä sattuu katon alustaa löytymän ;) pääasiassa Turku-Pori akselilla
Re: Lohko- tai letkulämmitin w211:een
Miten se letkulämppäri toimii jos autossa webasto asennettuna..
toimiiko silti ? "saako vettä"?
toimiiko silti ? "saako vettä"?
Re: Lohko- tai letkulämmitin w211:een
tt-termo on rakentelltaan sellainen että sen läpi kyllä virtaa neste jos se ei ole päällä...eli voi laittaa webaston letkujenkin väliin.
http://www.nettivaraosa.com/yritys/suom ... itekniikka" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.nettivaraosa.com/yritys/suom ... itekniikka" onclick="window.open(this.href);return false;
-w124 230e sedan
-w124 230e coupe
-c203 200k kompressor
-Rämät mutta maksetut-
-w124 230e coupe
-c203 200k kompressor
-Rämät mutta maksetut-