Näyttää ihan mukavalta

Juu omasta työpostista lähettänyt eli ei pitäis olla siitä kiinni..Kyttis- kirjoitti:ffp foorumilla on ainakin kauheesti tota valitettu et toimitukset kestää.... olikos se vielä sillain et jos lähetät hotmailista sinne viestiä ni ei mene perille, tarvi olla joku muu sähköposti...
Kyllä se paketti on vielä tuolla slamitilla, eli ovat vain tehneet matkahuoltoon ilmoituksen että tämmöinen paketti ollaan tuomassa teille jossain vaiheessa. Esimerkiksi kun kl-varaosilta tilaa niin yleensä pari tuntia ennakkoilmoituksen jälkeen tulee että paketti vastaanotettu kuljetettavaksi. Varmaan unohtaneet tilata koko osan ja nyt yrittävät viivytellä että kerkeävät osan saada..jupsu kirjoitti:Soitahan paikalliseen matkahuoltoon, oma syöttöpumppu oli viikon ollu tulossa kun soitin sinne ja ilmeni, että puoliviikkoa maannu hyllyssä..
Varmaan tyhmä kysymys, mutta onko venttiili oikein päin?JSJ kirjoitti:Pikkuahtimen ohitus hukkaportti muutettu sähköiselle ohjaukselle, mutta ei mitään vaikutusta tuohon bypass venttiilin avautumiseen. Kun eka portti avataan putoaa molempien paine pikkasen ja sitten kun isompi alkaa ahtaan lisää alkaa myös pikkuahdin työntään painetta (koko ajan vähän enemmän kuin iso), eli bypass venttiili ei pääse ikinä aukeamaan. Johtuuko tuo siitä että hukkaportti ei virtaa tarpeeksi vai onko tässä koko systeemissä joku ajatusvirhe?
Samalta näyttää, eli pitäisi siis toimia ihan suunnitellulla tavalla. Epäilykset siirtyvät entistä enemmän tuon ensimmäisen hukkaportin suuntaan, eli pitänee sen toimintaa vielä ihmetellä.norsu kirjoitti:http://m.audi-technology-portal.com/var ... d9db4c.mp4
Kyllä on, piti tuokin tarkistaa yksipäivä kun rupesin itsekkin epäileenPTracing kirjoitti:Varmaan tyhmä kysymys, mutta onko venttiili oikein päin?JSJ kirjoitti:Pikkuahtimen ohitus hukkaportti muutettu sähköiselle ohjaukselle, mutta ei mitään vaikutusta tuohon bypass venttiilin avautumiseen. Kun eka portti avataan putoaa molempien paine pikkasen ja sitten kun isompi alkaa ahtaan lisää alkaa myös pikkuahdin työntään painetta (koko ajan vähän enemmän kuin iso), eli bypass venttiili ei pääse ikinä aukeamaan. Johtuuko tuo siitä että hukkaportti ei virtaa tarpeeksi vai onko tässä koko systeemissä joku ajatusvirhe?
Kuinka monta hukkaporttia setissäsi on pikkuahtimen ohitukseen... ja kuinka monta on tuossa linkittämässäni videossa...JSJ kirjoitti: Samalta näyttää, eli pitäisi siis toimia ihan suunnitellulla tavalla. Epäilykset siirtyvät entistä enemmän tuon ensimmäisen hukkaportin suuntaan, eli pitänee sen toimintaa vielä ihmetellä.
Kiitoksia, tämmöstä kötöstelyähän tämä on ku mistään ei ymmärrä mitään ja tekemisen halu on kovaJiiTee_ kirjoitti:Tää on kyllä hieno rojekti.