Se on varmaan ACS2013 To Do - listallaMesserschmitt kirjoitti:Kerkesitkö kokeilla miten kulkee vai onko vielä viimeistelty ajokuntoon?
DuPu
Se on varmaan ACS2013 To Do - listallaMesserschmitt kirjoitti:Kerkesitkö kokeilla miten kulkee vai onko vielä viimeistelty ajokuntoon?
Voi vttu ku on hieano MerssuKyttis- kirjoitti:mitäs katsastusmies siitä sanoo?
Miten sää sinne sisään näit ku oli niin tummat lasit?Tape kirjoitti:Bongattu ACS:ssä, hieno peli! Varsinkin konehuone oli upea!Harvemmin myöskään näkee noin siistiä Karo-sisustaa.
Sisustaa oli helppo ihailla aukinaisesta ovesta!Vensku_ kirjoitti:Miten sää sinne sisään näit ku oli niin tummat lasit?Tape kirjoitti:Bongattu ACS:ssä, hieno peli! Varsinkin konehuone oli upea!Harvemmin myöskään näkee noin siistiä Karo-sisustaa.
Vai olitko sää siellä ryyppyporukassa auton sisällä, ku paksiin ihmeteltiin?
Mutta hieno oli, voi luoja. (kaikki neljä oli hienoja, se yks tais tulla johonkin ratakäyttöön?)
Mut en muistanu lukkopeltiä lääppiä.
Jassoo, tää viihdeporukka oli vaan lukinnu ittensä autoon, niin eihän sinne mitään nähny prkl.Tape kirjoitti: Sisustaa oli helppo ihailla aukinaisesta ovesta!
Tlle nimenomaan isot pointsit!rapelo kirjoitti:ja asiallisest petehri esitteli autoo
oli kyllä... asiat vain oli tärkeysjärjestyksessä ensin kuuleri,ilmastointi ja viimeisenä syylärioltzi kirjoitti:komee oli joo olikos siinä ilmastoinnin kenno paikallaan? mistäs vehkeestä se tehostin pumppu on?
Ei tullut ajokuntoon. Oikeastaan auto on kesken ja pahasti, mutta sain roiskaisua "kaikki osat" paikoilleen messuille.Messerschmitt kirjoitti:Kerkesitkö kokeilla miten kulkee vai onko vielä viimeistelty ajokuntoon?
Tuskin sanoo mitään, kun lähes kaikissa nykyautoissakin on alumiininen törmäyspalkki. Tähän tuli siis puskurin sisään 50x100 alumiinipalkki joka on pultattu runkoaisojenpäähän hitsattuihin vahvikkeisiin. Pari vahvikehitsausta siihen palkkiin teen vielä kunhan ehdin.Kyttis- kirjoitti:Tänään tuli käytyä kiertelees ja kattelees, mitenkäs se poikittaispalkki siellä etupuskurin takana, mitäs katsastusmies siitä sanoo?
Messuhallissa valvotaan melkotarkasti omien eväiden nauttimista. Välillä oli valitettavasti pakko mennä autoon pitämään nestetasapainoa kurissa.Vensku_ kirjoitti:Jassoo, tää viihdeporukka oli vaan lukinnu ittensä autoon, niin eihän sinne mitään nähny prkl.Tape kirjoitti: Sisustaa oli helppo ihailla aukinaisesta ovesta!
Varmaan jonkun nelinumeroisen summan........minkä eka numero ei ole 1. Ei vaan.....tullee paremmat kun teet suosiolla ite.j.a kirjoitti:oli se hieno livenä paljos sellasten takakaarien teko kustantais,jos tuon coupen sinne pajalle?
Kyllä siellä kaikki kennot oli keullalla. Tehostimenpumppu on vitosta.oltzi kirjoitti:komee oli joo olikos siinä ilmastoinnin kenno paikallaan? mistäs vehkeestä se tehostin pumppu on?
Ikkunan karmit ja sisustan puuosat on teipattu. Oikeastaan kaikki muut mustat ja hopeat osat on maalattu.Messerschmitt kirjoitti:Mahtavan näköinen ja hienot vanteet! Onko ikkunankarmit maalattu mustaksi vai teipattu?
Vanteet Artec Vip-ME 9"x18" & 10"x18". Renkaat edessä 225/35-18 ja takana 245/35-18.AUH kirjoitti:Tää on kyllä hieno peli! Mitkä noiden näyttely kuvissa olevien vanteiden mitat on ja kumien koko? Itellä samanlaiset väykyn alla, joskaan ei likimainkaan noin siistit!
Huh...no en mäkään viitti sua sit vaivata kun jo on noinkin paljon tekemistäPetehri kirjoitti: Seuraavat pari-kolme kuukautta vierähtää asiakastöiden kimpussa joten tämä tuskin tulee ajokuntoon tänä kesänä.
No siellä suunnalla on vaan eduksi ajella pikku hönöissä, niin sopeutuu muuhun liikenteeseen paremmin...veskola kirjoitti:Päästäisköhän me tutustumaan Raptekkiin silloin reilun viikonpäästä lauantaina, mää voisin olla vaikka kuskina