Uutta osaa olis ainakin tullut etuvalot, maski, konepelti, lukkopelti ja etupuskuri niihin maalaukset ja työt eli aikast hintava remontti
No tulin siihen tulokseen että saa lunastaa ku eroon siitä oli muutenkin päästävä kun rupes tuo ruoste riivaamaan ja olin sitä jo sprayn kanssa paikkaillut sieltä täältä.
Olis pitänyt lähiaikoina kuitenkin maalauttaa koko auto eikä ole halpaa sekään auton arvoon verrattuna

Nyt pitäisi joku halpa käyttis löytää tilalle ku olen joka toinen viikko lomauttettu nii ei pysty nyt mitään uudehkoa Mersua alkaa kattomaan tilalle
Esim: http://www.nettiauto.com/mercedes-benz/230/3778082" onclick="window.open(this.href);return false; tällainen voisi olla vaihtoehto
Mut mites kun hiukan epäilyttää tollanen vanha automaattilaatikko toiminnaltaan ja senkään korjaus ei varmaan ihan halpaa ole?
Jos vaikka käyn tuota koeajamassa nii mihin kiinnittää huomiota laatikon vaihdoissa
Kuuluisko vaihtaa terävästi vaiko maltillisesti luistattaen?
Ja mulla ei ole kokemusta kuin porukoiden mersuista automaatilla ja niissä on kumminkin ollut suht uutta tekniikkaa (W203 facel. ja W211 facel.)