En etsimällä oikeen löytänyt mutta mistä voi tilata AMG-tuotteita, elikkä koko korisarja hakusessa.. Jonkun ruottalaisen firman löysin ja siellä oli ainakin hinta kohdillaan ^3900€ =)
Onko kukaan käynyt suoraan tiskiltä kysymässä mitä lysti oikeen maksaa?
W211 AMG-tuotteet
Re: W211 AMG-tuotteet
Onko hakusessa alkuperäinen korisarja vai replica? Alkuperäinen sarja maksaa Saksassa 4000€ + rahti. Replica oli jossakin kauempana 1100$ + rahti 1000$. Suomessa Japi myy replicaa. Hintaa en nyt muista oli joko 2000€ tai 4000€. Hinnat siis E63 AMG sarjan.
Mulla ois tuollanen täydellinen e63 sarja tallissa oottelemassa, Kahen vaiheilla ollu, että laitanko myyntiin.
Muistaakseni japilla 2500 eemeliä plus vähän rahtia. Sitten tarvit parkkitutkat joko mallia facelift tai vanhan mallin pohjat
ja faceliftin puskurin rungon ja ne pehmikkeet.
Tuossa mun sarjassa on muutettu noille vanhan mallin pohjille valmiiksi.
Täsähän nämäki pohjanmaalla.
Muistaakseni japilla 2500 eemeliä plus vähän rahtia. Sitten tarvit parkkitutkat joko mallia facelift tai vanhan mallin pohjat
ja faceliftin puskurin rungon ja ne pehmikkeet.
Tuossa mun sarjassa on muutettu noille vanhan mallin pohjille valmiiksi.
Täsähän nämäki pohjanmaalla.
Star/bittiTuikkaukset Kalajoella.
Meillä on ainakin yksi ylimmääräinen 63 amg korisarja kun tuli muutama tilattua kerralla.
Just tänään laitettiin yksi kiinni, pistän siitä vähän kuvia vaikka huomenna kunhan saan ne kamerasta koneelle.
Se on ihan täydellinen setti: puskurit, helmat, puskurin sisäosat, ritilät, sumarit, ruuvit, ja muut niipelit&nappelit. Eli IHAN täydellinen, ei tarvi mitään muuta.
Puskurit on samaa PP-muovia kun orkkiksetkin, eli istuvuus on 100%.
Sopii vm -02 -> -09, parkkitutkallisiin tai ilman-parkkitutkia.
Just tänään laitettiin yksi kiinni, pistän siitä vähän kuvia vaikka huomenna kunhan saan ne kamerasta koneelle.
Se on ihan täydellinen setti: puskurit, helmat, puskurin sisäosat, ritilät, sumarit, ruuvit, ja muut niipelit&nappelit. Eli IHAN täydellinen, ei tarvi mitään muuta.
Puskurit on samaa PP-muovia kun orkkiksetkin, eli istuvuus on 100%.
Sopii vm -02 -> -09, parkkitutkallisiin tai ilman-parkkitutkia.
LOTUS elise motorsport
W209 CLK 30CDI AMG -ex

W209 CLK 30CDI AMG -ex