Minun mielestä liitoksessa ei ainakaan näy kierrettä, ei kaulusta, eikä muutakaan liitosta.
Tuo kirkkaampana näkyvä musta rengas on vain rengas, joka kyllä kiertyy, kun kääntää. Mitään lukitusta en siinä havainnut.

100tkm taisi olla vaihtoväli. Eli periaatteessa saman hintaiseksi tulee kuin olisi normaaleita halpoja tulppia joita joutusi vaihtamaan 15-25tkm välein. Siis nehän ei tähän käy mutta pieni vertailu vaan. Tässä ehkä parempi että joutuu vaan kerran 100tkm välein vaihtamaan kun ei ole mikään nopea homma.spede10 kirjoitti:Vielä pieni ihmettely. Koneessa on 12 tulppaa, iridiumsellaisia. Kympin kappale, mutta todennäköisesti kestävät piiiiitkääääääään.
Tuollaista arvelinkin. En ole vain saanut autoa uudestaan talliin, kun vaimo kiitää sillä koko ajan (tai paremminkin, ei ole huvittanut). Tänä iltana kokeilen vaihtaa ne loput tulpat.touhottaja kirjoitti:ota noi molemmat putket irti ja käsissäs laitat sen paikalleen, tuo letkun pää tulee varmaankin kiinni tuon renkaan alle, en nyt osaa sitä selittää mutta osaan sen laittaa paikalleenkun ne putket on irti ja kattelet sitä putken päätä ja letkua niin hoksaat kyllä miten se tulee siihen kiinni, eikä se tartte mitään klemmareita se pysyy kyllä paikallaan ja löysäileppäs niitten putkien kiinnityksiä että saat siihen enemmän pelivaraa että mikään ei vetäis sitä uuvelleen irti
Ilman muuta kiinnostaa. Tällä hetkellä ei ole ko. motöörilla varustettua piiliä, mutta jos sitä joskus moiseen haksahtaa, niin onpa tiedossa.spede10 kirjoitti:PS. Jos joku on kiinnostunut, niin voin laittaa kuvia parista erikoistyökalusta, jotka värkkäsin tulppien vaihtoon. On muuten aikas hankala homma. Kätilön käsistä on apua (siis pienistä sormista, ei muuten).