Aihio : C 250 Turbodiesel farmari elegance vuosimallia 98.
Ajettu 217tkm. automaatti ilmastointi, 4x sähköakkunat, 203:sen 16x8 aluvanteet, tumma sisusta... siinä kai se pähkinänkuoreessa.

Muutokset ja haaveet: Mekaaninen pumppu ( mynädieselillä, 7mm elementit ) odottelee asennusta.
HX 35 W hukkaportillinen turbo pitäisi huomenna paukahtaa matkahuoltoon.
Pakoputki tehtiin itse motonetin myymistä tarpeista , koko on 3" ja takapönttö on mallia 2 x 2,5" läpivirtaava.
Tavoitteena olisi saada kohtalaisen hyvin kaikilla kierrosalueilla potkiva kone, elementtien puolesta tehot riittävät hyvinkin pitkälle mutta hx35sen / vakiopakosarjan puolesta uskon että tehot ovat 300 tietämillä.
Auto saattaa olla nyt jo jollain tapaa vireessä sillä mersun illmoittamien huippujen saavuttaminen ei kovin kauaa kestä, ja kiihtyvyys on ihan kohtalaista varsinkin 3-4 vaihteilla!
kuviakin olen räpsinyt, päivämäärä kuvissa on väärä ja albumista saattaa löytyä myös vääränmerkkisiä autoja tai jopa vesikulkuneuvoja

http://s22.photobucket.com/albums/b347/ ... CI3575.jpg
kun tekniikka rupeaa olemaan kohdallaan luulen rojektin kääntyvän enemmän stylinki puolelle eli madallusta, sisustan petrausta amg:n osilla ym on luvassa. ideoita otetaan vastaan![/img]