W123 300 D Automaatti vai Manuaali ?

Mallit, ominaisuudet, varusteet, kokemukset jne.
Vastaa Viestiin
ellukka
Sisäänajossa
Sisäänajossa

W123 300 D Automaatti vai Manuaali ?

Viesti Kirjoittaja ellukka »

haavena olis hankkia 300 D. kunpana te sen hankkisitte ?. olen kuullut että 5 - Pyttysen alavääntö on todella hyvä ?. eikös se Automaatin kanssa mene tavallaan vähän hukkaan ?. tuo hyvä vääntöhän auttaa siihenkin ettei sitä vaihdetta edes niin kauheasti tarvitse vaihdella. Automaatteja on kyllä paljon vaan niin on Manuaalejakin. itselle kävis melkein kumpi vaan. mutta käyttäjien kokemuksia ?.
roiala
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa

Viesti Kirjoittaja roiala »

Mulla oli automaatti 300D 123 ja ei kokemusta manuaalista (123:ssa) mutta oli kyllä letkeä ajeltava. Ei kyllä syöksynyt mitenkään ihmeemmin vaikka kuinka polki mutta "pintakaasulla" kulki sillälailla eleettömästi ja rauhallisesti rouskuttaen, vähän kuin ko auton tyyliin mielestäni kuuluukin. Polttoainetta kului noin 8-9 keskimäärin minun ajoilla.

Oli kyllä hyvä peli eli ainakin automaattia voi siten suositella. Ainoa jotta kovemmissa nopeuksissa tuntui jotta voisi olla pidemmätkin välitykset, no se oli sitten yli sadan vauhdeissa.
300td -91, manuaali.
timlin
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa

Viesti Kirjoittaja timlin »

Automaatin kannalla oon! se on vaan niin kiva ajella...tällä hetkellä on manuaali ja jotenki turhauttaa tuo kepin vispaaminen. Ja onhan tomaattia mukava kiusata ku on talvikin 8) Tieten kannattaa testailla et on kans kunnossa.
ellukka
Sisäänajossa
Sisäänajossa

300 D

Viesti Kirjoittaja ellukka »

niin kone tuppaa ehkä vähän noissa huutamaan maantiellä. 300 D:eessä on kyllä 3:46 Perä joka on aika pitkä välitys. ilmeisesti vaihteet on sitten lyhyet. tosin onhan 200 D:eessä 3:92 Perä joten siinä jos missä pitäisi olla 5 Vaihdetta. jos ei kiihtyvyyttä sillä olekkaan,niin sais vähän melua pois.
roiala kirjoitti:Mulla oli automaatti 300D 123 ja ei kokemusta manuaalista (123:ssa) mutta oli kyllä letkeä ajeltava. Ei kyllä syöksynyt mitenkään ihmeemmin vaikka kuinka polki mutta "pintakaasulla" kulki sillälailla eleettömästi ja rauhallisesti rouskuttaen, vähän kuin ko auton tyyliin mielestäni kuuluukin. Polttoainetta kului noin 8-9 keskimäärin minun ajoilla.

Oli kyllä hyvä peli eli ainakin automaattia voi siten suositella. Ainoa jotta kovemmissa nopeuksissa tuntui jotta voisi olla pidemmätkin välitykset, no se oli sitten yli sadan vauhdeissa.
Vastaa Viestiin